Ik ga morgen denk ik een flinke cardiotraining doen en bij mijn vader thuis misschien weer eens goed squatten. Laatste keer in de sportschool kreeg ik last van m'n onderrug dus dat was niet goed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanoukkie schreef:om even wat op te klaren:
@greetje: ik heb idd wel soms vreetbuien, net zoals mijn zus en mama. Bij mij is het heel moeilijk om gewoon een koekje te eten,neen. nog 1,nog1...
totdat het hele pak leeg is, en dan nog zou ik daarna alle rest vh snoepgoed opeten dat we in huis hebbn.
En als er dan niets is heb ik zelfs een keer cakebeslag gemaakt en zo naar binnen gelepeld, ik vind wel altijd iets. En zo een pak (oreo)koeken is maar een tussendoortje, stel je voor wat ik allemaal op een dag eet/at. Soms bleven mijn maandstonden idd weg, vitaminentekort gok ik.. Nu heb ik ze gewoon, wel ietwat onregelmatig. Daarom ga ik aan de pil beginnen.
@Danique; dankjewelIk vind mijn lichaam overigens gewon OK. Op de meeste momenten maakt het me helemaal niks uit, als ik voor de mcdonalds sta met amdere vriendinnen die wel wat lusten. Ik ben nooit 'verdrietig' over mijn lichaam. Maar daar ik in het buitenland woon, en zogoed als al mijn vriendinnen sprtfanaten zijn, baal ik wel dat mijn lichaam niet zo als het hunne is. Jongens maen al lachend opmerkingen over mijn 'buikje' maar het is wel zo..
@kayleigh: het gaat mij echt niet per se om mijn gewicht. al zou ik 60 kg wegen, maar het lichaam zou hebben wat ik wil, zou dat geen probleem zijn!
@emma; ik vind het goed of positief dat je me erop wijst. het schiet me dus niet in het verkeerde keelgat.
Mijn 2-jaar oudere zus heeft toch wel wat overgewicht, maar eet niet meer of ongezonder als mij. ik heb gewoon 'geluk' dat ik veel minder snel aankom, maar dit wil niet zeggen dat ik gezond ben, integendeel... Het is dat ik niet wat of ik nou goed eet of.. daarom meldde ik me hier, wel met de foute openingszinnen.
@gribaldi. ik wil niet streng lijnen, maar wel opletten de nodige voedingsstoffen binnenkrijgen. en neen ik ben ook niet 'dik', nieteens mollig. enkel wil ik van mijn 'babyvet' buike af.
Ben nu op school maar plaats mss straks een foto, of stuur die door naar de mensen die het wensen:)
secricible schreef:Noa, kans is groot dat je techniek nog niet goed genoeg is en dat je voorover valt. Met extra gewicht in je nek ga je dat opvangen met je rugspiere.
Probeer eerst je squat dan te verbeteren, bijvoorbeeld door met je gezicht naar de muur te squatten, met je handen tegen de muur aan. Zo ondersteun je jezelf recht te blijven.
MevrouwtJ schreef:Hahaha volgens mij heeft iedereen een slecht weekend gehad. Stomme koning.
Ik heb vandaag gesport en heb weer 612 calorieën verbrand![]()
Ik ga aanstaande zaterdag een week op vakantie naar Griekenland. Dus ik krijg een hele slechte week. Half pension enzo, lekker uitgebreid ontbijten