Hier is het heerlijk afgekoeld. Beetje jammer dat het regende vanmorgen waardoor ik maar niet ben gaan lopen. Misschien na het werk nog even.
shaddy82
Geplaatst: 14-08-24 14:30
Zo blij dat het hier niet zo warm is, dapper van degene die toch zijn gaan wandelen! Wij hebben vandaag 16 graden en een wandeling van ongeveer 10 km gemaakt, foto's wil nog niet zo lukken met het internet dus die houden jullie te goed
gaucho
Geplaatst: 14-08-24 14:31
Het is hier een heerlijke 22 graden. Net gewandeld bij de waterval van bratfallet.
Mooie foto's. Hier gaat het goed. Het had niet langer moeten duren en lijden is hem bespaard gebleven. Het is goed zo. Vanmiddag even langs geweest bij hem thuis waar hij nu is.
Ik ben vorige week vrijdag op de praktijk begonnen en ga komende vrijdag weer. Tussendoor doe ik ochtenden in de kas en vanaf maandag beginnen de scholen weer en dus mijn volle werkweek. Mijn man werkt op het VO, dus die is ook nog lekker vrij!
Mooie wandeling Gaucho. En Lizard ook, de zonnedauw staat er goed op. Jojo, Gorinchem is wel leuk he? Ik had daar vorig jaar als personeelsuitje een soort murder mysterie tour ding met opdrachten enzo. Was erg leuk en de binnenstad is ook leuk daar.
Bootsiebob
Geplaatst: 14-08-24 22:42
Leuk Jojoleinee!
Wauw lizard, wat een mooie foto’s zeg!
Pien ik leef met je mee, fijn dat het je een gevoel van het is goed zo geeft. Toch blijft afscheid moeilijk…
Goof de foto van gisteravond vind ik vooral een kunstwerkje
Gaucho ook wauw, wat is het daar mooi! Echt genieten
Vandaag is Woody lekker in het appartement gebleven na een korte, actieve wandeling met hem vanochtend.
Wij zijn gaan Klettersteigen, alleen was ik iets minder een held dan vroeger en ben omgekeerd bij het begin van de eerste. De tweede hebben we voor een deel gedaan, maar er dreigde regen/onweer dus ook omgekeerd en dat bleek de goede keuze achteraf!
Maar het leverde mooie plaatjes op en de wandelingen naar het startpunt waren ook vrij pittig
Ik was weer m'n standaard rondje lopen vanmorgen. Vertrok met geen wolkje aan de hemel en kwam terug met bewolking. Nu weer aan het werk. Morgen vrij maar dan wordt het weer niet al te best zag ik.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 15-08-24 08:40
Klettersteig, mij niet bellen. Maar de foto's zijn prachtig
Lizard heel mooi idd vooral de zonnedauw.
Faringo mooi licht.
Ik ga straks wandelen. Ik denk dat ik richting Ede ga.