Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Mjetterd schreef:
Oooh, die roomboter custard cakejes inderdaad, dat zijn toch met zo'n sterretje in het midden?
Wat jij omschrijft ken ik erg goed, helaas heb ik nog te vaak van dat soort dagen.
Niet zozeer de chips en nootjes s'avonds. Maar een ongezonde koek o.i.d. tussendoor.
Heb het niet dagelijks, maar nog wel te vaak
Jaa die ja, haha ze zijn zo goddelijk! Als ik een mooi doel heb bereikt mag ik er weer een!Hopelijk kun je er toch nog wat vanaf blijven, af en toe mag het maar het moet geen parten gaan spelen. Hoe veel wil je afvallen en hoe doe jij het?
ginger18 schreef:Even een vraagje voor een vriendin van me. Ze wil graag afvallen en gaat nu 2 keer in de week sporten. Nu heb ik haar de caloriechecker in laten vullen en ze komt gemiddeld uit op 1500 calorieen, dus ze kan daar niet nog eens 500 onder gaan zitten. Ze wil geen crashdieet, maar rustig afvallen. Wat kan ze het beste doen? Meer gaan bewegen? Of kan het zijn dat haar lichaam in spaarstand zit en moet ze even tijdelijk wat meer gaan eten? Wie heeft er tips?
Flying_Angel schreef:Mjetterd dat is al heel knap van je!Ga zo door zou ik zeggen je bent op de goede weg en op de goede manier, zeker belangrijk.
Mjetterd schreef:Flying_Angel schreef:Aah dankjewel!Zo probeer ik het ook. Vroeger at ik tussendoor nogal veel: ongezonde koeken als gevulde koek, van die roze koeken, roomboter custard cakejes en als grootste boosdoener chips 's avonds en nootjes en dat soort dingen. Daar ben ik mee gestopt en veel water!
Oooh, die roomboter custard cakejes inderdaad, dat zijn toch met zo'n sterretje in het midden?
Wat jij omschrijft ken ik erg goed, helaas heb ik nog te vaak van dat soort dagen.
Niet zozeer de chips en nootjes s'avonds. Maar een ongezonde koek o.i.d. tussendoor.
Heb het niet dagelijks, maar nog wel te vaak
Mootje schreef:Uhm, heel 'netjes' eten, 3x in de week hardlopen (45minuten per keer) en 2 of 3x in de week paardrijden!
Dreamy schreef:Ik ben 1.73 en heb net gewogen en weeg 86.6 (wel dus net, 'savonds dus, gewogen)..om te huilen!
Ooit ben ik al 12 kilo afgevallen en zat ik op de 76, wat ik prima vond.. nu is er dus weer heel wat bij!
Vanaf vandaag ga ik ook weer beginnen dus... frisdrank, snoepgoed
Mijn struikelblokken; onregelmatig eten (soms om 2 uur pas ontbijten), maaltijden overslaan om te kunnen snoepen (), en frisdrank!
Sporten doe ik regelmatig en gaat me goed af
Mootje schreef:
Tussen de middag wel gewoon brood, maar met mager beleg als rosbief of filet americain.