Mooie tattoo en mooi gezet Tivoli! Hoelang heb je ervoor gezeten?
Tigress
Geplaatst: 07-08-14 11:28
NeverGiveUp schreef:
Tigress, je hebt gewoon gelijk hoor, no need to sugarcoat
Wat verschrikkelijk zeg, ongelooflijk
Gelukkig, was al bang dat het te aanvallend zou zijn
Tivoli
Geplaatst: 07-08-14 11:38
Gina schreef:
Mooie tattoo en mooi gezet Tivoli! Hoelang heb je ervoor gezeten?
Twee uurtjes ongeveer
Hij zit op de hoogte als je rechtop gaat staan en je hangt je handen ontspannen naar beneden. Ik kan hem dus laten zien met een hotpants of korte rok. Maar kan hem makkelijk verbergen onder een langer broekje jurkje of rokje
Wow Poes! Wat enorm gaaf zeg! Top gezet ook, die ogen! Ik ben helemaal weg van uilen en het is dat ik t lef niet heb voor zo'n grote tattoo want anders had Ik ook wel zoiets gewild
Op mezelf zonder blauwdruk.. Scroll eens door die fb pagina? De foto daarvoor is een blauwdruk van die tattoo Ik weet niet hoor Slecht werk overigens.. Brr! Bovendien.. Een tattoo zetten, vervolgens een foto van die tattoo op internet zetten met de tekst er bij: Niet top, maar zo wou de klant hem Niet netjes naar de klant toe, maar ook zeker geen promotie voor jezelf.. Evenals het "ontwerpen" van een tattoo, welke vervolgens door een andere artiest aangepast is en gezet en hier alsnog bij zetten dat jouw ontwerp vereeuwigd is op een huid vind ik eigenlijk niet kunnen.. Om nog maar te zwijgen over de taalfouten in haar berichten. Mijn excuses als ik denigrerend over kom.
LisaaBloem
Geplaatst: 07-08-14 17:42
Ohhh wat erg die facebook pagina... wordt er gewoon moedeloos van dat er mensen rondlopen die stom genoeg zijn om zich door haar te laten tatoeƫren of om haar te betalen voor een 'ontwerp'... zulke dingen tekende ik nog mooier dat ik 12 was. Beetje richting het einde van de foto's staat ook een tekst met'ik hou van me moeder' erin. Pfff