Jeetje..... Wat moet je daar nou op zeggen... Hoop gauw dat ze de "dader" van de infectie kunnen vinden en gauw kunnen gaan behandelen!! Sterke meis, we denken aan je!
Fijn om iets te horen al is het nog altijd niet zo heel positief. Gelukkig branden er heel veel kaarsjes en duimt dit hele topic. Al die positieve energie moet toch helpen
Anoniem
Geplaatst: 06-03-16 16:40
Zo meid, ik denk dat je berichtje heel veel mensen blij maakt, inclusief mezelf! Niet omdat het zo slecht gaat, wel omdat we gewoon iets van je horen. Je hebt ons heel hard doen schrikken...
In de eerste plek, heel veel sterkte gewenst. We weten dat je een vechter bent en duimen hier gewoon lekker voort
In de tweede plek, zorg goed voor jezelf, maar laat ook voor je zorgen. Je zit nu aan de bron, maak het ze daar maar warm onder de voeten dat ze een keer voor duidelijkheid gaan zorgen. Je hebt je portie ellende nu wel gehad hoor, mag een keer de goede kant op beginnen gaan.
Gisteren moest ik een MRI voor mijn linkerknie, en heb toen nog aan je gedacht (toen was ik nog niet op de hoogte). Ik stelde me toen de vraag waarom er eigenlijk geen hersendrains ontworpen worden die afstelbaar zijn met kunststof onderdelen ipv metaal... Zou een hoop ellende schelen ivm je droomjob.
Maar goed, eerst en vooral zorgen dat je hier goed uit komt. We geloven in je
Eigenlijk ben ik heel blij voor je dat je daar nu veilig bewaakt ligt. Wat heb je ons laten schrikken. Hoe verschrikkelijk unfair is de situatie. Veel sterkte.
Had het gisteren op FB gelezen, wat een enorme ellende waar je in terecht bent gekomen zeg! Ik kan niet anders dan ook een kaarsje aansteken en hopen dat je je heel snel beter voelt. Heel veel sterkte voor jou en voor je familie.
Hersenvliesontsteking, helaas. Witte bloedcellen in t hersenvocht mogen er 5 zijn, t waren er 15.000... Daardoor dus ook buikvliesontsteking en drain infecties.
Nu afwachten wat er gaat gebeuren, maar alles zal er uit moeten en dat kan niet in dit ziekenhuis.