Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Wat gaaf zo'n cupcake!
Karin heb je ook een naam van die shop in steenwijk?
skippy1 schreef:Wauw! Die uit de linkjes zijn echt onwijs gaaf! Wat een bijzondere stijl!
Helemaal mee eens Vera! Mooi lettertype!
Ik heb gisteravond bij Kynst mn sneeuwvlok nog even laten bijwerken, ben er enorm blij mee! En ik kan Kynst van harte aanbevelen! Super goed!
Joolien schreef:Ayasha schreef:Ze staat niet in haar natuurlijke houding (ze houdt haar armen omhoog). Dan vervormd ie gelijk een pols-tattoo ook doet.
Idd dit is een van de strakkere ankers die ik heb gezien
Maar bij nader inzien is ie nog steeds niet helemaal gelijk. Waarom lukt dat met ankers toch nooit?
jillie1994 schreef:Ik ben net onder de naald geweest! Ik ga over een maand verder, de tekst nog een keer bij inkten en het ankertje inkleuren...had een ergere pijn verwacht maar fijn was het ook niet!
Ik heb het laten doen in Heerenveen bij Tattoo Mirr.
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:Kent iemand een goeie tattoo shop die erg reaslitisch kan tatoeëren?
Courses schreef:jillie1994 schreef:Ik ben net onder de naald geweest! Ik ga over een maand verder, de tekst nog een keer bij inkten en het ankertje inkleuren...had een ergere pijn verwacht maar fijn was het ook niet!
Ik heb het laten doen in Heerenveen bij Tattoo Mirr.
[ Afbeelding ]
Het kan door de angle van de foto komen maar heb het idee dat het anker niet symmetrisch gezet is ...