Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Alle scholen dicht????
Mag ik even kei en kei hard janken hier![]()
Zorgintensieve zoon hier, trokken vorige lockdown al slecht.. December is al een poedersuiker maand voor hem.. Dan dit erbij... Hopelijk komen we hier ongeschonden uit
Zorgintensieve zoon hier, trokken vorige lockdown al slecht.. December is al een poedersuiker maand voor hem.. Dan dit erbij... Hopelijk komen we hier ongeschonden uit
Muze schreef:Benieuwd hoe serieus aanbieders van bv opleidingen voor paarden dit nemen ( cursussen osteo, massage, dat soort dingen). Vorige lockdown heb ik gezien dat die gewoon in sommige gevallen door gingen..
Maar als onderwijs stil ligt moet dat toch ook stoppen lijkt me?
SusanH schreef:Ik ben blij dat wij niks gepland hebben, niet aan het verbouwen zijn. De weekboodschappen zijn er ook al. Hoef vrijdag of zaterdag pas weer te gaan. Dan is hopelijk de rust weer wat terug gekeerd. Zou wel naar de mondhygiënist gaan volgende week. Maar dat zal niet kunnen gok ik.
Ik hoop dat werk en dagbesteding voor mensen met een beperking wel open blijven deze keer.
Mijn dochter moest net ook even flink huilen hier. Die vindt het vreselijk dat de scholen dicht gaan.
Bloodymary schreef:Muze schreef:Benieuwd hoe serieus aanbieders van bv opleidingen voor paarden dit nemen ( cursussen osteo, massage, dat soort dingen). Vorige lockdown heb ik gezien dat die gewoon in sommige gevallen door gingen..
Maar als onderwijs stil ligt moet dat toch ook stoppen lijkt me?
Dat valt niet onder onderwijs en ook niet onder contactberoepen (want dat gaat over mensen). Het is dus aan die mensen zelf ze dat door laten gaan. Denk ook niet dat kwaad kan als ze zelf voorzorg nemen en opletten.
Muze schreef:Bloodymary schreef:
Dat valt niet onder onderwijs en ook niet onder contactberoepen (want dat gaat over mensen). Het is dus aan die mensen zelf ze dat door laten gaan. Denk ook niet dat kwaad kan als ze zelf voorzorg nemen en opletten.
Had gelukkig zelf al afgezegd. Want van de opleiders hoef je niet altijd een serieuze houding te verwachten ben ik helaas achter.