Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:25

Max_en_Max schreef:
Loose schreef:
Ik vind het een mooie look hoor. :) Misschien zou je nog iets onder je oog kunnen doen? Wat oogschaduw nog oid.
Wat voor oogpotlood gebruik je voor je wenkbrauwen? Ik zou gewoon een potlood voor blond haar nemen, dan zal het met de hardheid wel meevallen. Vind het altijd wel mooier, strakke wenkbrauwen. En waarschijnlijk valt die 'hardheid' jou meer op dan anderen. :D Haha en ik weet ook nooit hoe ik moet kijken als ik een foto van mezelf wil maken. :')

ik heb een potlood van essence (een hele ouwe) in de lichtste kleur, en een wenkbrauwpoeder in de lichtste kleur, maar misschien kan ik alleen wat meer het binnenste inkleuren (en de randen met concealer strakker maken?)

en ja, foto's van jezelf :')

Je kan de randen ook strakker maken met je potlood, dat doe ik tenminste altijd. Ik zet eerst met het potlood een strakke lijn langs de randen en daarna kleur ik het wat in.
Verder ben ik het trouwens met Corelli eens over je huid, niet dat je een slechte huid hebt oid hoor. :D Maar met foundation maak je het net even iets egaler waardoor de rest van je make-up ook beter uit komt.

Aight

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:56

Oke bedankt voor de tips, en foundation en highlighter etc moet ik nog aanbrengen, normaal gebruik ik een bb Cream maar ik heb ook een dekkende foundation van catrice die ik op ga doen ;)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 23:18

Niet best.. ik heb 2 Koyduo kwasten online gekocht :o

_janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 13:54

meiden help!
ik heb groene ogen met welke kleur oogschaduw enz. kan ik mijn ogen eruit laten springen?
automatisch maak ik in de ochtend altijd een nude look en voor in de avond een wat meer smokey eyes.
maar hoe ik mijn ogen nu echt laten spreken?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:07

Paars is prachtig bij groene ogen!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:28

Welke kleur haar?

Ik heb zelf ook (donker) groene ogen en ik vond paars nooit mooi (blond haar). Nu heb ik m'n haar al een tijdje kastanje/chocoladebruin en vind ik paars ineens wel eruit knallen. Paars bij een bleke huid en blond haar met groene ogen wil nog weleens eruit zien alsof je griep heb gehad. :')

Verder vind ik groene ogen helemaal geweldig omdat er vaak meerdere kleuren in zitten, zo heb ik zelf een bruinig randje en met bepaald licht blauw en grijs erin. Als ik mezelf grijs/smokey opmaak springt dat blauw/grijs er helemaal uit. Maak ik mezelf bruin/nude op dan lijken me ogen weer meer bruin.

En groen natuurlijk, als ik mezelf echt goed groen opmaak, met oogschaduw met veel pigment dan knallen m'n ogen er ook uit. :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:39

Glossi schreef:

Haha, oeps. :)) Wat voor kwasten?
Vandaag ging ik winkelen en ik had met mezelf afgesproken niet de MAC winkel in te gaan, ben er toch stiekem ingegaan en heb een lipstick gekocht (deze). :+ Wou eigenlijk ook nog oogschaduw (Omega voor wenkbrauwen) kopen maar ik heb me ingehouden. *D Mijn Temperature Rising paletje komt trouwens over 9 nachtjes. :D :D

_janneke_: Paars vind ik idd mooi of koper/brons tinten. :)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:59

Ik denk dat bruin mooi staat bij groene ogen. Maar kijk naar welke kleuren er nog meer in je ogen zitten. Zoals Nelleke zegt kan je daar ook veel mee doen :)

Ik heb vandaag een lipgloss gescoord van Catrice; Very very raspberry. Vind hem erg mooi, is precies een tintje donkerder dan mijn eigen lipkleur. :j

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:05

Leuke lipstick Loose! Ik ben vandaag ook bij MAC geweest.. 4 kleurtjes oogschaduw gehaald (club, lucky green, olive en mystery) en 2 kwasten (217 en 239). Nu is mijn budget weer voor een tijdje op geloof ik :+

mlc: Even opgezocht, ziet er een leuk kleurtje uit :) Ik vind lipgloss alleen zo vervelend, mijn haar plakt er altijd in.

_janneke_: Ik heb groene ogen (in combinatie met een soort bruin). Ik vind dat mijn ogen er het meeste uitspringen met groene oogschaduw! Paars is ook best mooi, maar ik heb blond haar en een bleke huid en zoals Nelleke zegt ziet het er niet zo gezond uit als je enkel paarstinten gebruikt (vind ik, bij mezelf dan!). Ik gebruik dan paars op het ooglid (binnen en midden) in combinatie met een taupekleur in de buitenste ooghoek en crease.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:55

Oh ik heb waarschijnlijk vandaag mijn pakketje gemist met mijn Real Techniques kwasten :( Balen, komen ze pas zaterdag want morgen moet ik de hele dag werken!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:23

Ik heb RT kwasten besteld, bij boozyshop 20% korting :D
Heb de core collection en expert face brush

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 16:26

Hvelreki: Ja ik vind lipgloss ook wel plakken, maar vind het wel leuk voor de zomer. Ik draag normaal ook niets op mijn lippen, dus om nou direct met lippenstift te beginnen vind ik weer zo'n grote stap zegmaar. Begin dus lekker subtiel. Daarnaast heb ik geen idee wat mooi zou staan qua lippenstift, dus voorlopig maar gloss :p

Rena100: balen! Vind ik altijd zo vervelend als je het mist. Ik zit me namelijk altijd te verheugen op bestelde pakketjes en dan baal ik altijd als ik het mis en ik nog langer moet wachten.

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 18:00

Mijn lookje van vandaag, heb geprobeerd om een foto te maken waar ik recht voor uit kijk, maar dan zie je het niet goed. :+
Is ook maar slechte telefoon kwaliteit.

Afbeelding

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 21:24

Ik heb mijn kwasten besteld uit Amerika, voor ongeveer 36 euro, heb ik de core set, de eye set en nog twee losse kwasten, de blush kwast en de stippling.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:26

Ik ben echt benieuwd wat jullie van je RT kwasten gaan vinden! Wil ze zelf ook bestellen als ik weer in NL ben.
Hvelreki: Leuke aankopen!! :) Heb de kleurtjes even gegoogled, mooi hoor. :) Heb je er zo'n paletje mee gevuld?
Noliita: Leuke kleurtjes! :) Alleen lijkt het alsof je links veel meer van die groenige oogschaduw hebt dan rechts.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:29

Ja inderdaad, heb ook een palletje gekocht :) Ga er deze namiddag even mee experimenteren, vind ik altijd zo leuk als ik nieuwe kleurtjes gehaald heb :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 22:09

Loose schreef:
Glossi schreef:

Haha, oeps. :)) Wat voor kwasten?
Vandaag ging ik winkelen en ik had met mezelf afgesproken niet de MAC winkel in te gaan, ben er toch stiekem ingegaan en heb een lipstick gekocht (deze). :+ Wou eigenlijk ook nog oogschaduw (Omega voor wenkbrauwen) kopen maar ik heb me ingehouden. *D Mijn Temperature Rising paletje komt trouwens over 9 nachtjes. :D :D

_janneke_: Paars vind ik idd mooi of koper/brons tinten. :)

Uhm nou het zijn er 4 geworden.. heb er nog 2 bij gedaan. Koyudo is het merk, zijn Japanse kwasten. Hier kun je revieuws vinden: http://sweetmakeuptemptations.com/2013/ ... o-fu-pa14/ http://sweetmakeuptemptations.com/2013/ ... a-brushes/ Ik heb de Fu-Pa01, Fu-Pa02, Fu-Pa14 en H011 besteld. Als de kwasten zijn aangekomen zal ik een foto maken van mijn aankopen :j

En wat leuk dat je Hue hebt gekocht! Die zag ik laatst op een blog en heb ik ook op mijn wishlist staan, erg mooi kleurtje! En nog 9 nachtjes wachten hihi. Duurt lang he als je het zo graag wilt hebben :P

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:04

Ik heb mijn kwasten binnen, ze zijn wel kleiner dan ik had verwacht :P Maar desalniettemin best wel fijn. Ik mis nu nog een goede fijne poederkwast, iemand nog een suggestie? Niet al te duur natuurlijk ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 16:20

Dit waren toch die hele zachte kwasten Glossi? Vind je ze ook fijner dan MAC? Ik moet echt nog goede kwasten kopen, ik zit nu te twijfelen tussen Sigma en Real Techniques.. Wat hebben jouw kwasten ongeveer gekost? Misschien is dit dan ook nog een optie. :D
Ik wilde trouwens Hue al langer kopen, maar ik had hem een keer in de winkel op en hij stond me echt niet. Maar ik vond het zo raar dat ie me niet stond omdat ik op internet allemaal reviews zag van hetzelfde type uiterlijk als ik (blond, lichte huid) die gek op Hue waren dat ik hem toch heb gekocht. :') En inderdaad, met gewoon licht in huis of buiten staat ie wel. :D :D
Rena: Jeej eindelijk binnen! :) Heb je nog douanekosten moeten betalen? En zou je deze kwasten aanraden of niet? :D Kiko heeft een hele fijne poederkwast die niet duur is, ik zie dat je in Almelo woont dus Duitsland is niet zo ver voor je. :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:11

Rena, RT heeft ook een poeder kwast? En die roze blush kwast kun je er ook voor gebruiken. Die is vrij groot namelijk.

Loose, MAC heeft er zeker goeie kwasten tussen zitten maar Hakuhodo is gewoon zachter en net iets beter van kwaliteit. Heb zelf maar 4 kwasten van beide maar google maar eens rond. Er staat veel info over beide online. Prijs is bijna het zelfde als MAC. Ze hebben veel duurdere kwasten maar somige zijn ook iets goedkoper. Koyudo is voor mij een nieuw merk. Maar net als Hakuhodo een Japans merk met goeie kwaliteits kwasten. Ben heel benieuwd naar ze.

Sigma ken ik alleen van blogs. Op een ander forum is de zelfde vraag gesteld en daar raden ze RT aan ipv Sigma.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:58

Glossi: Ja klopt dat RT ook een poederkwast heeft, maar die heb ik niet besteld. :P En de blushkwast heb ik nu gebruikt voor blush.
Loose: geen douanekosten hoeven te betalen dus dat scheelt enorm! En heb ze nog niet echt kunnen gebruiken, dus kan er nog niet echt een oordeel over vellen ;)

Ben toch zeker een half uur tot drie kwartier onderweg voordat ik in Duitsland ben, en dat voor 1 kwast...als ik sowieso een keer ga, kan ik er natuurlijk even naar kijken...

Heeft iemand hier ervaring met Zoeva kwasten, daar hoor ik ook wel goede dingen over.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:23

Je kunt RT ook hier online bestellen? Ik gebruik die roze blush kwast wel voor bronzer, blush en poeder als ik mijn andere kwasten gewassen heb. Gewoon je hand er een paar keer over halen zodat hij weer schoon is. Zoeva vind ik vreselijk maar er zijn ook genoeg die er wel blij mee zijn. Als je een gevoelige huid hebt is het iig geen aanrader :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 19:19

Ik heb 2 zoeva kwasten.
Een blending kwast, doet z'n werk goed maar prikt wel wat.
Een buffer kwast, werkt perfect :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:18

Glossi: ja je kan RT ook hier bestellen, ik heb ze uit Amerika, wat dus een stuk goedkoper is.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 23:34

Maar kan alleen met cc toch?