Citaat:Weet je tinkertje, dat er hier (op bokt, andere fora tevens) mensen zijn die 2 (ikzelf) anderen allicht 3x zoveel wegen of gewogen hebben als jij?
Ik vind het bijna kwetsend ten opzichte van die mensen hoe jij je in dit topic gedraagd.
Prima hoor, als je gezond wil leven, maar afvallen is op jou leeftijd, maar zeker met jou gewicht heel erg ongezond!
Vind kreten als 'ahh' wil niet in bikini met 39 ook niet echt motiverend voor bijv.mezelf.. Hoe vind jij dan wel niet dat ik er uit zie
O nee hoor ik vind me zelf niet (meer) te dik.
Dit was gewoon omdat kinderen uit me klas dat telkens zeiden, Ik heb gevraagd waarom en ze wisten er geen antwoord op

Maar ik durf gwn niet in een bikini is dit raar ofso ?? Het ligt niet aan de me gewicdht maar aan dat we met de HELE klas gaan en als die jongens + meiden je altijd zo keuren :S
Buik spier oefeningen doe ik tevens omdat ik gewoon wat meer moet doen aan me conditie

Als mensen het kwetsend vinden spijt dit me heel erg.. Maar in onze klas gingen ze zo over gewicht praten.. En mij praatje dan ook zo om en dan begin ik zo aan mezelf te twijfelen :S
Nogmaals dan spijt het me.