niet verklappen dat het een elektrische fiets was, ok?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is echt irritant met eten. Wou van het weekend chili - stoofvlees maken maar dat zie ik mezelf echt nog niet wegkrijgen. Het wordt dus maar Mexicaanse bonen soep met kleine stukjes kipfilet. 
mag je trots op zijn!
waaaauwww!
je kunt het!
vandaag was even lastiger qua eten vanwege feest, maar morgen weer met goede moed verder. Dan kan ik over een poosje hopelijk deze foto gebruiken om te laten zien hoe het was.
!! Gewicht is nu 91.4, ik hoop tussen de 78-79 te eindigen, dan mag ik van mezelf weer paardrijden
(met een licht zadel, haha)
. Ik kom nu pas terug op een gewicht dat ik het niet erg vind om mezelf op foto zien. Afgelopen 3 jaar wilde ik echt zo weinig mogelijk foto’s van mezelf zien. Maar inderdaad, zie deze foto als startpunt. En neem je tijd, dat is het allerbelangrijkst! Mijn eerste 12kg hebben 1,5 jaar geduurd. Nu pas heb ik mijn draai gevonden en gaat het vlotter. 

Het is nogal behelpen en daardoor vaker een snelle hap of afhaal en dat is prima, maar dan moet ik niet ook nog dropjes en koekjes tussendoor gaan eten, want dan gaat het heel hard met die calorieën.
Dus! Hi allemaal! Hopelijk mag ik hier mijn succesjes en frustraties delen en willen jullie mij af en toe een schop onder mijn hol verkopen.
*zoekt naaldhakkenIne23 schreef:Dat is echt de beste instelling, Beau_Myrthe (Myrthe gewoon?). Traag maar gestaag is ook prima toch! Ik heb ook periodes dat ik 3 weken doe over 300 gram en dan ineens 1kg op een week. Het hangt van zoveel dingen af, daar moet je je niet op proberen blind te staren.
dat kan ook zoveel motivatie opleveren als het op de weegschaal even minder gaat.
maar het schijnt niet zo te zijn.
Butterfly schreef:Ik gebruik nu de eetmeter app, maar meer omdat ik wel weet hoeveel kcal ik moet eten. Heb ook MyFitnessPal gehad.
Bij deze: https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/ wordt je stap voor stap meegenomen in wat je hebt en wat je wil, vond ik heel handig! Tuurlijk, de ene site geeft net een ander getal enzo, maar dit is fijn om globaal te weten hoe en wat. Wel veel scrollen