2x geverfd met blonde verf ofzo en daarna nog 2x met blondeerspul met bleek er doorheen, maar mn haar is nog ongeveer dezelfde kleur? WAT DOE IK FOUT?

Sommige stukjes zijn iets lichter geworden, maar heel veel is nog gewoon bruin ipv blond?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boself schreef:_Micha_ schreef:
HELD.Mag ik je duizend keer bedanken voor deze site? Maar 33 euro uitgegeven aan 4 potjes + kwast ipv. 60-70. ^^ En directions is nog beter dan manic panic ook
Yv_ schreef:Oh, handig topic dit.
Ik heb van mezelf blond haar, althans, dat was jaren geleden. Heb het echt jaren geverfd in roodbruin-tinten en nu dan 2 jaar niet meer, om mn eigen kleur weer terug te vinden. Vind mn "eigen" kleur nu alleen erg grauw. Het is nog steeds wel licht tot mediumblond, maar ook in zekere mate asblond. In hoeverre fleur ik dit op met (verschillende tinten) blonde highlights?
Gaat dat werken? Of ga ik er niks van zien? Twijfel om zaterdag mn afspraak te veranderen en er dus highlights aan toe te voegen.. Maarja, ook zo zonde als ik daar lang zit en je er vervolgens niets tot nauwelijks iets van ziet natuurlijk..
Yv_ schreef:Oh, handig topic dit.
Ik heb van mezelf blond haar, althans, dat was jaren geleden. Heb het echt jaren geverfd in roodbruin-tinten en nu dan 2 jaar niet meer, om mn eigen kleur weer terug te vinden. Vind mn "eigen" kleur nu alleen erg grauw. Het is nog steeds wel licht tot mediumblond, maar ook in zekere mate asblond. In hoeverre fleur ik dit op met (verschillende tinten) blonde highlights?
Gaat dat werken? Of ga ik er niks van zien? Twijfel om zaterdag mn afspraak te veranderen en er dus highlights aan toe te voegen.. Maarja, ook zo zonde als ik daar lang zit en je er vervolgens niets tot nauwelijks iets van ziet natuurlijk..
Davinia_ schreef:Ik vind dit een mooie kleur:
[ Afbeelding ]
Er staat dat het een donkerblonde kleur is, maar als ik naar de kapper gaat, zou het dan ook zo'n kleur worden? Of is haarverf donkerblond heel saai?
Op de verpakking ziet het er altijd wel mooi uit. Zelf was ik ook donkerblond, maar dan meer peper en zout