IMANDRA schreef:Klinkt lekker!
Het was ook lekker.

En tot mijn vreugde zag ik dat ze de bonenschotels nu vast in het assortiment hebben bij Aldi.
Ze zijn ook zeer geschikt voor vega(n) maaltijden zag ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Change03 schreef:Jeetje dames wat gaan jullie hard!! Even offline en 10 pagina’s verder![]()
Sandra nogmaals veel sterkte met jouw paard, wat een rot situatie!!
Hier van 64,9 naar 65,8en ik heb niet gek gegeten en gewoon gesport. Volgende week nog eens wegen om te kijken of het niet gewoon een moment opname was....
SandravdB schreef:motivatie hier even helemaal kwijt en energie ook, met dierenarts overlegd en gaan mijn paard niet meer van pijnstillers afhalen. Hij staat bij kennissen en huis en weiland staan te koop en is waarschijnlijk een koper voor gevonden, zijn nu financiering enzo aan het regelen en als dat rond is gaat verkoop door dus zou het over vier maanden ofzo over gaan op nieuwe kopers. Aangezien mijn stiefvader pas overleden is wil ik nog even van me paard kunnen genieten en mag hij van dierenarts op pijnstillers blijven staan omdat hij het daar goed op doet. Dit is dus hooguit voor vier maanden tenzij eerder nodig is beslissing te nemen natuurlijk dan wordt dat echt wel gedaan.
DideH schreef:Change03 schreef:Jeetje dames wat gaan jullie hard!! Even offline en 10 pagina’s verder![]()
Sandra nogmaals veel sterkte met jouw paard, wat een rot situatie!!
Hier van 64,9 naar 65,8en ik heb niet gek gegeten en gewoon gesport. Volgende week nog eens wegen om te kijken of het niet gewoon een moment opname was....
Misschien vocht ofzo? Zout gegeten?
Ik ga morgen met een vriendin naar all you can eat sushi... oh god, waarom heb ik gekeken hoeveel een gemiddeld mens dan naar binnen propt?