Met ons gaat het eigelijk heel goed. Sarah is echt de meest makkelijke baby. Zo’n verademing na mijn eerste met kma en reflux.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Stille meelezer maar Jollliegirl je bedoelt het vast super goed maar soms is alleen begrip genoeg…
Iris is met haar kindje in het ziekenhuis geweest en daar zullen ze echt aan heel veel dingen hebben gedacht en besproken…..
iirrssjjee schreef:Wij zijn inmiddels weer lekker thuis! Hij was 80 gram aangekomen in 24 uur, dus dat was heel mooi. Hij heeft in het ziekenhuis maar 2x een krijsbui gehad, die zijn door artsen onderzocht maar (helaas) is er geen oorzaak voor gevonden....
Nu weer even bijkomen en acclimatiseren thuis!
[ Afbeelding ]
Renee schreef:Het is vast lief bedoelt maar een pp depressie is van meer afhankelijk dan alleen het huilen van een baby en eventuele vermoeidheid. Ik weet bijna zeker met alle hulp die gezocht wordt dat er ook oog wordt gehouden op Iris en haar gezin. Er zal geen zorg verlener zijn die denkt dat het makkelijk is voor hun.
Jolliegirl schreef:Renee schreef:Het is vast lief bedoelt maar een pp depressie is van meer afhankelijk dan alleen het huilen van een baby en eventuele vermoeidheid. Ik weet bijna zeker met alle hulp die gezocht wordt dat er ook oog wordt gehouden op Iris en haar gezin. Er zal geen zorg verlener zijn die denkt dat het makkelijk is voor hun.
Dat eerste hoef je mij niet te vertellen, daar kamp ik zelf ook mee en ons babytje huilt niet eens veel.
Ik snap ook wel wat oorzaken hiervan zijn..
Ik geloof dat ik weer eens verkeer begrepen ben...ik ga wel weer op meeleesmodus.
Solleke_Noah schreef:iirrssjjee schreef:Wij zijn inmiddels weer lekker thuis! Hij was 80 gram aangekomen in 24 uur, dus dat was heel mooi. Hij heeft in het ziekenhuis maar 2x een krijsbui gehad, die zijn door artsen onderzocht maar (helaas) is er geen oorzaak voor gevonden....
Nu weer even bijkomen en acclimatiseren thuis!
[ Afbeelding ]
Wat fijn dat hij bijgekomen is! Nu fulltime kolven voor jou of ? Hopelijk nu wat rustiger vaarwater voor jullie
Renee schreef:Het is vast lief bedoelt maar een pp depressie is van meer afhankelijk dan alleen het huilen van een baby en eventuele vermoeidheid. Ik weet bijna zeker met alle hulp die gezocht wordt dat er ook oog wordt gehouden op Iris en haar gezin. Er zal geen zorg verlener zijn die denkt dat het makkelijk is voor hun.
iirrssjjee schreef:Ja ietsjes Floko. Het houd niet over, maar iets is beter dan niets! Blijft nu parallel aan de -2,5 lijn, maar het liefst willen we hem erboven natuurlijk!
We hebben trouwens nog wel een ontdekking gedaan. Of nouja, we, de lactatiekundige... Zij is vorige week geweest en constateerde dat hij een te strakke tongriem had.... Daar is hij donderdag voor behandeld in Middelburg en hij is een compleet andere baby! Vrolijk, gezellig, wakker.... Huilt alleen nog maar af en toe en is dan super makkelijk te troosten!
Hij is een flinke inhaalslag aan het maken. Drinkt nu elke 2u een fles van 100ml gekolfde melk leeg.... sNachts drinkt hij nog aan de borst. Hopelijk kunnen we flesjes gaan afbouwen en dan steeds meer aan de borst drinken! Maar dat kost hem nu vaak nog veel moeite, dus daarom overdag nog even met flesjes aan de gang.