Mars schreef:Vreselijk lijkt me dat als je niet eens meer bij je kind weg kunt. Zat laatst op verjaardag en daar kwam ook iemand die haar kind van 6 mnd bij haar moeder had gebracht en bleef maar een uurtje want langer hield ze niet vol om dr baby niet te zien. Elke 10 minuten appen en na een half uur bellen met moeder of het wel goed ging

uiteindelijk heeft ze 3 kwartier op de verjaardag gezeten
Nou dat, mijn schoonzus komt dus met kind of gewoon niet, heeft ook nog een speciale gebruiksaanwijzing etc etc. Maar mijn moeder is nooit zo geweest en ik denk eigenlijk dat ik dat ook niet zal zijn.
Magrathea schreef:Dat is het soort moeders dat ook niet meer de wcdeur dicht doet, of doucht of zoiets anders triviaals
Die hun haar kort knippen zodat het lekker makkelijk is.
laetitia schreef:Heb wdb wel vrij 'vrijgevochten' vriendinnen. Ene vriendin zat maand na bevalling met ons in de bios (flesvoeding dus kon pa ook wel),andere vriendin ging na een paar maanden ook weer eventjes mee wat drinken. Niet te laat maken, want baby werd natuurlijk vroeg wakker.
Maar sommige moeders durven de zorg geeneens over te dragen aan hun eigen partner. De VADER van het kind nota bene...
Nou ja, daarom schaffen wij ook een borstkolf aan, kan ik het ook nog eens overdragen. Ik heb vrijwel geen vriendinnen met kinderen, in ieder geval niet mijn vriendinnen die ik dagelijks zie, die wil ik het niet aandoen om altijd maar mijn kind als verlengstuk te zien.
Maar goed, we shall see once the hormones kick in 
edit: Magrathea gefeliciteerd met je afstuderen