Ik ben jaren lang heel ziek geweest, het bleek een verkeerde diagnose te zijn en door deze diagnose kreeg ik een behandeling die niet bij mij paste. Ik heb dus jaren lang medicatie gehad waar ik alleen maar zieker van werd. Op het einde had ik elke week pijnaanvallen, koorts, en dagen dat ik alleen maar op bed kon liggen. Ik was altijd erg sportief maar kom nu amper de trappen op (ik woon op de tweede verdieping). Mega frustrerend, ik heb nooit iets kunne opbouwen, ben telkens opnieuw begonnen maar werd dan weer zo ziek dat het niet lukte.
Nu is in mei een groot deel van mijn behandeling stopgezet en ben ik deze zomer geopereerd en ik ben weer bijna zo goed als gezond (ik ben wel ziek, maar niet zo erg als dat ze in de eerste instantie dachten). Ik wil nu heel graag gaan hardlopen omdat ik tijdens mijn revalidatie wel wat uithoudingsvermogen kan gebruiken.
Ik heb dit schema gevonden:
http://beginnenmethardlopen.nl/training ... ersschema/
En dan 10 weken beginnersschema. Is dit een beetje een oke schema?
Ik wil echt niets overbelasten omdat ik ivm de revalidatie al genoeg uren bij de fysio doorbreng. (Ik heb tevens een schouderblessure omdat ik van de trap ben gevallen, dus trust me, ik heb al genoeg issues

Iemand nog tips voor warming up en cooling down?