Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:42

Ik vind het ook altijd zo gek als je jeuk heb, krabbelen is heel gek als je niets voelt haha.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 21:44

Li_lee_yang schreef:
Ik vind het ook altijd zo gek als je jeuk heb, krabbelen is heel gek als je niets voelt haha.

Ja, dat vind ik nog wel het aller vervelendst!
GRUWELIJK irritant!

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 00:10

Dat vind ik het enige "erge" aan de bvk, het gebied onder mijn tepel is vrijwel gevoelloos. De littekens en daarom heen dus.
Eerst werd ik echt licht in me hoofd als ik deze insmeerde en er dus zelf aanzat maar er geen gevoel kwam, snap ook niet waarom.
maar vind het nog steeds heel akelig als ik er zelf aanzit.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:54

Ik dacht: laat ik ook weer eens iets van me horen! Bij mij is het nu +/- anderhalf jaar geleden dat ik een BVK heb gehad en ik ben erg tevreden met het resultaat. Soms denk ik wel eens: ze hadden er nog wel wat meer van af mogen halen, ik zei: doe maar een C-cup maar het is een D geworden.

Verder heb ik vanwege mijn huidziekte vitiligo dat de huid bij mijn tepels vanaf het litteken wit is geworden. Mijn tepels zijn dus op sommige plekken nu wit.
Ik heb daarom tepeltatoeage gehad (doen ze ook wel bij vrouwen met bortkanker die een borstamputatie hebben gehad en dan bij borstreconstructie tatoeeren ze een nieuwe tepel).
Ze hebben dus de witte plekken op mijn tepel donker getatoeerd in de tepelkleur. Helaas zie je nog wel kleurverschil want het getatoeerde deel is eigenlijk te donker. Volgens de plastisch chirurg zou het nog wel bijtrekken en in dezelfde kleur worden als mijn tepel maar het is nog niet echt veranderd.
Het deed overigens geen pijn het tatoeeren want heb natuurlijk geen gevoel meer in mijn tepels :=

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:55

Hoe gegarandeerd is eigenlijk het gevoelsverlies in de tepels?
Van de doktoren hoor ik over een kleine kans, maar als ik het hier zo lees is de kans vrij groot?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:34

De kans is er altijd... Hoeveel kans is niet met zekerheid te zeggen..
Ik heb echt weinig gevoel in mijn tepels... Maar ik heb niet zoals die anderen hier, dat ik er misselijk van word als ik er overheen wrijf..
Voor mij is het dus niet zo'n probleem...
Alleen de jeuk is echt vreselijk irritant... Je kunt krabben, maar het heeft geen nut.. (Dat is overigens vooral aan de zijkanten van mijn borsten en niet bij de tepels..)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:36

[quote="Jorinda"]Ik zeg ook niet dat ik de littekens liever niet had gehad. Integendeel. Ik doelde trouwens ook niet op Tigress, maar op de mevrouw met 100D (sorry, ben je naam kwijt!) die eigenlijk geen klachten heeft verder. Ik snap namelijk heel goed dat verzekeraars het niet vergoeden als het alleen om de lichamelijke mooiheid gaat. [quote]

Dat zal ik dan zijn en het gaat niet om lichamelijke mooiheid zoals jij het zegt en als je goed leest heb ik er wel last van
En ik ben er nooit mee naar de arts geweest om te kijken of het wordt vergoed zag hier een topic en ik was benieuwd naar mensen hun verhalen
en bh maat heb ik altijd 100D het is laatste jaren nooit gemeten hoe groot ze nou zijn om zo maar te zeggen om vast te houden heb ik anderhalve hand nodig om de onderkant te vullen zeg maar
en 100D bh past ook niet ik heb geen enkele bh gevonden waar ik me lekker in voel de beugels steken vaak of er steekt vet tussen ik draag altijd sportbeha's omdat die niet pijn doen

Als ik sport doen ze pijn vooral als ik paardrij stuiteren ze alle kanten op
hopelijk is het zo te snappen dat ik het niet om mooiheid doe

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 17:54

Animalwoman: leestekens leest iets fijner!

Ga naar de huisarts en leg je problemen voor. Maar zoals eerder gezegd moet jr eerst iets aan de omvang doen gok ik, want vaak als de omvang versmalt, worden je borsten ook kleiner!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:37

Daar ben ik ook hard mee bezig maar is ontzettend lastig en zie weinig resultaat dus het is zeer demotiverend. Ik ben in 3 weken 5 kilo kwijt maar zit er nu weer aan en ik doe niks anders.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 20:43

En ook al doe je het wel om de mooiheid, is jou lichaam, jou lijf. Dus als jij de bvk wil omdat het mooier zou zijn (wat ik bij veel borsten heel goed snap!), dan moet je dat gewoon doen, heeft niemand van ons wat over te zeggen!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 21:03

Het was geen verwijt hoor animalwoman. Ik nam jou als voorbeeld, omdat je eerder zei dat je er eigenlijk geen klachten van had. :) Dat zuig ik niet helemaal uit mijn duim dus, haha. Dus nogmaals voor de duidelijkheid: ik wil niemand een oor aannaaien en het was geen verwijt.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:26

animalwoman schreef:
Daar ben ik ook hard mee bezig maar is ontzettend lastig en zie weinig resultaat dus het is zeer demotiverend. Ik ben in 3 weken 5 kilo kwijt maar zit er nu weer aan en ik doe niks anders.

ben je al wel eens bij een diëtiste oid geweest?
Bedoel, logisch lijkt mij dat als je afvalt, er uiteindelijk ook een deel borst verdwijnt en dan zonder littekens, lang herstel, risico op complicaties.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 22:59

Had deze zomer geen tijd om naar diettiste te gaan moest doordeweeks gewoon werken van 8 tot 21
Ik doe aan zumba 2x pw en wil ook gaan zwemmen
ik let heel erg op mijn eten en snoep niet

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:38

Ja ik bedoel meer dat het soms in dingen zit die je zelf niet doorhebt.
je moet juist eten om je stofwisseling op gang te houden en dan ook de juiste dingen.
De balans vinden tussen teveel of te weinig eten kan dus soms heel moeilijk zijn.
Misschien toch eens zoiets proberen ipv de plastisch chirurg?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:41

AnneXxX schreef:

De borsten krimpen niet hoor als ik gewicht verlies
Het is echt niet leuk sporten als ze de hele tijd zeer doen ;( ;(

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 23:44

Ja oké, maar ook omdat je aangeeft zo met je gewicht te stoeien is zoiets denk sowieso geen slecht idee.
Meer ook als "goede raad".
Zie namelijk bij verschillende mensen om me heen dat ze gewoonweg te weinig eet momenten hebben, de verkeerde regelmaat/ tijdstip.
Er is eigenlijk zoveel wat je fout kan doen in de voeding waardoor je wel heel hard je best kan doen niet te snoepen etc maar met het gewicht blijft stoeien.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:19

AnneXxX schreef:
Ja ik bedoel meer dat het soms in dingen zit die je zelf niet doorhebt.
je moet juist eten om je stofwisseling op gang te houden en dan ook de juiste dingen.
De balans vinden tussen teveel of te weinig eten kan dus soms heel moeilijk zijn.

So true! Zo val ik ook af. Ik eet 6x per dag (ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten, tussendoortje)
Tussendoortjes variëren heel erg, mijn favorietjes zijn:
Rijstewafel, klein laagje mayo, 2 plakjes kipfilet en een gesneden tomaatje
bakje volle yoghurt met cacaonibs (let wel; geen chocolade. Echt pure cacao)
stukje fruit
gebakken ei met garnaaltjes
gekookt eitje
1 stukje pure chocolade (hoe puurder, hoe beter)

Verder zorg ik dat ik veel water drink (zo spoel je je lichaam goed door en kunnen afvalstoffen goed worden afgevoerd etc)

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:18

Goede tips hier allemaal!
En laat je niet ontmoedigen he.. ik denk ook dat als je 5 kg afvalt je dit niet terug ziet in je borsten.. dat zul je pas na heel wat meer kilo's merken.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:20

ik ben ooit 20 kilo afgevallen, en aan mijn borsten merkte ik niet zo heel veel , het was alleen veel slapper geworden ,
dus ik heb een borst verkleining en borst lift in 1 gekregen.
er is 1 kilo borst afgehaald

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:22

Pfft, dan zie ik weer even foto's terug van mijn smetplekken -O-
Als ik dat dan zie heb ik wel zin in de operatie :') Hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken :j

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:42

daar heb je dan geen last meer van , tenmiste ik heb er nu geen last meer van

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 13:51

dipstaartje, als ze slapper worden is de vulling eruit, dus ook vet zegmaar.

Ik had gelukkig geen smetplekken. Nu nog wel littekens, maar stoor me er niet aan.
Persoonlijk heb ik de BVK voornamelijk ivm de klachten gedaan, maar ook wel een stukje cosmetisch. Ik ben er nu gewoon veel blijer mee omdat ik meer kleren pas en het allemaal mooier staat. Ik zal daar dan ook niet over oordelen.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:19

Ik begin goed zenuwachtig te worden.. moet dinsdag :oo !

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:20

Oh spannend zeg!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:01

Celiien schreef:
Ik begin goed zenuwachtig te worden.. moet dinsdag :oo !

komt goed, gewoon rustig blijven