Respect voor jullie geklust hoor dames! Ik heb gisteren dadel ballen gemaakt en deeg en moest tussendoor gewoon echt even gaan zitten omdat ik het zwaar vond 
QueenE schreef:Freekieee schreef:Oh ik wilde deze nog even delen. Vond hem zo lief
Ja heel leuk! De Hema is hier om de hoek dus maar even langs

HEMA is een gevaarlijke winkel

mriek1990 schreef:Ja bizar nog 2 dagen tot m'n verlof. Ben er nog nog niet echt mee bezig eigenlijk, al zeggen m'n collega's het wel vaak haha. Ook mijn leerlingen vinden het rete spannend, dat merk ik echt aan ze.
Luxe dat je er niet zo mee bezig bent maar nog maar twee dagen 'hoeft'! Ben benieuwd hoe het straks voelt als je met verlof bent. Of de tijd dan langzaam voorbij gaat of toch snel met laatste dingen die je nog wil doen en dat alles gewoon steeds zwaarder wordt.
Freekieee schreef:Moest weer naar de verloskundige. Alles was goed. Al was mn baarmoeder wel groot voor 24 weken. En vooral naar rechts toe. Grote kans dat dat ook de reden is dat ik veel/snel pijn heb. En daarom moet ik dus ook glucose test doen. Want dat kan dan de reden ook zijn dat het groter al is. Glucose test moest ik sws doen vanwege diabetes aan mijn vaders kant. Maar is nu alleen maar goed dat dat moet.
Ben benieuwd wat er uit je test komt. Top dat verder alles in orde was, elke keer weer een geruststelling.
Freekieee schreef:Dondon, volgens mij niet. Enige wat ik lees is dat je 1 en ander moet veranderen kwa eten en drinken en zelf meten elke dag. We wachten af
Mijn suiker was aan het begin van de zwangerschap nuchter op het randje (vond de arts, maar in ander ziekenhuis vonden ze dezelfde waarde prima) en toen is er ook wel over gesproken van wat kun je daar nu aan. Zij gaf aan in eerste instantie voedingsadvies, lukt dat niet dan een diëtist en als dat ook niet het gewenste effect heeft dan eventueel medicatie. Waarde is inmiddels op miraculeuze wijze verbeterd en heb niks meer gehoord over een suiker test. Verwacht ik nu ook niet meer omdat ik al voorbij de 30 weken ben.