Courses schreef:Fijn om te horen kosseh! Heel veel beterschap en een snel herstel toegewenst, snap helemaal dat je graag weer aan de slag wilt om te kunnen opbouwen.
Hoe is het met je hand Joanne? Die foto's zagen er pijnlijk uit, hopelijk inmiddels wat verbetering qua het helen?
Het is inderdaad nogal stil hier! Is iedereen nog lekker bezig op z'n eigen tempo?
Late reactie, sorry...
Inmiddels is het geheeld, wel littekenweefsel maar dat is niet het ergste. Ik heb helaas nog steeds pijnklachten, en ik vraag me af of dit nog herstel klachten zijn of dat het niet geholpen heeft
2 weken geleden gevallen in de douche, helaas een extra belasting voor mijn heup/bekken geweest dus lag alles weer stil. Vandaag bij de bekken therapeut wel groen licht gekregen om weer iets te gaan doen, ik vind dit alleen lastig om weer op te pakken. Ik ben helaas de laatste tijd meer vertrouwen in mijn lijf kwijt geraakt, laat vaker dingen vallen en mijn nek is een puinhoop
Mijn kinderen zijn wat grieperig dus hopelijk kan ik woensdag iets gaan doen, vanavond trek ik het niet ondanks dat ik wel wil.
Ik moet echt ook wel wat afvallen weer, dus wil de draad wel echt gaan oppakken, maar zit een beetje in die negatieve cirkel...