Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik werd net nieuwsgierig naar m'n onderbuik (waar een heupbroek zit zeg maar), want die is sinds gisteren zo plat. Dus even opgemeten en in 5 dagen ben ik gewoon weer 2cm kwijt daarEn het is avond
En ik ben ongesteld
![]()
M'n heupen meten nu 90 cm
De rest laat ik maar voor de dag na dag 30.
Sabini schreef:Julia schreef:Goede ideeën Julia! Six week Six pack ziet er inderdaad wel veelbelovend uit (en te doen)Die plank jacks daar word ik toch wel zo kotsmisselijk van. Mijn maagklep sluit niet zo goed af. Ik doe ipv daarvan double jump ropes elke keer. Killing genoeg voor mij.![]()
Ik ga hierna de 6 week 6 pack doen denk ik. Heb net filmpje grotendeels gekeken en dat ziet er wel lekker uit. Sluit wel mooi aan op de shred. Daarna door naar Insanity, als ik dat aandurf.En dat is ook erg goed voor de kracht in je romp. Ik doe met je mee denk ik
![]()
phormicola schreef:Ik werd net nieuwsgierig naar m'n onderbuik (waar een heupbroek zit zeg maar), want die is sinds gisteren zo plat. Dus even opgemeten en in 5 dagen ben ik gewoon weer 2cm kwijt daarEn het is avond
En ik ben ongesteld
![]()
M'n heupen meten nu 90 cm
De rest laat ik maar voor de dag na dag 30.
Depende schreef:Typfoutje Annash, zoals het er nu staat ben je toch 300 gram aangekomen?
Pff ik moet echt een andere plaats vinden om te shredden, ik doe het nu steeds in de woonkamer (gezellig met publiek ahem) maar nu heeft mijn moeder het steeds koud en stookt de houtkachel heel hoog op. Jemig wat warm, bijna de neiging om even een rondje in korte broek door de sneeuw te gaan doen
Annash schreef:Hardlopen heb ik echt een schurfthekel aan...maar dan krijg ik ook erg last van mijn gewrichten. Volgens mij heb ik een vreemd loopje...
Maar idd, voelt hartstikke goed!
Annash schreef:Depende schreef:Typfoutje Annash, zoals het er nu staat ben je toch 300 gram aangekomen?
Pff ik moet echt een andere plaats vinden om te shredden, ik doe het nu steeds in de woonkamer (gezellig met publiek ahem) maar nu heeft mijn moeder het steeds koud en stookt de houtkachel heel hoog op. Jemig wat warm, bijna de neiging om even een rondje in korte broek door de sneeuw te gaan doen
Nee, geen typfout, maar er zit ook nogal verschil in om voor het weekend te wegen (als ik dus de hele week van lekkere dingen ben afgebleven) én 's ochtends, of 's avonds, na het weekend en na het eten!
Depende schreef:Nee, geen typfout, maar er zit ook nogal verschil in om voor het weekend te wegen (als ik dus de hele week van lekkere dingen ben afgebleven) én 's ochtends, of 's avonds, na het weekend en na het eten!
Sall schreef:Ik wil oohooook!!
Maar heb verplicht rust en zit ad ontstekings remmers..
Baal er zo van