Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik hoor het zoveel nu 
 Neem goed je rust!
 Merk wel met dumbell oefeningen dat mijn geopereerde schouder nog veel kracht en mobiliteit mist naar dat is logisch. Het wordt wel frustrerend naarmate ik meer kan gek genoeg. Want ik vind dan steeds meer dat ik alles maar moet kunnen 

). Hoe gaat het nu?
 Dus ik zat op 135/70/160. 365kg totaal in training dus met meer in de tank, dus die 360kg komt wel goed hoop ik! Vooral bij m'n deadlift is echt wel meer te halen, 160 was namelijk in december ook al m'n max haha                                                         

Uiteindelijk bewoog de 2e x 160 heel prima dus er had denk ik meer in gezeten als ik niet zo slecht was begonnen. Hoop op wedstrijd toch wel op 170+ maar we zullen zien 

En de warming up was 1600m hardlopen 
  Maar het ging me best goed af, beter dan verwacht. Komt er toch nog wat van mijn conditie terecht misschien 

365 is echt zeeeer netjes, respect!

Squat was uiteindelijk 137.5kg en dat ging eigenlijk vrij makkelijk dus daar heel blij mee!!

kosseh schreef:Joanne, wat balen van de ontsteking er bij.. hoplijk gaat het hertsel nu snel.
Eulogy, lekker bezig! En nu door de naar de britse kampoenschappen?
Hier lig het even stil. Woensdag word ik weer geopereerd aan m'n enkel. 16 weken revalidatie... hopelijk mag trainen weer eerder en geld die 16 voor basketbal.
Nu nog eerst even lui genieten aan het zwembad (vakantie op Kreta). Gister een kloof gelopen, wat te veel van het goede was. Vandaag gaat lopen niet echt, veel last.

Als je vorige week had gezegd doe 10x40kg had ik je uitgelachen. Nu ging dat nog redelijk makkelijk 
 Dus grote blij hier!