Inmiddels ben ik al 3 kilo kwijt in 1 week. Ik hoop echt dat het daar bij blijft, want het kost me altijd heel veel moeite om er wat aan te krijgen. Hier gaat ongeveer alles door de staafmixer. Groente en aardappels, lekker vette jus er overheen. Veel milkshakes, smooties, en hele hele kleine stukjes ander eten, en inderdaad lekker met je tong smelten en doorslikken maar haha. Je wordt nog creatief!
De zwelling wordt nu gelukkig snel minder. Wel is het rond mijn neus nog heel dik, maar dat zal ook wel meer tijd nodig hebben.
Morgen ochtend moet ik naar de kaakchirurg en de ortho, ik ben benieuwd. Ga daar toch nog een keer vragen om die nutridrink, eerder wilde hij het niet voorschrijven. Maar iet geschoten is altijd mis, dus ik waag er nog even een poging aan.
Ik had nog een vraag, bij mij doet het slikken heel pijn. Gelukkig begint het nu wat minder te worden. Hebben hier meer mensen last van gehad? Het is niet in mijn keel van de beademing, maar vlak voor mijn huig links. Inmiddels ben ik er achter dat als ik mijn onderkaak naar voren houd, dat het dan beter gaat.
Oh Esther, gebakken ei gaat ook heel goed! Gewoon met je vingers in hele kleine stukjes scheuren. Het voedt ook nog een beetje