[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 07:35

Haha gezien het dezelfde artieste is, niet zo heel toevallig!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 09:09

linoleum schreef:
Haha gezien het dezelfde artieste is, niet zo heel toevallig!

Haha dus toch! Wel toevallig dat iemand iets soortgelijks heeft gekozen :D ik vind die van jou eeeerg mooi geworden :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:13

Onteerp wordt nu iets aangepast en dan mag ik. Spannend! :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 12:49

Succes! Ben benieuwd.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 13:34

Succes!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:44

Ik heb een mail met 2 ontwerpen gekregen en ik kan niet kiezen :+ :+

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:48

Farjen schreef:
Ik heb een mail met 2 ontwerpen gekregen en ik kan niet kiezen :+ :+

Dan zit er maar een ding op... allebei :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 15:51

Beide schouders := Nee dat is te vol :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 18:52

3,5 uur gezeten.. Ik was er he-le-maal klaar mee. :') Dat poedersuiker wat er steeds overheen gaat, aaaaargh!!!!

Maar hij is klaar! :):)

Ontwerp:
Afbeelding

En af even zwart wit want mijn huid is boos! :+

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:02

Oooh hij is wel heel mooi!!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:07

Oooh heel mooi geworden!

Ik hoop heel erg dat m'n afspraak niet verzet wordt, ik heb nog niks gehoord maar kan me bijna niet voorstellen van niet nu ze een maand dicht zijn.

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:20

Gisteren op de valreep bij Ink District een tekst op mijn arm laten zetten. Over de tattoo heel tevreden, maar mijn ervaring was een stuk minder fijn dat bij de eerste bij the Tatttoo Garden. Het voelde heel gehaast en de artiest probeerde mijn ontwerp erg te veranderen, omdat het voor haar dan minder moeite zou kosten. Ze moest bijv het lettertype wat ik wilde downloaden, en de tekst was langer dan wat op een a4 paste, dat vond ze ook maar allemaal heel moeilijk. Ik heb vastgehouden aan het ontwerp wat ik wilde, maar vond het best wel ongemakkelijk.

De tattoo zelf is super strak geworden, precies de reden waarom ik bij deze artiest wilde. Maar door de algehele ervaring zou ik niet meer terug gaan, ondanks het eindresultaat.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:28

Captain schreef:
3,5 uur gezeten.. Ik was er he-le-maal klaar mee. :') Dat poedersuiker wat er steeds overheen gaat, aaaaargh!!!!

Ontwerp:
[ [url=m/9YQooL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3VjZdE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waaauw super gaaf!!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 19:33

Prachtig!!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:02

chantalboes schreef:
Gisteren op de valreep bij Ink District een tekst op mijn arm laten zetten. Over de tattoo heel tevreden, maar mijn ervaring was een stuk minder fijn dat bij de eerste bij the Tatttoo Garden. Het voelde heel gehaast en de artiest probeerde mijn ontwerp erg te veranderen, omdat het voor haar dan minder moeite zou kosten. Ze moest bijv het lettertype wat ik wilde downloaden, en de tekst was langer dan wat op een a4 paste, dat vond ze ook maar allemaal heel moeilijk. Ik heb vastgehouden aan het ontwerp wat ik wilde, maar vond het best wel ongemakkelijk.

De tattoo zelf is super strak geworden, precies de reden waarom ik bij deze artiest wilde. Maar door de algehele ervaring zou ik niet meer terug gaan, ondanks het eindresultaat.

Ik heb eenzelfde ervaring daar. Mijn tattoo is super strak maar er was niks hartelijks aan. De artieste die mijn tattoo (en die van mijn jongere broer en zus) heeft gezet liet het meer als een 'moetje' lijken dan dat het met enige interesse of gastvrijheid werd gezet.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 21:03

Wow gaaf Captain!

Ik heb een afspraak bij Victoria van Tattoo Garden nav degene die laatst die schattige bloemetjes heeft laten zetten :P Worden ook bloemetjes maar dan zonder kleur. Nog even wachten tot februari.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 23:02

Negerzoen schreef:
chantalboes schreef:

Ik heb eenzelfde ervaring daar. Mijn tattoo is super strak maar er was niks hartelijks aan. De artieste die mijn tattoo (en die van mijn jongere broer en zus) heeft gezet liet het meer als een 'moetje' lijken dan dat het met enige interesse of gastvrijheid werd gezet.

Jeetje, ik ben echt benieuwd wie jullie tattoo’s heeft gezet bij INK District... Ik kom er nu al een aantal jaar voor mijn tattoo’s maar altijd super fijn geholpen, maar misschien een artiest die ik nog nooit heb gehad want er werken er natuurlijk een hoop :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:12

Captain schreef:

Ontwerp:
[ [url=m/9YQooL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3VjZdE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave stijl!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 09:15

paljaslaura schreef:
Wow gaaf Captain!

Ik heb een afspraak bij Victoria van Tattoo Garden nav degene die laatst die schattige bloemetjes heeft laten zetten :P Worden ook bloemetjes maar dan zonder kleur. Nog even wachten tot februari.

Ik hoop in februari ook eindelijk aan de beurt te zijn. Na 3 jaar wachtlijst eindelijk een paar maanden geleden mijn ontwerp afspraak gehad en eerst aanbetaling gedaan.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:37

Ik kreeg een appje van de tattoeërder dat ze onverwacht om 12:00 een plek vrij heeft vandaag :):) :):)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 10:49

Pepperrr schreef:
Ik kreeg een appje van de tattoeërder dat ze onverwacht om 12:00 een plek vrij heeft vandaag :):) :):)

Ohhhhh spannend! Zo snel al! :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 15:31

Dank jullie wel!!
Ik had gisteravond echt een raar gevoel, merk je toch dat het best wat van je lijf vraagt. Gisteren en vannacht flinke zenuwpijn gehad in mijn arm en hand, ik denk door de manier waarop ik mijn arm moest houden. Het gaat nu heel goed, heb er geen last van. :))

Wat vervelend dat je zo'n ervaring had Chantalboes! Ook al is hij netjes gezet, het laten zetten is ook een stukje van de belevenis.

Spannend pepperrr, succes!! :):)

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 16:05

Captain schreef:
Dank jullie wel!!
Ik had gisteravond echt een raar gevoel, merk je toch dat het best wat van je lijf vraagt. Gisteren en vannacht flinke zenuwpijn gehad in mijn arm en hand, ik denk door de manier waarop ik mijn arm moest houden. Het gaat nu heel goed, heb er geen last van. :))

Wat vervelend dat je zo'n ervaring had Chantalboes! Ook al is hij netjes gezet, het laten zetten is ook een stukje van de belevenis.

Spannend pepperrr, succes!! :):)

Pff ja dat gevoel ken ik ook! Savonds zei mijn lichaam echt: nu is het wel even genoeg voor vandaag, tijd om te slapen.

En tja, met eindresultaat ben ik erg blij. Ik zal niet meer terug gaan voor een nieuwe tattoo. Mijne is trouwens gezet door een gastartiest, maar ook wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dit gevoel. Voor mij moet een tattoo zetten echt een persoonlijke beleving zijn, maar dit voelde echt als lopende band fabriekswerk.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 17:40

Chantalboes dat snap ik wel. Mijn tattoo Artist werkt met closed shop. Altijd volledige aandacht en persoonlijke beleving . Maar hij zet alleen groot werk.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-20 19:03

Na 3 uur doorbijten: Hij staat! Wat een rotplek zeg :=

Moet alleen nog even wachten op de foto. Die komt ergens deze dagen wel :)