Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 11:19

secricible schreef:
In Assen is ook al teveel fijnstof denk ik :+

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/146173 ... s-in-Assen

-O- -O-

Nou....
Nu je het zegt, er was twee weken geleden wel een piek in de fijnstof in Assen, in week 13.
De fijnstof tikte op dat moment de waarde aan die als zeer slecht wordt ingeschaald.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was 2 weken geleden.
De incubatietijd van mazelen is 7 dagen tot 2 weken.

Afbeelding

Dus het zou zomaar kunnen dat deze vieze piek in de fijnstof er voor gezorgd heeft dat de weerstand van het betreffende kind (en misschien nog wel meer mensen) daardoor verlaagd werd, zoals in dit onderzoek wordt omschreven <<)

https://news.yale.edu/2018/09/11/fighti ... says-study

Ik zou dus maar oppassen wat ze bij jou in de buurt uitvreten met de luchtkwaliteit :P

Btw, vraag ik me af wie voor deze gigantisch smerige piek fijnstof verantwoordelijk was.
Ik was het niet want ik rij 100% elektrisch, en ik rook niet O:)

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:23

Ja, en 1+1=3.

Het wordt zo langzamerhand tijd voor maatregelen, lijkt me.

secricible

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:27

For real repelsteel? >;)
Wauw..... gewoon wauw...

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:30

Anoniem schreef:
Btw, vraag ik me af wie voor deze gigantisch smerige piek fijnstof verantwoordelijk was.

Big Pharma :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:33

Swah schreef:
Anoniem schreef:

Big Pharma :+

Ja, met chemtrails natuurlijk :j

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:10

Vrije School, dus mogelijk contact met antroposofen uit Den Haag?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:12

Waratje schreef:
Vrije School, dus mogelijk contact met antroposofen uit Den Haag?

Alles is mogelijk.

Al lijkt het mij onwaarschijnlijk omdat het aan de andere kant van Nederland is. Maar je kan hem niet uitsluiten tot je beide gesproken hebt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:23

De kinderen in het gezin in Assen zijn gewoon gevaccineerd dus die vlieger gaat niet op. Onze niet gevaccineerde dochter gaan we nu ook niet ineens met spoed wel vaccineren. We zien wel hoe het loopt.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:48

En hoe weet jij dat?

Op de site van o.a. DvhN staan onder het betreffende bericht alweer de nodige hysterische, stokerige complotberichten van antivaxxers. Zo voorspelbaar.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:50

Mijn schoonzusje heeft haar jongste op die school en kent het gezin.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:06

secricible schreef:
Ze zijn idd ingeënt, maar het blijken ook niet de mazelen te zijn.

Gaat repelsteeltje haar fijnstoftheorie toch niet op :+

https://www.dvhn.nl/drenthe/Vals-alarm- ... 60465.html

hoezo, ze zijn toch ziek, alleen is het wat anders dan mazelen.

Die fijnstof theorie van YALE gaat niet alleen over mazelen maar over:

Afbeelding

:roll:

Lekker hysterisch begin van de dag weer hoor pro vaxxers.
Blijf elkaar vooral bang maken.
Misschien behoren de Haagse antroposofen wel tot de illuminatie, die stiekeme antivaxxers zijn en het op gevaccineerde bokkers voorzien hebben.

Het is vast de 5de, 6de, 23ste, 4976ste of 456876434467854ste ziekte of zoiets moderns.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:11

Ja, het is vast een andere ziekte met de incubatietijd van 2 weken die door dat fijnstof is ontstaan. Wat jij wil :wave:

Sorry repelsteel, ik ben een beetje klaar met je, kan je echt niet meer serieus nemen. Je bent jezelf compleet belachelijk aan het maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:15

secricible schreef:
Ja, het is vast een andere ziekte met de incubatietijd van 2 weken die door dat fijnstof is ontstaan. Wat jij wil :wave:

Sorry [naam], ik ben een beetje klaar met je, kan je echt niet meer serieus nemen. Je bent jezelf compleet belachelijk aan het maken.

Die door dat fijnstof is ontstaan ???
Ik dacht dat jij wel begreep dat het onderzoek bedoelt dat het fijnstof de weerstand van mensen verlaagt waardoor ziektes meer kans krijgen.
Niet dat ziektes door fijnstof ontstaan.
Da's wel een hele rare stelling van je hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:41

Anoniem schreef:
secricible schreef:

Sorry repelsteel, ik ben een beetje klaar met je, kan je echt niet meer serieus nemen. Je bent jezelf compleet belachelijk aan het maken.

Ik dacht dat jij wel begreep dat het onderzoek bedoelt dat het fijnstof de weerstand van mensen verlaagt waardoor ziektes meer kans krijgen.

Ik begin toch serieus te twijfelen of repelsteel niet gewoon een trolacount heeft hoor. Neem je jezelf écht zo serieus dat je ook niet meer ziet wanneer mensen de draak met je vreemde wereldbeeld steken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:02

Resistance"
[quote="[naam] schreef:
secricible schreef:

Sorry [naam], ik ben een beetje klaar met je, kan je echt niet meer serieus nemen. Je bent jezelf compleet belachelijk aan het maken.

Ik begin toch serieus te twijfelen of [naam] niet gewoon een trolacount heeft hoor. Neem je jezelf écht zo serieus dat je ook niet meer ziet wanneer mensen de draak met je vreemde wereldbeeld steken?[/quote]

:(:)
wat nobel dat je haar nu komt redden van haar kromme stelling.
Klap klap...

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:06

Ik had dit topic afgezworen, maar ik breek even in. Ik snap eigenlijk niet wat je nou wilt zeggen met dit onderzoek, Repelsteel. Even ervan uitgaande dat kinderen meer vatbaar zijn voor de mazelen tijdens een fijnstof uitbraak, dat zegt toch linksom of rechtsom niets over of het mazelen vaccin wel of niet werkt of dat het wel/niet veilig is? ik volg de redenering niet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:16

Snap ik ook niet, een aangezien de hoeveelheid fijnstof toch al drastisch toeneemt lijkt het me dan alleen maar belangrijker om te vaccineren?
Als het al een relatie zou hebben.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:55

Ierpier schreef:
Ik had dit topic afgezworen, maar ik breek even in. Ik snap eigenlijk niet wat je nou wilt zeggen met dit onderzoek, Repelsteel. Even ervan uitgaande dat kinderen meer vatbaar zijn voor de mazelen tijdens een fijnstof uitbraak, dat zegt toch linksom of rechtsom niets over of het mazelen vaccin wel of niet werkt of dat het wel/niet veilig is? ik volg de redenering niet.

Dit dus. Zijn mensen vatbaarder voor mazelen door fijnstof ofzo? Heeft inderdaad niks met het virus of de vaccinatie te maken... of wil Repelsteel bewijzen dat er meer mazelen zijn bij verhoogde concentraties fijnstof? Je snapt echt helemaal niks van hoe virussen en je immuunsysteem werken Repelsteel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:12

verootjoo schreef:
Snap ik ook niet, een aangezien de hoeveelheid fijnstof toch al drastisch toeneemt lijkt het me dan alleen maar belangrijker om te vaccineren?
Als het al een relatie zou hebben.

Als ji vuur met vuur wilt bestrijden, chemicaliën met chemicaliën, dan kun je dat doen, da's jouw keuze.

“Bernard was right; the pathogen is nothing; the terrain is everything.” — Louis Pasteur’s deathbed words.

Ik zou eerder ervoor kiezen om het "terrain" in een zo goed mogelijke staat te krijgen. Zowel het lichaam als de omstandigheden.

Jij snapt helemaal niks van mij tmr, hoeft ook niet zolang je mij jouw keuzes ook maar niet opdringt.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:25

Vaccinaties werken en zijn veilig. En Ierpier heeft altijd gelijk.
- Albert Einstein op zijn sterfbed.

Komop. Even factchecken en het is duidelijk dat Pasteur dit niet gezegd heeft. Als hij het wél had gezegd was het natuurlijk ook geen argument, maar het is duidelijk waar de lat der waarheid ligt in je argumenten.

Natuurlijk willen we zorgen voor een goede hygiëne waar virussen en bacteriën zich niet goed kunnen huizen, maar dat heeft een beperkte effectiviteit. Als je echt het terrein voor virussen wilt verkleinen moet je ervoor zorgen dat ze geen thuis kunnen vinden op hun primaire terrein: het menselijk lichaam. En dat doen we door... juist, Vaccinaties.

Tot slot weer een oude: ALLES is chemicaliën. Dat is gewoon hoe de wereld in elkaar zit. Maar tegen blinde angst en wantrouwen valt niet te redeneren. Ik ben weer weg uit dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:01

Waarom dan steeds weer het vingertje wijzen?
Waarom blijven de provaxxers zo afhankelijk?
Je kunt het zelf allemaal in de hand nemen hoor.
Gewoon voordat je zwanger wordt voor de zekerheid van alle vaccins een booster halen, ook de BMR.
Dan tijdens de zwangerschap, zoals nu met de DKTP voor kinkhoest gebeurt nogmaals een booster van alles, familieleden natuurlijk ook.
Bij drachtige merries doen ze dat zelfs 3x tijdens de dracht en gezien vaccins veilig zijn kun je dat ook best doen, dan ben je er zo goed als zeker van dat je baby na de geboorte voldoende antistoffen heeft meegekregen om de eerste periode tot vaccinatie te overbruggen.
Bij de geboorte meteen de hepatitis erin en bij 6 weken de eerste DKTP enz.
Dan bij 6 maanden de BMR. Die onzin over non responsers bij 6 maanden, in iedere bijsluiter van ieder vaccin staat dat het mogelijk is dat het vaccin niet bij iedereen werkt, dus de kans om non responder te worden bestaat gewoon altijd. Dat is geen reden om niet te vaccineren.
Daarbij wordt er niet voor niets door alle landen bij risicogebieden of vermeend contact met besmette personen bij 6 maanden BMR gevaccineerd,, dat doen ze niet omdat ze dan allemaal non responsers willen kweken. Dat is gewoon veilig en effectief dus als je denkt dat de hoeveelheid via de placenta ondanks alle boosters niet de 14 maanden gaat halen dan kun je vanaf 6 maanden gewoon eerder vaccineren.
Zo ben je niet afhankelijk van een ander en hoef je jouw verantwoording en angsten ook niet bij een ander neer te leggen.

Van mij mag het zelfs in het basispakket van de ziektekosten verzekering. Dan betaal ik wel netjes mee aan de premieverhoging. Dat heb ik wel voor jullie gevoel van veiligheid over.

ALLES is chemicaliën. Waarom gebruik je dan geen bleekmiddel als douchegel, word je gegarandeerd schoon van, als het jou niet uitmaakt met welke chemicaliën je te doen hebt.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:35

Anoniem schreef:
Waarom dan steeds weer het vingertje wijzen?
Waarom blijven de provaxxers zo afhankelijk?
Je kunt het zelf allemaal in de hand nemen hoor.
Gewoon voordat je zwanger wordt voor de zekerheid van alle vaccins een booster halen, ook de BMR.
Dan tijdens de zwangerschap, zoals nu met de DKTP voor kinkhoest gebeurt nogmaals een booster van alles, familieleden natuurlijk ook.
Bij drachtige merries doen ze dat zelfs 3x tijdens de dracht en gezien vaccins veilig zijn kun je dat ook best doen, dan ben je er zo goed als zeker van dat je baby na de geboorte voldoende antistoffen heeft meegekregen om de eerste periode tot vaccinatie te overbruggen.
Bij de geboorte meteen de hepatitis erin en bij 6 weken de eerste DKTP enz.
Dan bij 6 maanden de BMR. Die onzin over non responsers bij 6 maanden, in iedere bijsluiter van ieder vaccin staat dat het mogelijk is dat het vaccin niet bij iedereen werkt, dus de kans om non responder te worden bestaat gewoon altijd. Dat is geen reden om niet te vaccineren.
Daarbij wordt er niet voor niets door alle landen bij risicogebieden of vermeend contact met besmette personen bij 6 maanden BMR gevaccineerd,, dat doen ze niet omdat ze dan allemaal non responsers willen kweken. Dat is gewoon veilig en effectief dus als je denkt dat de hoeveelheid via de placenta ondanks alle boosters niet de 14 maanden gaat halen dan kun je vanaf 6 maanden gewoon eerder vaccineren.
Zo ben je niet afhankelijk van een ander en hoef je jouw verantwoording en angsten ook niet bij een ander neer te leggen.

Van mij mag het zelfs in het basispakket van de ziektekosten verzekering. Dan betaal ik wel netjes mee aan de premieverhoging. Dat heb ik wel voor jullie gevoel van veiligheid over.

ALLES is chemicaliën. Waarom gebruik je dan geen bleekmiddel als douchegel, word je gegarandeerd schoon van, als het jou niet uitmaakt met welke chemicaliën je te doen hebt.

Dus ik moet allerlei maatregelen nemen en mijn baby vervroegd vaccineren omdat jij je verantwoordelijkheid tbv de groepsimuniteit niet neemt?
En er zijn kinderen en volwassenen die echt niet gevaccineerd kúnnen worden en erg kwetsbaar zijn. Maar ach, kan jou het allemaal schelen. Survival of the fittest toch?

We staan hier duidelijk anders in. Gelukkig denkt de meerderheid en de machthebber er nog net zo over als ik en zal er hopelijk snel beter voorgelicht worden en evt consequenties aan niet inenten verbonden worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:01

Ik wou dat iedereen die mentaliteit van jullie ook had wanneer het op het belastingstelsel aan komt, dat we met z'n allen 52% moeten afdragen, maar dan moet ik ineens begrip opbrengen waarom ik dat wel moet maar een ander dat niet kan, en dan gaat het nog maar om zoiets simpels als geld. Dan is die mentaliteit dat we het samen voor elkaar over moeten hebben ineens nergens meer :')

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:26

Anoniem schreef:
Ik wou dat iedereen die mentaliteit van jullie ook had wanneer het op het belastingstelsel aan komt, dat we met z'n allen 52% moeten afdragen, maar dan moet ik ineens begrip opbrengen waarom ik dat wel moet maar een ander dat niet kan, en dan gaat het nog maar om zoiets simpels als geld. Dan is die mentaliteit dat we het samen voor elkaar over moeten hebben ineens nergens meer :')

Toevallig betalen wij wel 52% belasting maar je snapt zelf ook wel dat de vergelijking met belasting betalen op zoveel punten mank gaat dat ik daar niet inhoudelijk op in ga. Slaat als een tang op een varken. Bijzondere manier van discussieren heb je.