[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:02

Je link doet het niet

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:04

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:06

En wat voor piercing heb je? Een industrial?

Dat is volgens mij vrij normaal dat die op 1.2 gepierced worden.

Die je net plaatst is ook 1.2, dus geen probleem dan toch?

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:16

Skessa_ schreef:
En wat voor piercing heb je? Een industrial?

Dat is volgens mij vrij normaal dat die op 1.2 gepierced worden.

Die je net plaatst is ook 1.2, dus geen probleem dan toch?

nou zo zitten ze:

Afbeelding

en ja das 1.2 maar die komt waarschijnlijk niet binnen en kan geen andere vinden..

karlli

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:25

Die helix zit inderdaad gewoon recht. Gaat geen fatsoenlijke industrial bar inpassen gok ik zo.

Mijn is op 1.6 gedaan en in een keer met bar waardoor ik zeker wist dat het goed 'recht' zou genezen.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:30

Kijk dan ook eens op CF of AOP. Lamme bijna miet voorstellen dat er geen industrial bar te vinden is in 1,2

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:33

Santigo_ schreef:
Kijk dan ook eens op CF of AOP. Lamme bijna miet voorstellen dat er geen industrial bar te vinden is in 1,2

Denk dat dat niet het grootste probleem is in dit geval :=

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:35

karlli schreef:
Santigo_ schreef:

uhm...helaas kon ik er geen vinden...
ja ik dacht ook buig einde wel gewoon om zodat hij door de rechte helix gaat als ik met een ring niet kan vinden

Edit heb los staafje gevonden, alleen dan nog ringetje met schroef gedeelte

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 12:43

karlli schreef:
Santigo_ schreef:

Daarom... een verse kraakbeenpiercing en aan stretchen denken vind ik een minder slimme combi := helemaal als je er verder niks vanaf weet

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:52

Hehe heb er een gevonden met ringetje 1.2!
Na hoelang mag je helix officieel wisselen?
En wanneer doen jullie het zelf?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 16:57

white_flame schreef:
Hehe heb er een gevonden met ringetje 1.2!
Na hoelang mag je helix officieel wisselen?
En wanneer doen jullie het zelf?

Hoelang heb je hem al?
Er is niet echt een standaard tijd aan gebonden. Persoonlijk wissel ik ze liever pas om wanneer het is genezen. Voor die tijd laat ik het voor wat het is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:04

Lekker even een paar maanden de tijd geven in ieder geval. Beter te lang wachten dan te kort!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:08

Een helix heeft minimaal 9 maanden genezingstijd dus in die periode beter niet wisselen

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:36

Niet te snel gaan wisselen. Je krijgt misschien het idee dat die is genezen, maar dat is die dan echt nog niet. Geef het echt even goed te tijd, het zijn geen oorbelgaatjes waar je bij wijze van spreken een week later al wat anders in kan drukken.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:13

Ik kom snel even binnenvallen hier :o

Vandaag m'n allereerste piercing ooit laten zetten (nee, ik heb zelf nooit gaatjes in m'n oren of iets gehad :+ ) en gelijk maar voor een septum gegaan <3
Ik ben bij Le Sting geweest in Utrecht (zit bij de Ink Society in) en daar heel tevreden over, echt super relaxed en vriendelijk geholpen.

Maar nu even een beetje mijn ding... hij zit er mooi rustig in en als dat zo blijft weet ik niet of ik wel gelijk aan wil gaan zitten rommelen met allemaal spul in m'n neus :\ advies van de piercer was 2x daags met zoutoplossing schoonmaken en verder afblijven, maar dan moet ik er dus met wattenstaafjes in gaan zitten poeren en ben toch bang dat er dan pluisjes achter blijven ook als ik ze nat zou maken...
Iemand een goed idee of creatieve oplossing hoe ik het het beste aan kan pakken?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:24

Memories schreef:

Vandaag m'n allereerste piercing ooit laten zetten (nee, ik heb zelf nooit gaatjes in m'n oren of iets gehad :+ ) en gelijk maar voor een septum gegaan <3
Ik ben bij Le Sting geweest in Utrecht (zit bij de Ink Society in) en daar heel tevreden over, echt super relaxed en vriendelijk geholpen.

Maar nu even een beetje mijn ding... hij zit er mooi rustig in en als dat zo blijft weet ik niet of ik wel gelijk aan wil gaan zitten rommelen met allemaal spul in m'n neus :\ advies van de piercer was 2x daags met zoutoplossing schoonmaken en verder afblijven, maar dan moet ik er dus met wattenstaafjes in gaan zitten poeren en ben toch bang dat er dan pluisjes achter blijven ook als ik ze nat zou maken...
Iemand een goed idee of creatieve oplossing hoe ik het het beste aan kan pakken?

Neus in een bak met zoutoplossing, heb t ook zo gedaan met mn industrial toen der geen gaasjes meer waren bij drogist. Nou vind ik zelf 2x daags wel veel, en deed het alleen 1x daags eerste week daarna afgebouwd en alleen wanneer ik dacht dat het nodig was de twee weken erna :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:24

Memories schreef:

Je neus in een bakje zoutwater hangen? (Met tussenposes zodat je niet stikt :+ ) met mijn navelpiercing legde ik gewoon een wattenschijfje met zoutwater op mn navel en liet t een tijdje liggen maar ging niet met een wattenstaafje erin porren inderdaad.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:25

karlli schreef:
Memories schreef:

Neus in een bak met zoutoplossing, heb t ook zo gedaan met mn industrial toen der geen gaasjes meer waren bij drogist. Nou vind ik zelf 2x daags wel veel, en deed het alleen 1x daags eerste week daarna afgebouwd en alleen wanneer ik dacht dat het nodig was de twee weken erna :)

Haha je was me net voor met hetzelfde advies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:27

Ik kom weer even binnenvallen, heeft er iemand een forward helix met een ringetje erin? Ik wil graag weten hoeveel mm die moet zijn, ik heb er nu namelijk een staafje in.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:08

Ik wilde graag een medusa piercing laten zetten, maar ik vroeg het eerst na of het kon vanwege mijn smiley piercing. Ze wilde hem wel zetten maar raadde het niet aan. Ben uiteindelijk maar voor een monroe-piercing gegaan en super blij mee! (op de foto staat hij rechts maar in het echt zit hij links) :D

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:21

Ik heb afgelopen week mijn vakantiegeld goed besteed... eindelijk twee van mijn droompaartjes besteld <3

De Lotus eyelets van Tawapa goud gecoat, die wilde ik al voor ik begon met het oprekken van mijn oren haha!
Afbeelding

De Blue Mahoe Mystic Kitties Teardrop Plugs van Omerica Organics
Afbeelding

En een paar 'casual' opalite eyelets
Afbeelding

Alles in 14mm trouwens, voorlopig mijn eindmaat i.v.m. werk enzo. And now the waiting begins :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 22:34

Ik ben heel benieuwd hoe de tawapas gaan houden bij je DS... ze hebben mn hart echt gebroken ik baal nog steeds zo hard. Mijn oren zijn nu na 3 weken wel ein-de-lijk genezen dus ik heb op alie en op CF wat mooi spul voor mezelf besteld maar ga wel meer wisselen..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:37

Ja, ik hoop dat het bij mij niet zo horror is als bij jou :D maar zoals je weet moest ik ze gewoon hebben haha.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:24

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:15

Net een voorraadje bioplasts binnen gekregen. Ga echt alles nu 'bioplasten'. :D
Overigens gewoon besteld via E-bay: 14 stuks voor dezelfde prijs als 1 exemplaar bij AOP. Bij E-bay is het inclusief verzendkosten en bij die van AOP komen er nog verzendkosten bij. :$