Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:In Italie zijn nu 50 mensen gestorven asn het virus...50 van de 2000
Het is maar een griepje toch!?
Hanafubuki schreef:Onze school geeft aan dat alle kinderen met koorts en snot thuis moeten blijven. Blij dat de mijne er net vanaf is..
Willl65 schreef:moonfish13 schreef:Hier is nu vast besloten dat ik morgen naar de revalidatiearts ga met mondkapje.
En ik trek buiten handschoenen aan voor ik naar binnen ga, want ze moet mijn handen bekijken.
Dan kan ik gewoon alles aanraken en doen zonder nadenken.
Mams met haar copd vond het van de week nog onzin, maar nu denken we: ik ben er een uur, waarom dan onnodig risico nemen?
Het is hartje amsterdam met megaveel ov, en veel patiënten kunnen niet autorijden die daar komen.
OV nest ten top.
Ik heb vandaag ook gereisd met kapje en weggooi handschoenen en weggooi haarkap en afgesloten bril, laat iedereen maar kijken voor mij voelt het de enige juiste keuze. Heb zwakke longen.
Op de heenweg eenmaal dragen en weggooien. Daarnaast handen regelmatig reinigen. Terugweg zelfde . Bij thuiskomst alles in de wasmachine en ik onder de douche. Schijn veiligheid? Misschien maar voor mij voelt het goed ook vandaag tussen hoestende snotterende mensen gezeten die het met hygiëne niet zo nauw nemen.
Ik blijf dit op deze manier doen omdat het voor mij goed voelt
Sizzle schreef:Hanafubuki schreef:Onze school geeft aan dat alle kinderen met koorts en snot thuis moeten blijven. Blij dat de mijne er net vanaf is..
Met koorts moeten ze toch altijd al thuisblijven?
Wie stuurt nou een kind met koorts naar school, ook voor de Corona uitbraak![]()
Het ging mij meer om blij kinderen met een duurzame snottebel.
De voortdurende snotstroom is hier gelukkig ook net sinds 2 dagen gestopt.
Jenny21 schreef:Eens in de maand gaan we in Gangelt winkelen. Zo vandaag ook, bizar hoe rustig het was! Heerlijk winkelen zo, normaal rijen bij de kassa’s. Nu zo klaar.