Anoniem schreef:Waarom dan steeds weer het vingertje wijzen?
Waarom blijven de provaxxers zo afhankelijk?
Je kunt het zelf allemaal in de hand nemen hoor.
Gewoon voordat je zwanger wordt voor de zekerheid van alle vaccins een booster halen, ook de BMR.
Dan tijdens de zwangerschap, zoals nu met de DKTP voor kinkhoest gebeurt nogmaals een booster van alles, familieleden natuurlijk ook.
Bij drachtige merries doen ze dat zelfs 3x tijdens de dracht en gezien vaccins veilig zijn kun je dat ook best doen, dan ben je er zo goed als zeker van dat je baby na de geboorte voldoende antistoffen heeft meegekregen om de eerste periode tot vaccinatie te overbruggen.
Bij de geboorte meteen de hepatitis erin en bij 6 weken de eerste DKTP enz.
Dan bij 6 maanden de BMR. Die onzin over non responsers bij 6 maanden, in iedere bijsluiter van ieder vaccin staat dat het mogelijk is dat het vaccin niet bij iedereen werkt, dus de kans om non responder te worden bestaat gewoon altijd. Dat is geen reden om niet te vaccineren.
Daarbij wordt er niet voor niets door alle landen bij risicogebieden of vermeend contact met besmette personen bij 6 maanden BMR gevaccineerd,, dat doen ze niet omdat ze dan allemaal non responsers willen kweken. Dat is gewoon veilig en effectief dus als je denkt dat de hoeveelheid via de placenta ondanks alle boosters niet de 14 maanden gaat halen dan kun je vanaf 6 maanden gewoon eerder vaccineren.
Zo ben je niet afhankelijk van een ander en hoef je jouw verantwoording en angsten ook niet bij een ander neer te leggen.
Van mij mag het zelfs in het basispakket van de ziektekosten verzekering. Dan betaal ik wel netjes mee aan de premieverhoging. Dat heb ik wel voor jullie gevoel van veiligheid over.
ALLES is chemicaliën. Waarom gebruik je dan geen bleekmiddel als douchegel, word je gegarandeerd schoon van, als het jou niet uitmaakt met welke chemicaliën je te doen hebt.
Dus ik moet allerlei maatregelen nemen en mijn baby vervroegd vaccineren omdat jij je verantwoordelijkheid tbv de groepsimuniteit niet neemt?
En er zijn kinderen en volwassenen die echt niet gevaccineerd kúnnen worden en erg kwetsbaar zijn. Maar ach, kan jou het allemaal schelen. Survival of the fittest toch?
We staan hier duidelijk anders in. Gelukkig denkt de meerderheid en de machthebber er nog net zo over als ik en zal er hopelijk snel beter voorgelicht worden en evt consequenties aan niet inenten verbonden worden.