Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:29

Citaat:
Weet je tinkertje, dat er hier (op bokt, andere fora tevens) mensen zijn die 2 (ikzelf) anderen allicht 3x zoveel wegen of gewogen hebben als jij?

Ik vind het bijna kwetsend ten opzichte van die mensen hoe jij je in dit topic gedraagd.
Prima hoor, als je gezond wil leven, maar afvallen is op jou leeftijd, maar zeker met jou gewicht heel erg ongezond!

Vind kreten als 'ahh' wil niet in bikini met 39 ook niet echt motiverend voor bijv.mezelf.. Hoe vind jij dan wel niet dat ik er uit zie :)

O nee hoor ik vind me zelf niet (meer) te dik.
Dit was gewoon omdat kinderen uit me klas dat telkens zeiden, Ik heb gevraagd waarom en ze wisten er geen antwoord op *D

Maar ik durf gwn niet in een bikini is dit raar ofso ?? Het ligt niet aan de me gewicdht maar aan dat we met de HELE klas gaan en als die jongens + meiden je altijd zo keuren :S
Buik spier oefeningen doe ik tevens omdat ik gewoon wat meer moet doen aan me conditie :+ ik ben echt een slappe dweil als het gaat om spieren xd

Als mensen het kwetsend vinden spijt dit me heel erg.. Maar in onze klas gingen ze zo over gewicht praten.. En mij praatje dan ook zo om en dan begin ik zo aan mezelf te twijfelen :S
Nogmaals dan spijt het me.
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 16-06-10 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:30

Relaxed: da's relaxed :D haha! Superhandig! Kun je ze idd ook niet zelf op eten :P..nu oppassen dat ie zelf niet in no-time de hele doos leeg heeft :P

Verder zijn we t idd met elkaar eens lees ik. Dunne mensen die nóg denken of WILLEN denken dat ze dik zijn. Een grote schreeuw om aandacht, zo heb ik ook een vriendin gehad die om die reden mijn vriendin niet meer is. Zo ontzettend ego.

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:30

Relaxed schreef:
O ja, ik heb trouwens al 1 oplossing gevonden tav vriendlief. Ik koop de koekjes die hij mee wil naar het werk en die neemt ie meteen maar allemaal mee. Hij zit op de vrachtwagen en heeft nu een vaste vrachtwagen, dus daar kan die die koekjes heel goed in kwijt ;) Hij heeft ze braaf meegenomen onder licht protest :P

Haha goed zo!

Ik heb dat ook altijd als ik aan het winkelen ben, je mensen met maatje mini twijfelen of ze de kleding willen kopen. Ik denk dat altijd als ik zo'n maat heb koop ik alles wat ik pas! Want nu pas ik heel veel dingen niet meer die ik thuis heb hangen en nieuwe kleding zoeken die en leuk staat en beetje hip is is een crime met mijn maat.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:32

brennie85 schreef:
Relaxed schreef:
O ja, ik heb trouwens al 1 oplossing gevonden tav vriendlief. Ik koop de koekjes die hij mee wil naar het werk en die neemt ie meteen maar allemaal mee. Hij zit op de vrachtwagen en heeft nu een vaste vrachtwagen, dus daar kan die die koekjes heel goed in kwijt ;) Hij heeft ze braaf meegenomen onder licht protest :P

Haha goed zo!

Ik heb dat ook altijd als ik aan het winkelen ben, je mensen met maatje mini twijfelen of ze de kleding willen kopen. Ik denk dat altijd als ik zo'n maat heb koop ik alles wat ik pas! Want nu pas ik heel veel dingen niet meer die ik thuis heb hangen en nieuwe kleding zoeken die en leuk staat en beetje hip is is een crime met mijn maat.

Haha ooo dit is zoooo herkenbaar :D
Eerst kocht ik ook alles wat ik leuk vond en paste meteen :P
Had laatst een stapel broeken in mn pashokje die allemaal paste...moest ik opeens kiezen, normaal kocht ik gewoon een broek die me paste want dat waren er nooit zoveel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:33

Nou, hij heeft 2 lintwormen, dus ook al eet ie dat allemaal op, hij komt er geen gram van aan.. Alhoewel die nu wel meer zittend werk heeft :+

Ik had ook zo'n vriendin, met de nadruk op had.. Steeds opmerkingen over dr dikke kont en dan op een manier dat ze graag had dat je erop reageerde.. Wat ik dus niet deed :P

Idd Brennie, leuke kleding zat, maar vaak staat het niet omdat het gewoon niet mooi past.. :n

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:33

lein vind dat je helemaal gelijk hebt hoor.
Goed verwoord ook! Dacht er net zo over maar schreef het niet op ;)

juudii5

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:34

Jups ik had ook zulke vriendinnen en daar voel je je zelf echt niet prettig bij moet ik eerlijk bekennen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:34

Hahah ik slaag altijd heel moeilijk!
Bij schoenen ben ik makkelijker (Tenzij ik mijn zinnen op schoenen gezet heb waarvan de hak te groot zijn en dit van me moeder niet mag xd)
Sneakers <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:35

Schoenen is ook een ramp, maat 42 :+ Alhoewel er wel steeds meer keus in is :j

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:36

Relaxed schreef:
Schoenen is ook een ramp, maat 42 :+ Alhoewel er wel steeds meer keus in is :j

Same here..pas sommige schoenen ook 41 nog, gelukkig..
Maar wat een crime he!
Bij vanHaren hebben ze nu ook wat grotere maten zag ik laatst, aanrader :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:37

Oke ja vorig jaar was het voor mij een ramp
Maat 35 dus op de grens
en o ik wou zo graag ''volwassen'' schoenen :P
Nu met mijn 36/37 slaag ik makkelijker

Idd soms moet ik een winkel uit zonder schoenen omdat die alleen maar voor grotere maten hebben :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:38

Bij scapino zag ik laatst ook wel 2 hele rekken :+ Maar ja, er mag al geen hak onder zitten, ben al 1.80 en das lang zat :P
Soms pas ik ook 41 :j

Tinkertje, jij groeit dus echt nog als je voeten ook nog groeien.. Echt stoppen met afvallen hoor... :n

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:40

Owww ik heb zo'n trek!! heb maar even een handje japanse nootjes gepakt :)

Lein_

xTinkertje schreef:
Oke ja vorig jaar was het voor mij een ramp
Maat 35 dus op de grens
en o ik wou zo graag ''volwassen'' schoenen :P
Nu met mijn 36/37 slaag ik makkelijker

Idd soms moet ik een winkel uit zonder schoenen omdat die alleen maar voor grotere maten hebben :))

Oh?
Welke winkels zijn dat dan wel..Want die heb ik dan nog niet gevonden ;)

1.80 is wel een mooie lengte hoor, ben zelf 1.75 en ik vind lange benen altijd mooi met jurkjes etc :)
Kan nog wel hakken aan...maar kyk dan met stappen wel veeeel andere meiden heen haha

brennie85

Schoenen is voor mij geen probleem. Heb maat 39 soms zelfs 38. Nadeel is wel dat die dan ook snel op zijn.
Van kleding heb ik bovenmaat ook M soms L, dat zijn ook de meest gangbare maten,die zijn ook snel op.
Broeken niet zo'n kleine maat :o

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:41

annika_s schreef:
Owww ik heb zo'n trek!! heb maar even een handje japanse nootjes gepakt :)

Lekker :D
Kun je er niet een paar hierheen gooien?
Mijn sinaasappel is op...

Ga zo maar eens vroeg koken denk ik, vanaaf nog even zwemmen.

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:43

1 twee heb je heb je ze gevangen ? :D

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:45

Hmmm...Lekker :D :D
Thanks!!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:45

Ik heb schoenmaat 38, als mijn broekmaat nou ook maar zo klein was.... :D :=

Ik denk dat Tinkertje gewoon in haar puberjaren komt. Ik herinner me dat ik rond mijn 14e ook heel onzeker was over mijn lichaam maar dat kwam ook door mijn omgeving. Op mijn 15e ben ik naar een andere school gegaan en daar keek niemand raar op als je een paar kilo's meer woog. Tinkertje, je bent mooi zoals je bent en mensen die je niet aanvaarden zijn je vriendschap niet waard. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 16:57

Diante, ik was rond die tijd idd ook erg onzeker over mijn lijf, zoals alle meiden denk ik.. Maar ik vind niet dat ze én op die leeftijd én met haar gewicht op dr plek is in een topic over afvallen.. Dan komen opmerkingen over vet op verkeerde plekken nogal raar over.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:09

Ik geef je helemaal gelijk hoor Relaxed. En idd, haar uitspraken kunnen bij sommigen kwetsend overkomen. Ze moet zich gewoon niets aantrekken van wat anderen denken of verwachten van haar.

Zijn hier trouwens mensen die ervaring hebben met dieetpillen? Ik ga er zelf niet aan beginnen maar ik zie tegenwoordig bijna overal reclame enz. Ik kan niet begrijpen dat zoiets effectief werkt?

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:15

Dianta ik heb geen ervaring met dieet pillen.. Het lijkt me niet bepaald goed voor je lichaam. en als het echt zou werken, waarom zijn dan nog zoveel mensen te dik? bv in Amerika :P

Relaxed je hebt gelijk.

Tinkertje ik lees net, hier boven aan de pagina je berichtje. en ook met.. ''O nee hoor ik vind me zelf niet (meer) te dik.''
Dat vind ik dan ook vreemd aangezien je 5 dagen geleden nog poste dat je jezelf dik vond.
Maar goed ik hou er over op :D

Net 15 minuten op de home trainer, en nog wat buikspier oefeningen gedaan,een handje nootjes op, elita haver van de ah. maar het zijn meer rozijnen dan nootjes :P
We eten vavond Nasi, met een groente burger.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:18

Lein_ schreef:
Welkom Amaretto. Misschien wat steun vragen van je moeder?
Verder veeel zelfdiscipline... Hier trek ik t wel om koekjes (die we toch al niet in overvloed hebben) etc. te laten staan.
Maar chips...tijdens t oppassen...oeps!!

Gister:
O: 2x Vk boterham filet americain
T: Sinaasappel
Lunch: Banaan

Ja da's slecht, ik weet het, maar ik stond laat op en ging na de banaan rennen... Kan niet met een volle buik:)
7km gehad en ingeschreven voor de bruggenloop in september :D Zie nog wel meer leuke wedstrijdjes, maar deze zit al snel vol dus vandaar dat ik die al heb ingeschreven.

T: Appel, mini krentenbol
A: Macaroni

T: veel chippies :(

Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen, vanmiddag mn twee paarden rijden en vanavond wrs even zwemmen :)
Tot nu toe:
O: 2x vk boterham filet 1 cracotte met komijnenkaas

Las je krabbeltje Marije, lief hoor! Zal straks even reageren,maar tof zeg van 't paard..Is het al zeker of je m mag doen?
Na mn tentamens moet je maar weer eens bij mij komen rijden :D

Inderdaad jammer van de chips! maar leuk dat je je hebt ingeschreven, dan heb je iets om voor te trainen :)
en is sky weer terug? :))

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:21

Brenda dat is geen straf om je vriend daar te moeten opzoeken denk ik zo :D en ook een goede motivatie om dan wat slanker te zijn!

Dianta schreef:
Welkom Amaretto *\o/*

Ben deze morgend bij mijn vriend op de digitale weegschaal gaan staan: 60,4kg! :D
Twee weken geleden ongeveer 63,nogwat kg. Ik blijf dus weer mooi hangen rond de 60kg :j Ik weet nu wel niet of dat griepje er wat mee te maken had maar ik ben toch wel een beetje blij mee hihi.

O: koffiekoek zonder pudding met kriekjes
* 30 minuten wandelen
T: appel met kaneel
L: 6 sneetjes vkb :o 1x met ham, 2x met dun laagje nutella choco + een tas groene thee
(komt ervan als ik niet stevig ontbijt + het waren wel erg kleine sneetjes)
T: kiwi + groene thee
A: aardappelen met worteltjes en worst ugh :+
T: groene thee

Goed bezig *D Ik moest ook even lachen om je tas thee! ik drink nu een kopje groene thee :D

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 17:24

Bedankt voor de tips.
Zal het er met mijn moeder eens over hebben.
Wat zijn lekkere tussendoortjes die niet zoveel kwaad kunnen?