Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chantalboes schreef:Gisteren op de valreep bij Ink District een tekst op mijn arm laten zetten. Over de tattoo heel tevreden, maar mijn ervaring was een stuk minder fijn dat bij de eerste bij the Tatttoo Garden. Het voelde heel gehaast en de artiest probeerde mijn ontwerp erg te veranderen, omdat het voor haar dan minder moeite zou kosten. Ze moest bijv het lettertype wat ik wilde downloaden, en de tekst was langer dan wat op een a4 paste, dat vond ze ook maar allemaal heel moeilijk. Ik heb vastgehouden aan het ontwerp wat ik wilde, maar vond het best wel ongemakkelijk.
De tattoo zelf is super strak geworden, precies de reden waarom ik bij deze artiest wilde. Maar door de algehele ervaring zou ik niet meer terug gaan, ondanks het eindresultaat.
Negerzoen schreef:chantalboes schreef:Gisteren op de valreep bij Ink District een tekst op mijn arm laten zetten. Over de tattoo heel tevreden, maar mijn ervaring was een stuk minder fijn dat bij de eerste bij the Tatttoo Garden. Het voelde heel gehaast en de artiest probeerde mijn ontwerp erg te veranderen, omdat het voor haar dan minder moeite zou kosten. Ze moest bijv het lettertype wat ik wilde downloaden, en de tekst was langer dan wat op een a4 paste, dat vond ze ook maar allemaal heel moeilijk. Ik heb vastgehouden aan het ontwerp wat ik wilde, maar vond het best wel ongemakkelijk.
De tattoo zelf is super strak geworden, precies de reden waarom ik bij deze artiest wilde. Maar door de algehele ervaring zou ik niet meer terug gaan, ondanks het eindresultaat.
Ik heb eenzelfde ervaring daar. Mijn tattoo is super strak maar er was niks hartelijks aan. De artieste die mijn tattoo (en die van mijn jongere broer en zus) heeft gezet liet het meer als een 'moetje' lijken dan dat het met enige interesse of gastvrijheid werd gezet.
paljaslaura schreef:Wow gaaf Captain!
Ik heb een afspraak bij Victoria van Tattoo Garden nav degene die laatst die schattige bloemetjes heeft laten zettenWorden ook bloemetjes maar dan zonder kleur. Nog even wachten tot februari.
Captain schreef:Dank jullie wel!!
Ik had gisteravond echt een raar gevoel, merk je toch dat het best wat van je lijf vraagt. Gisteren en vannacht flinke zenuwpijn gehad in mijn arm en hand, ik denk door de manier waarop ik mijn arm moest houden. Het gaat nu heel goed, heb er geen last van.
Wat vervelend dat je zo'n ervaring had Chantalboes! Ook al is hij netjes gezet, het laten zetten is ook een stukje van de belevenis.
Spannend pepperrr, succes!!