Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Je kan je voor het zetten imo beter voorbereiden op het ergste (binnen je grenzen van paniek natuurlijk) dan erin gaan met het idee dat het geen pijn doet en dat je er niks van voelt, dan kan het alleen maar meevallen.
Haunting schreef:De pijn is momentpijn. Je voelt het alleen op het moment dat de naald er in zit. Sommige plekken voelen minder fijn dan de andere maar het gevoel is altijd weg zodra de artiest zijn hand op tilt.
Drunksheep schreef:Nou, ik heb 10x liever de napijn dan de 'momentpijn' bij de binnenkant van mijn bovenarm/oksel/binnenkant elleboog
Judass schreef:Haunting schreef:De pijn is momentpijn. Je voelt het alleen op het moment dat de naald er in zit. Sommige plekken voelen minder fijn dan de andere maar het gevoel is altijd weg zodra de artiest zijn hand op tilt.
Zeg dat maar tegen mijn brandende arm na 5 uur. Maar bij zo'n kleintje is dat niet van toepassing.
Supervixen schreef:Ja volgens mij wel, daar deed ze de 18km. Zes weken lijkt me wat overdreven voor zo'n oppervlakkige wond.
Ik heb zelf een week of vier na het zetten van mijn tattoo de mudmasters gelopen, was geen probleem.
Willl65 schreef:Supervixen schreef:Ja volgens mij wel, daar deed ze de 18km. Zes weken lijkt me wat overdreven voor zo'n oppervlakkige wond.
Ik heb zelf een week of vier na het zetten van mijn tattoo de mudmasters gelopen, was geen probleem.
Ik weet zeker dat mocht er door een dergelijke actie wat met de kwaliteit van je tattoo gebeuren of een ontsteking komen je niet bij de tattoo artist hoeft te komen met het verhaal dat je dat hebt gedaan. Zeker weten dat hij of zij je weg stuurt met de mededeling eigen schuld dikke bult.
Maar nogmaals de grootte en de plek (komt het met elkaar in aanraking) zal daarbij van invloed zijn
rainbow8 schreef:Een Tattoo is als het goed is binnen een week genezen.. Maar je mag circa 2 weken niet naar de sauna, zwembad, zonnebank enz.. Als je ermee in de zon loopt een hoge beschermingsfactor smeren.. Ik ben afgelopen zaterdag ben ik naar de sauna geweest.. 3,5 weken na het zetten van m'n Tattoo.. In de gewone sauna voelde ik niets.. Bij de opgietingen begon het te prikken.. Aan het eind van de sessie was het prikken weg en had ik nergens meer last van..