Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tayga schreef:Balen dat je schoen niet helemaal lekker zit Sintara. Waar ik mijn schoenen koop zeggen ze altijd dat je een rondje van 8/10 km moet testen en dat je dan geen irritaties moet hebben. Anders zit er in de schoen iets niet lekker of hij past net niet.
Ik heb ook nieuwe schoenen. Na 8 jaar op adidas gelopen te hebben, adviseerden ze nu toch nikes. Geven iets meer ondersteuning. Liepen in ieder geval lekker. Blessure is gelukkig over, dus vrijdag een rondje van 8 km gelopen en vanmorgen een rondje van 9 km.
Heb vrijdag ook stiekem mijn 'marathonschema' voor de marathon van Amsterdam gemaakt. Ben benieuwd en misschien wil mijn broer meeDat zou fijn zijn, omdat we op zondag altijd samen lopen, kunnen we de duurtrainingen samen doen.
Supervixen schreef:Tayga geven die nikes wel wat demping? Welke heb je? Die ze mij toen hebben aangemeten en die ik nooit meer gebruik waren erg hard. Fijn dat je blessure over is!! Bij mij ook na een half jaar zo goed als over. Gelukkig. Trainen gaat lekker ja.
Je wil de marathon van Amsterdam gaan doen? Dan mag je flink aan de bak. Hoe ziet je schema er ongeveer uit?
Mijn zusje traint er ook voor en bereidt nu eerst een snelle halve marathon (in mei) voor en gaat daarna verder met opbouw naar Amsterdam. Tijdens het trainen loopt ze nu regelmatig halve marathonafstanden of wat verder.
tita schreef:Tayga jouw schema klinkt mij heel slecht in mijn oren ik zou niet halen en flink blessures oplopen.
Ene lijf is ander niet, ik loop al 10 jaar hard en gemiddelde afstanden dus ik zou andere training nodig hebben dan iemand die van 12km naar 42 wil trainen.
De inschrijving van wissenttrailis open ik kan helaas niet meedoen is te kort na de bevalling maar voor de trailers onder ons......super evenement echt mee doen