Dat zijn alleen pinda's. Misschien niet de allerbeste, maar beter dan de normale en ook gewoon betaalbaar
En koekkruiden zijn ook helemaal top! Op t werk hebben we speculaaskruiden dus die gooi ik der standaard nog even extra over XD Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat zijn alleen pinda's. Misschien niet de allerbeste, maar beter dan de normale en ook gewoon betaalbaar
En koekkruiden zijn ook helemaal top! Op t werk hebben we speculaaskruiden dus die gooi ik der standaard nog even extra over XD
Ik ben ook een omschakeling aan het maken Travel! Vaak 's avonds een opgeblazen buik en ik gok toch dat het door de eiwitten komt. Ik ben als baby lactose intolerant geweest en twijfel of ik daar nou volledig overheen ben gegroeid of niet. Blijf altijd een beetje last houden. Ik heb nu mijn koolhydraten omhoog gegooid en mijn eiwitten wat naar beneden. Je hebt bij de Jumbo en AH ook lactosevrije kwark, die zijn helemaal te gek. Heb je die al eens gehad?
Ik ben ook helemaal om. Zo lekker in de ochtend. Het vult me ook precies goed voor als ik ga sporten; begin aan het eind van de training wel trek te krijgen maar ik val niet om.
Hilarisch ook dat ze je dan probeert 'te pakken' door tegen je voeten aan te gaan stofzuigen HAHA badass 
Probleem is alleen dat die bijzondere dingen weer allemaal duurder zijn. Geen ramp, maar ben al veel kwijt aan boodschappen XD
Ik heb net nog een paar maiswafels gehad, toch te weinig binnen gehad overdag. Morgen heb ik een hele leuke maar gekke dag (we gaan promotie foto's maken voor mijn stage, dus moet na het sporten direct door de visagie in WIHEOE). Heb het idee dat het een gekke dag wordt qua drukte en ik ga eens aan intuïtive eating doen waarna ik alles 's avonds in voer. Heb soms ook het idee dat ik meer trek heb omdat ik toch nog veel restrict; ik zit na maaltijden bijna nooit volledig vol. Zie ook bij jou Travel gewoon vier mooie, volle maaltijden staan en tussendoor niet echt iets; ik eet de hele dag door kleine beetjes. Moet ik misschien ook eens wat aan doen. :p 
Qua tussendoortjes denk ik dat het voor iedereen anders werkt, maar zelf doe ik niet veel tussendoortjes omdat ik het idee heb dat ik dan door wil eten. Vandaar gewoon 4 vullende maaltijden en dan niks ertussen in
Heel veel sterkte!
Benieuwd hoe het intuïtive eating je gaat bevallen.
dat is wel gigantisch schrikken.

We moesten even wachten tot de gym open ging maar toen ben ik echt als een malloot naar de kluisjes gewandeld (rete goed acterend dat ik geen haast had maar gewoon flink de pas erin had
) en toen had ik een loopband te pakken
Ik vind dit wel wat, ga denk ik iedere ochtend gewoon om 07:00 reserveren. Ik heb alleen bepaalde oefening niet kunnen doen omdat iemand anders dat apparaat bezet hield, maar je kunt niet alles hebben. Morgen pak ik die gewoon als ik zie dat die vrij is, dacht nu 'nah doe ik straks' dus eigen schuld dikke bult
Beetje gehaast getraind omdat ik een strak tijdschema had maar kan nu even rustig douchen zometeen voordat ik naar stage ga. En jullie op de hoogte brengen van mijn loopband perikelen

jullie hebben het over koekkruiden, koop je dat gewoon in de supermarkt?
? Wat heb jij een vreselijke huisgenoot zeg! Ook echt met stofzuigen tegen je voeten aan gaan beuken, echt doe normaal
want je lijkt erg positief over alle dingen die je daar gekocht hebt!
(zo te lezen is het je gelukt haha, top).

Maar wij eten eigenlijk nooit zomaar patat, shoarma of pizza oid, dus dat scheelt wel.
Ik hoop dat hij het goed maakt en vandaag naar huis mag!
Ik vond die kant en klaar havermout van Melkan uit de supermarkt echt zo goor (moest dit eten toen ik net een beugel had), dat ik 10 jaar geen havermout meer heb aangeraakt. Maar sinds de fitgirl-revolutie en instagram ben ik er dol op 

Zondag wel een aantal pralines gegeten, maar ik had nog ruim 500 kcal hiervoor open gelaten, dus de schade zal wel meegevallen zijn 

Dus ga het vandaag weer doen 
Ik lees inderdaad wel eens dat 2 uur ook moet volstaan, maar doe altijd zelf toch de hele nacht.
En oehhh die bbq rijstwafel. Ik mag die niet meer kopen, want kan daar niet meer stoppen met eten XD
En huiswerk is altijd fijn 
Nog geen boodschappen gedaan, dus ook nog geen pindakaas uitgezocht. 

(Maar ik blijf stiekem wel van mening dat je ook buiten kunt wandelen
)
Ik heb gegeten als ik honger had en kom uit op zo'n 2400 kcal voor vandaag. Wel echt veel. Nu heb ik ook niet de meest gezonde keuzes gemaakt dus het kan echt beter, maar het gaf mentaal even rust om gewoon te eten wanneer mijn lijf aan gaf het nodig te hebben. Op de fiets terug naar huis nog een inzinking gehad qua suikerniveau (voelde me echt super slap) dus ik verbrand blijkbaar echt wel veel. Ik las ergens ook dat je metabolisme vrij snel omhoog kan gaan als je aan krachttraining doet; weet iemand daar toevallig wat van? Kan eigenlijk beter in het andere topic maar ik bedenk het me nu

Lino het kan trouwens ook aan de kwaliteit van je whey liggen. Mijn eerste pot was van de Kruitvat (lol) en dat vond ik echt te smerig voor woorden, maar die van de Body & Fit bijvoorbeeld zijn kwalitatief gewoon beter. Moet wel zeggen dat ik de chocolade variant van de Action helemaal prima vind ook, maar het is soms even testen. Maar als je het smerig blijft vinden is het gewoon niet voor jou weggelegd, punto.
Heerlijk lijstje trouwens! Red je het daar de hele dag op? 's Avonds geen honger?
Fijne leg day gehad. Squat met ietsje minder gewicht gepakt en toen merkte ik dat ik nog tien keer dieper kan zakken en ik mijn techniek kon verbeteren dus dat was leuk om te ontdekken. Heb de neiging om alles meteen zwaar aan te pakken terwijl je de basis dan over slaat dus heb mezelf ff terug gefloten wat dat betreft