Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Je kunt misschien nog wel bestellen?
Cer schreef:Sheran schreef:Je kunt misschien nog wel bestellen?
T is te hopen maar voor sommige dingen heb ik geleerd dat dat best lastig is.. wij zijn de afgelopen periode echt een aantal keren naar de bouwmarkt gerend voor rubbers enzo.. ouwe meenemen, vergelijken met in de winkel etc.. (kwestien naar binnen, rubber zoeken, maat pakken en weer weg..)
Momenteel is bij mijn ouders een lek toilet.. gelukkig gaat er vanmiddag iemand kijken, hopelijk kan er dan dus een knip/plak oplossing gefixt worden die nog even houdt tot eind januari ofzo..
secricible schreef:ik ben verbaasd dat ook de fysio's dicht moeten. Valt dat niet onder essentieel nee? Zou denken dat je juist de zorg open wil houden, zowel zkh als paramedisch...
Citaat:Correctie van de redactie: in een eerdere versie van dit artikel stond ten onrechte dat ook fysiotherapeuten hun moet stoppen. Dat is onjuist, fysiotherapie is geen contactberoep, maar een beroep in de zorg. Dat is aangepast in de tekst.
Laurie schreef:secricible schreef:ik ben verbaasd dat ook de fysio's dicht moeten. Valt dat niet onder essentieel nee? Zou denken dat je juist de zorg open wil houden, zowel zkh als paramedisch...
Correctie van de NOS:Citaat:Correctie van de redactie: in een eerdere versie van dit artikel stond ten onrechte dat ook fysiotherapeuten hun moet stoppen. Dat is onjuist, fysiotherapie is geen contactberoep, maar een beroep in de zorg. Dat is aangepast in de tekst.
https://nos.nl/artikel/2360591-bijna-al ... nuari.html
Cer schreef:Sheran schreef:Je kunt misschien nog wel bestellen?
T is te hopen maar voor sommige dingen heb ik geleerd dat dat best lastig is.. wij zijn de afgelopen periode echt een aantal keren naar de bouwmarkt gerend voor rubbers enzo.. ouwe meenemen, vergelijken met in de winkel etc.. (kwestien naar binnen, rubber zoeken, maat pakken en weer weg..)
Momenteel is bij mijn ouders een lek toilet.. gelukkig gaat er vanmiddag iemand kijken, hopelijk kan er dan dus een knip/plak oplossing gefixt worden die nog even houdt tot eind januari ofzo..