Ik ben hiervoor al naar de kine/fysio aan het gaan, heb al dryneedling gehad maar het helpt niet…
Ik dacht dat het misschien van het klemmen van mijn tanden was tijdens de nacht… maar mijn vraag is dan… Kan je kwijlen in je slaap als je tanden klemt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Die biopt (beenmerg punctie) waren botboringen. En wat een middeleeuwse martelingspraktijk is dat zeg. Onder locale verdoving. Het bot is niet verdoofd. Eerst met handboortjes en veel duw werk op mijn borst wat pijn deed maar ze duwden zo ook voor mijn gevoel de longen plat en toen kwam de electrische boor. En steeds even door de ct scan tussendoor om de nieuwe plek te bepalen. Ben bont en blauw. Hebben jullie ook van die botboringen gehad? Ik mocht niet onder narcose en ik mocht ook geen roesje. Dat dat nog kan in 2024.
Ook was ik om 08:45 al op de verpleegafdeling en had ik de afspraak om 10:45. En werd uit eindelijk om 16:15 uur naar de nuclear gebracht waar de behandeling plaats vond. Dus 6 uur in een operatie jas zitten wachten.
Zonnetje81 schreef:BeFunny schreef:Die biopt (beenmerg punctie) waren botboringen. En wat een middeleeuwse martelingspraktijk is dat zeg. Onder locale verdoving. Het bot is niet verdoofd. Eerst met handboortjes en veel duw werk op mijn borst wat pijn deed maar ze duwden zo ook voor mijn gevoel de longen plat en toen kwam de electrische boor. En steeds even door de ct scan tussendoor om de nieuwe plek te bepalen. Ben bont en blauw. Hebben jullie ook van die botboringen gehad? Ik mocht niet onder narcose en ik mocht ook geen roesje. Dat dat nog kan in 2024.
Ook was ik om 08:45 al op de verpleegafdeling en had ik de afspraak om 10:45. En werd uit eindelijk om 16:15 uur naar de nuclear gebracht waar de behandeling plaats vond. Dus 6 uur in een operatie jas zitten wachten.
Als ik dit zo lees zou ik echt bedanken. Maar sowieso zijn biopten martelpraktijken wat ik hoor. Een vriendin moest dat voor vocht in het hartzakje, ik word al onpasselijk bij het idee.
Kitty schreef:Dat had ik bij het bloedprikken. Ze konden de formulieren die ik net had afgegeven niet vinden. En dat was toen ik net wist dat ik niet meer beter wordt.
Kwam er een man de wachtkamer binnen met de melding dat als er een plekje vrij was, hij wel even tussendoor wilde want hij had haast, hij moest nog kerstdiner klaarmaken. Ondertussen stond mij het huilen nader dan het lachen terwijl ik weer naar de wachtstoelen liep. Zei die man een beetje betuttelend: "Rustig maar mevrouwtje, het komt wel goed." Nou, echt niet.
BritHittepit schreef:Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, de tumormerkers zouden kunnen schommelen van de covid infectie zoals gedacht. Ik heb ook nog even vermeld dat ik zoveel last heb van mijn kaken , ik kan niet slapen van de pijn en dat sleept toch al lang aan, ze hebben de aanvraag voor de scan aangepast en gaan mijn hoofd mee scannen… vandaag ook al wel langs de huisarts want alles doet pijn in mijn aangezicht…
Ik ben hiervoor al naar de kine/fysio aan het gaan, heb al dryneedling gehad maar het helpt niet…
Ik dacht dat het misschien van het klemmen van mijn tanden was tijdens de nacht… maar mijn vraag is dan… Kan je kwijlen in je slaap als je tanden klemtWant mijn kussen is al 3 nachten nat
Cemlys schreef:BritHittepit schreef:Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, de tumormerkers zouden kunnen schommelen van de covid infectie zoals gedacht. Ik heb ook nog even vermeld dat ik zoveel last heb van mijn kaken , ik kan niet slapen van de pijn en dat sleept toch al lang aan, ze hebben de aanvraag voor de scan aangepast en gaan mijn hoofd mee scannen… vandaag ook al wel langs de huisarts want alles doet pijn in mijn aangezicht…
Ik dacht dat het misschien van het klemmen van mijn tanden was tijdens de nacht… maar mijn vraag is dan… Kan je kwijlen in je slaap als je tanden klemtWant mijn kussen is al 3 nachten nat
zijn het je sinussen niet, ik heb heel af en toe bij een verkoudheid of erna last van mn sinussen en dat trekt doorheen zowel mijn boven- als onderkaak en in mn kaakgewricht, zo erg dat ik soms niet eens kan eten of slapen ervan.