Ja, ik ben Wendy ook echt heel dankbaar voor wat ze gedaan heeft voor me! 
Ik ben dus dinsdag eerst naar m'n huisarts geweest en daarna langs de HAP en direct door naar de spoed. 'S middags bij m'n huisarts liep ik nog zelf, al was dat al wel lastiger. Maar later voelde ik me zo slecht dat ik dat gewoon niet kon. Was heel misselijk, voelde me licht in m'n hoofd.. Voor m'n gevoel kon ik niet meer rechtuit kijken, alsof m'n ogen apart van elkaar bewogen 
M'n urine is weer op kweek gezet, bloed geprikt en ook op kweek gezet, kreeg meteen AB via het infuus.. Ook pijnstilling en wat voor de misselijkheid.
Er is een echo gemaakt van m'n nieren..
Gisteravond kon ik wat eten, drinken ging oké, heb weer een stukje over de afdeling gelopen. En toen mocht ik naar huis, als ik dat zag zitten.. Wel met nog een week antibiotica, primperan en gewoon m'n pijnstillers.
En 23 Juli moet ik naar de Uroloog. Voor die tijd word er ook nog een CT scan gemaakt. Ik heb al eerder verteld over een gezwel op m'n nier en nou kreeg ik te horen dat ze overleg hebben gehad en ze dus toch via m'n lies de aders van dat gezwel dicht willen maken.
Al weer lichtelijk in de stress dus, vind dat zo eng 
Maargoed, ik ben nu dus weer thuis en voel me best oké. Beetje wankel, misselijk en ook nog wel pijn.. Had ook niet verwacht dat dat helemaal over zou zijn, want dat staat natuurlijk los van een UWI, Fowler blijf ik houden.
Wel weer "gewoon" kunnen plassen vandaag