Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Als je nu netjes wit werkt, dan hou je er al weinig aan over. Laat staan dat je ook nog eens huur of hypotheek (aankoop pand) moet betalen. Dan zit je eigenlijk voor niets. En dan moet de hond ook nog eens uren alleen thuis blijven.
LadyMadonna schreef:Shenavallie schreef:Als je nu netjes wit werkt, dan hou je er al weinig aan over. Laat staan dat je ook nog eens huur of hypotheek (aankoop pand) moet betalen. Dan zit je eigenlijk voor niets. En dan moet de hond ook nog eens uren alleen thuis blijven.
Ik werk netjes wit idd, dus ik mag de huur ook weer (gedeeltelijk) aftrekken.
Ik zou per maand ong 10 behandelingen extra moeten hebben om op hetzelfde uit te komen als nu.
vaaleriee schreef:Ik heb de rubber base -en topcoat besteld. Bedankt voor je snelle reactie LadyMadonna!
Vec: ik heb een aantal kleuren van sensationail maar daar ben ik dan weer niet zo tevreden over. Maar mocht de rubbercoats niet werken, ga ik daar eens naar kijken. Dankje!
LadyMadonna schreef:Shenavallie schreef:Als je nu netjes wit werkt, dan hou je er al weinig aan over. Laat staan dat je ook nog eens huur of hypotheek (aankoop pand) moet betalen. Dan zit je eigenlijk voor niets. En dan moet de hond ook nog eens uren alleen thuis blijven.
Ik zou per maand ong 10 behandelingen extra moeten hebben om op hetzelfde uit te komen als nu.
vaaleriee schreef:Hoi, ik lees regelmatig mee in dit topic. Ik heb een vraag betreft Pink Gellac, hopelijk heeft iemand hier een goed advies voor me.
Ik heb van mezelf erg dunne en slappe nagels maar een redelijke lengte. Ik gebruik een UV lamp en base -en topcoat en kleuren van Pink Gellac. Alleen blijft de lak echt maar een aantal dagen zitten en laat het ontzettend snel losIk maak mijn nagels ruw met een vijl en gebruik een primer, vervolgens basecoat, drie lagen kleur en vervolgens een topcoat.
Doe ik iets verkeerd qua voorbereiding van de nagels? En hebben meerdere mensen hier last van? Als ik acryl laat zetten met een kleur van Pink Gellac blijft het wel met gemak 4 weken zitten.
Kmbrly schreef:Nog een vraag over pink.
Heb de 30ste besteld maar nog niets in huis.
Ook geen bevesting van verzending.
Ik heb alle begrip voor de feestdagen.Maar het duurt me nu wat lang
Shenavallie schreef:LadyMadonna schreef:
Dat lijkt niet veel, maar je moet ook je lichaam in de gaten houden. Dat is 10 keer extra je rug en schouders belasten, plus 10 keer meer geouweneel, 10 tot 20 uur langer van huis - best lange(re) dagen.Wat zegt jouw eigen gevoel? Ik snap dat je de ruimte goed kunt gebruiken, maar je vrijheid is ook een groot goed.
vaaleriee schreef:Hoi, ik lees regelmatig mee in dit topic. Ik heb een vraag betreft Pink Gellac, hopelijk heeft iemand hier een goed advies voor me.
Ik heb van mezelf erg dunne en slappe nagels maar een redelijke lengte. Ik gebruik een UV lamp en base -en topcoat en kleuren van Pink Gellac. Alleen blijft de lak echt maar een aantal dagen zitten en laat het ontzettend snel losIk maak mijn nagels ruw met een vijl en gebruik een primer, vervolgens basecoat, drie lagen kleur en vervolgens een topcoat.
Doe ik iets verkeerd qua voorbereiding van de nagels? En hebben meerdere mensen hier last van? Als ik acryl laat zetten met een kleur van Pink Gellac blijft het wel met gemak 4 weken zitten.
LadyMadonna schreef:Maar daar maak je al twee (naar mij toe) verkeerde aannames.
A) het is niet mijn (ons) hoofdinkomen
B) ik werk parttime, bewuste keuze destijds geweest omdat ik migraine patiënt ben, maar dat gaat de laatste jaren hartstikke goed.
Muv de kerst en zomervakantie periode werk ik ook niet elke dag (of, meestal wel 1 of 2 klanten minimaal per dag, soms ook 6, dat wisselt enorm)