Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce_eddy schreef:Ik gebruik vitamines ( gewoon etos hoog gedoseerd) maar mijn waardes zijn “ goed” Volgens huisarts.
Ik heb een tijd gespoten maar daar moest ik mee stoppen omdat mijn waarde goed was.( jaren geleden) en sinds dien doe ik tabletjes van drogisterij
Ik twijfel daar zelf aan maar durf niet te stoppen ( i.v.m aantal dingen) vandaag huisarts gebeld maar spuiten wil hij niks van weten want mijn waarde zijn “goed” door de tabletjes zegt hij..
Ik gaf aan dat Officieel nooit meer gestopt mag worden Met spuiten als de waardes zo laag waren geweest Maar dit wuifde hij eigenlijk weg..
Dat ze afwijkend zijn DOOR de tabletjes en misschien veel lager zijn in werkelijkheid wil hij niet aan..
xDenies schreef:joyce_eddy schreef:Ik gebruik vitamines ( gewoon etos hoog gedoseerd) maar mijn waardes zijn “ goed” Volgens huisarts.
Ik heb een tijd gespoten maar daar moest ik mee stoppen omdat mijn waarde goed was.( jaren geleden) en sinds dien doe ik tabletjes van drogisterij
Ik twijfel daar zelf aan maar durf niet te stoppen ( i.v.m aantal dingen) vandaag huisarts gebeld maar spuiten wil hij niks van weten want mijn waarde zijn “goed” door de tabletjes zegt hij..
Ik gaf aan dat Officieel nooit meer gestopt mag worden Met spuiten als de waardes zo laag waren geweest Maar dit wuifde hij eigenlijk weg..
Dat ze afwijkend zijn DOOR de tabletjes en misschien veel lager zijn in werkelijkheid wil hij niet aan..
Tijd om contact op te nemen met de B12 kliniek. Je moet wel een verwijzing van je huisarts hebben.
Nickolay schreef:ga aub niet naar de B12 kliniek, die geven niet de juiste behandeling. En worden daarom ook niet meer vergoed door de meeste verzekeringen.
Als je je door wil laten verwijzen, vraag dan om het B12 institute in Rotterdam. Volgens mij hoef je er maar 1x heen en kan de rest online geregeld worden.
Nickolay schreef:ga aub niet naar de B12 kliniek, die geven niet de juiste behandeling. En worden daarom ook niet meer vergoed door de meeste verzekeringen.
Als je je door wil laten verwijzen, vraag dan om het B12 institute in Rotterdam. Volgens mij hoef je er maar 1x heen en kan de rest online geregeld worden.
karuna schreef:Geen, ik prik omdat slikken geen zin heeft omdat ik een stofje mis om het op te kunnen nemen uit voedsel. Hier redelijk maar ik moet echt letten op op tijd prikken
love_western schreef:Nickolay schreef:ga aub niet naar de B12 kliniek, die geven niet de juiste behandeling. En worden daarom ook niet meer vergoed door de meeste verzekeringen.
Wat is er niet juist aan de behandelingen die ze geven? Ik ben behoorlijk goed opgeknapt dankzij hun. Alleen in de gaten houden of je foliumzuur niet te hoog word, omdat ze 5 mg meegeven.
xDenies schreef:Ohnee ik prik geen bloed. Los van het feit dat ik het dood eng vind. Mijn huisarts wilt er niets mee te maken hebben, met het B12 verhaal.