Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liespower94 schreef:Oh dat doe ik ook, heb je de release gedaan mama3 of de oude?
Ik heb gister lekker grit gedaan, ik sterf altijd 10 x onderweg maar het maakt me wel fit
Mama3 schreef:liespower94 schreef:Oh dat doe ik ook, heb je de release gedaan mama3 of de oude?
Ik heb gister lekker grit gedaan, ik sterf altijd 10 x onderweg maar het maakt me wel fit
Ik durf het je niet te zeggen. Ze zei dat ze elke 3 mnd een nieuw programma hebben en deze op z'n einde loopt. Vanaf april weer een nieuwe cyclus.
Leuk dat er meer meiden in dit topic zijn die aan clubpower/bodypump doen.
Ik zag dat er op zaterdag ook een les is op een tijdstip waarop ik soms kan, ik ben van plan om dit echt vaker te gaan doen en dan de gewichten gefaseerd op te hogen.
Vandaag weer 50kg deadlifts gedaan, opgebouwd in 4 setjes,waarvan de laatste 2 op 50kg. Ook met mijn andere oefeningen kon ik weer extra gewicht toevoegen. Na een fikse griep ben ik blij om weer in een positieve flow te zitten
Mama3 schreef:@Ladymadonna; zo te lezen mag ik blij zijn dat de instructeur van maandag mij weinig gewicht gaf, hihi
Sterkte!
LadyMadonna schreef:Mama3 schreef:@Ladymadonna; zo te lezen mag ik blij zijn dat de instructeur van maandag mij weinig gewicht gaf, hihi
Sterkte!
Ik had heel weinig gewicht![]()
Hebben jullie tips? Ik merk dat ik heel slecht zweet, wist ik eigenlijk al, maar heb het idee dat het me in de weg zit.... je koelt dan natuurlijk zelf niet.
Ik zie om me heen mensen met hele natte plekken in de shirts en met handdoeken vegen, en ik heb het alleen maar bloed heet.... is daar wat aan te doen?
Eulogy schreef:Korte broek vind ik dan weer heel vervelend haha dus wel altijd lange legging
12 mei, dus nog 7.5 week nu!
Cer schreef:Eulogy schreef:Korte broek vind ik dan weer heel vervelend haha dus wel altijd lange legging
12 mei, dus nog 7.5 week nu!
Spannend hoor!!!
Gisteren weer fanatiek gebokst! bij gebrek aan een parter was ik het haasje met de leraargelukkig was het niet zo heel ingewikkeld en meer een beetje knallen..
Binnenkort eens een prive training doen, om iets duidelijker de techniek te leren!