Die huilbui en stress van gister heeft 'm niet goed gedaan.. Had al 1 pukkeltje en een onderhuidsbultje maar nu heb ik 2 pukkeltjes en is het onderhuidse bultje nog wat erger geworden. Gelukkig is het alleen m'n voorhoofd en zit op derest van m'n gezicht niets, godzijdank..
Hoop echt heeel erg dat 't nu zo blijft of iig niet erger word, al helemaal niet omdat ik maandag weer naar school moet.
Dus dat word weer fruit eten, proberen goed te slapen, niet te stressen en veel water te drinken..
Nu wel nog 2 of 3 pukkeltjes, maar ik heb helemaal niet te klagen. Al vraag ik me nu wel af hoe het komt dat het opeens zoveel beter is. Tijdens Turkije is het enorm opgeknapt, maar het is hier hetzelfde gebleven (en het weer was hier nu niet zo denderend achterna). Dus misschien de combinatie van het weer én de antibiotica. Ik zou in ieder geval niet willen dat ik stop met de AB en dat ik weer pukkels krijg.
Nou ja, niet aan denken best. 
wat ga ik die missen als het weer herfst en winter word haha. Denk dat ik dan wel wat vaker de zonnebank ga pakken..