Kitty schreef:Dat had ik bij het bloedprikken. Ze konden de formulieren die ik net had afgegeven niet vinden. En dat was toen ik net wist dat ik niet meer beter wordt.
Kwam er een man de wachtkamer binnen met de melding dat als er een plekje vrij was, hij wel even tussendoor wilde want hij had haast, hij moest nog kerstdiner klaarmaken. Ondertussen stond mij het huilen nader dan het lachen terwijl ik weer naar de wachtstoelen liep. Zei die man een beetje betuttelend: "Rustig maar mevrouwtje, het komt wel goed." Nou, echt niet.
Verschrikkelijk he… ik heb zo al wel een aantal mensen geantwoord…
Ik heb zo nog ruzie gehad met 2 Engelsen in Benidorm, dat had ik denk ik nog niet verteld
We waren naar een show gaan kijken en als de show eindigde gingen we terug naar buiten, er was een lift aanwezig maar deze was uitgezonderd voor mindervalide… ik ben wel nog te been maar trappen kan ik niet meer doen… (had ik ook gemeld bij de reservatie) dus we staan netjes te wachten…
Op de lift plakte een papier dat je per 2 in de lift mocht, mijn man kan ook geen trappen doen door zijn moto ongeval…
Voor ons stonden 2 koppels, eentje daarvan met kinderwagen…
Wij stonden netjes in de rij te wachten, komt er een dame achter ons en ze stond echt in mijn nek te hijgen en ze haalde haar puffer boven en begon in eens ook heel zwaar te ademen… wij schenken hier geen aandacht aan en het volgende koppel (met kinderwagen) stapt in de lift, wij staan nu aan de lift te wachten…
Komt er nog een koppel aan, met een rollator en schuift aan maar begint direct tegen de vrouw achter ons(in het engels)
ja, het is wel lang wachten he en ik ben er zeker van dat zij die lift niet nodig hebben en wij maar wachten…
de vrouw antwoord ja ik krijg bijna geen adem dus ik kan niet met de trap en het gaat heel traag en zij zien er inderdaad niet uit alsof ze de lift nodig hebben…
Ik heb mijn Europese disabilaty card bovengehaald en op een nogal geïrriteerde manier gezegd: ik denk dat ik wel recht heb om de lift te gebruiken, het is niet omdat ik er normaal uit zie dat er niks mis is…
Ik en mijn man stappen in de lift en de vrouw wil erbij in en wij hebben ze er gewoon uitgezet, je mocht maar per 2 voor de veiligheid…
Maar zij was alleen, jammerde ze nog en dan moest ze nog langer wachten… spijtig voor haar, regels zijn regels en met zo’n arrogantie kom je zeker niet verder!