[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:15

Je kan je voor het zetten imo beter voorbereiden op het ergste (binnen je grenzen van paniek natuurlijk) dan erin gaan met het idee dat het geen pijn doet en dat je er niks van voelt, dan kan het alleen maar meevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:17

Zo zou ik het idd ook doen. En zodra die naald eraf is is de pijn ook over. Mijn sternum piece was op sommige plekken echt niet grappig. Relax door ademhalen zat er niet in.. had dag erna overal spierpijn van het verkrampen :')

Maar de meeste stukken waren wel goed te doen. En ach nadien staat het erop en herbeleef je die pijn toch niet meer.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 23:55

Emmaa_ schreef:
Je kan je voor het zetten imo beter voorbereiden op het ergste (binnen je grenzen van paniek natuurlijk) dan erin gaan met het idee dat het geen pijn doet en dat je er niks van voelt, dan kan het alleen maar meevallen.

Dat had ik bij mijn vorige ook gedaan ja. Had me echt heel veel pijn voorgesteld, en toen ik eenmaal lag had ik niet eens echt door dat hij al bezig was :+ Ik dacht echt: ‘oh, is dit het?’ Was stiekem een beetje teleurgesteld _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:02

Ja dat had ik ook, iedereen zei t valt wel mee. En het viel ook mee, had me voorbereid op t ergste _O-
Volgens mij issie zo goed als verveld en redelijk genezen :D blijf nog maar smeren 1 keer per dag tot mijn tube op is.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:51

De pijn is momentpijn. Je voelt het alleen op het moment dat de naald er in zit. Sommige plekken voelen minder fijn dan de andere maar het gevoel is altijd weg zodra de artiest zijn hand op tilt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:20

Haunting schreef:
De pijn is momentpijn. Je voelt het alleen op het moment dat de naald er in zit. Sommige plekken voelen minder fijn dan de andere maar het gevoel is altijd weg zodra de artiest zijn hand op tilt.

Zeg dat maar tegen mijn brandende arm na 5 uur :D. Maar bij zo'n kleintje is dat niet van toepassing.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 12:43

Nou, ik heb 10x liever de napijn dan de 'momentpijn' bij de binnenkant van mijn bovenarm/oksel/binnenkant elleboog _O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 13:42

Drunksheep schreef:
Nou, ik heb 10x liever de napijn dan de 'momentpijn' bij de binnenkant van mijn bovenarm/oksel/binnenkant elleboog _O-

Precies! Binnenkant elleboog en elleboog was echt niet tof en echt niet pijnloos. Ik kijk wat dat betreft niet uit naar de volgende sessie van 4 uur -O- het zijn rotplekken. Hij gaat ook nog verder met stuk bovenarm naar oksel en nee ook dat lijkt mij geen pretje worden.... maar goed Est moet moet

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:52

Judass schreef:
Haunting schreef:

Zeg dat maar tegen mijn brandende arm na 5 uur :D. Maar bij zo'n kleintje is dat niet van toepassing.

Ik vond die branderige pijn heerlijk voelen in vergelijking van de momentpijn rondom mijn tepel. :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 18:41

Hmja dat geloof ik wel :D.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:06

Ik ga zondag 8 april mee doen aan de strong viking run de mud edition.
Hoeveel tijd na het zetten zou ik daar niet aan mee mogen doen?
Ivm genezing etc.
Dus hoeveel tijd voordat ik mee ga doen zou de tattoo gezet moeten worden?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:25

Mijn zusje heeft de strong viking twee weken na het zetten gelopen. Ze heeft hem toen wel helemaal afgeplakt voor de zekerheid (arm). Ik zou de tattoo zeker drie weken laten helen als je hem niet af kunt plakken.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:46

Ik zeg reken op 6 weken want dat staat ee voor eer een tattoo genezen is.
Nou zal de grootte en plek ook wel uitmaken .

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:49

Supervixen schreef:
Mijn zusje heeft de strong viking twee weken na het zetten gelopen. Ze heeft hem toen wel helemaal afgeplakt voor de zekerheid (arm). Ik zou de tattoo zeker drie weken laten helen als je hem niet af kunt plakken.

ook de modder editie??

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 14:53

Ja volgens mij wel, daar deed ze de 18km. Zes weken lijkt me wat overdreven voor zo'n oppervlakkige wond.

Ik heb zelf een week of vier na het zetten van mijn tattoo de mudmasters gelopen, was geen probleem.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:33

Supervixen schreef:
Ja volgens mij wel, daar deed ze de 18km. Zes weken lijkt me wat overdreven voor zo'n oppervlakkige wond.

Ik heb zelf een week of vier na het zetten van mijn tattoo de mudmasters gelopen, was geen probleem.

Ik weet zeker dat mocht er door een dergelijke actie wat met de kwaliteit van je tattoo gebeuren of een ontsteking komen je niet bij de tattoo artist hoeft te komen met het verhaal dat je dat hebt gedaan. Zeker weten dat hij of zij je weg stuurt met de mededeling eigen schuld dikke bult.
Maar nogmaals de grootte en de plek (komt het met elkaar in aanraking) zal daarbij van invloed zijn

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:27

Woensdag mag ik de stoel in bij Blackbear voor m'n husky! :) Super benieuwd, heb hun nieuwe pand ook nog niet gezien dus erg veel zin in :) Heb de schets gezien en die zag er al top uit!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:48

Courses schreef:
Woensdag mag ik de stoel in bij Blackbear voor m'n husky! :) Super benieuwd, heb hun nieuwe pand ook nog niet gezien dus erg veel zin in :) Heb de schets gezien en die zag er al top uit!

Ze gaan daar ook weer bijna weg trouwens, hebben al iets nieuws!

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:09

Courses schreef:

Ben heel benieuwd hoe die word! wel foto plaatsen hoor O:)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:25

Willl65 schreef:
Supervixen schreef:

Ik weet zeker dat mocht er door een dergelijke actie wat met de kwaliteit van je tattoo gebeuren of een ontsteking komen je niet bij de tattoo artist hoeft te komen met het verhaal dat je dat hebt gedaan. Zeker weten dat hij of zij je weg stuurt met de mededeling eigen schuld dikke bult.
Maar nogmaals de grootte en de plek (komt het met elkaar in aanraking) zal daarbij van invloed zijn

Of dat de tattoo in aanraking komt met modder bedoel je?
Euuhh ik geloof dat je na de strong viking run mud edition de modder uit je bilnaad moet spoelen onderhand...

Ik ga het donderdag gewoon vragen aan Jona.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:33

:= Oke dat wist ik niet . Navragen is inderdaad het allerbeste

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:11

Een Tattoo is als het goed is binnen een week genezen.. Maar je mag circa 2 weken niet naar de sauna, zwembad, zonnebank enz.. Als je ermee in de zon loopt een hoge beschermingsfactor smeren.. Ik ben afgelopen zaterdag ben ik naar de sauna geweest.. 3,5 weken na het zetten van m'n Tattoo.. In de gewone sauna voelde ik niets.. Bij de opgietingen begon het te prikken.. Aan het eind van de sessie was het prikken weg en had ik nergens meer last van..

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:18

dat prikken betekend dat je tattoo nog niet volledig genezen is.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:22

rainbow8 schreef:
Een Tattoo is als het goed is binnen een week genezen.. Maar je mag circa 2 weken niet naar de sauna, zwembad, zonnebank enz.. Als je ermee in de zon loopt een hoge beschermingsfactor smeren.. Ik ben afgelopen zaterdag ben ik naar de sauna geweest.. 3,5 weken na het zetten van m'n Tattoo.. In de gewone sauna voelde ik niets.. Bij de opgietingen begon het te prikken.. Aan het eind van de sessie was het prikken weg en had ik nergens meer last van..

Een week voor de genezing vind ik wel heel erg karig hoor. Het is genezen als er geen korstjes meer op zitten en de huid niet meer hobbelig aanvoelt, dat duurt bij de gemiddelde persoon minstens twee weken maar vooral bij grotere pieces kan het zomaar wat langer duren dan dat. Bijna alle shops geven als advies voor zwemmen en dingen als sauna 6-8 weken mee als advies, puur en alleen omdat het het genezingsproces kan beïnvloeden. Nou geloof ik er niet echt in dat je 8 weken moet wachten voordat je weer in contact met zwembadwater kan komen, maar als het na 3.5 week nog prikt bij opgietingen in de sauna betekent dat gewoon dat hij nog niet genezen is. Genezen huid prikt namelijk niet.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 19:23

Echt bizar hoe snel er alweer van alles gedaan wordt. Die van mij is nu 3 weken geleden maar prikt echt nog wel al ziet hij er hartstikke rustig uit. Ik heb bij nazorg ook het advies mee gekregen zes weken door te smeren . Mijn backpiece heb ik ook zes weken door behandeld .Zal het dan met de grootte te maken hebben? Overigens niet een korstje gehad. Wel verveld
Ik houd mij maar vast aan het advies