Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ratties4life schreef:Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort op werkvakantie in Zweden, waar ik (Ja, vrijwillig ;p) in een tent ga slapen. Is het dan verstandig om mijn oor te laten piercen? Of kan ik beter nog even wachten tot erna? En is er een 'perfecte tijd om te laten piercen, qua winter/zomer?
Sheehan schreef:Hoi! Wil over twee weken een neuspiercing zetten, hebben mensen hier ervaring met Magic Piercing in Utrecht?
Emmaa_ schreef:Gek dat je geweigerd werd, ik ben daar juist super goed geadviseerd. Ik heb mijn eerste tattoo bij Bodycult laten zetten en vind het an sich geen verkeerde shop maar wel enorm commercieel en daardoor in veel dingen erg duur imo.
Emmaa_ schreef:Gek dat je geweigerd werd, ik ben daar juist super goed geadviseerd. Ik heb mijn eerste tattoo bij Bodycult laten zetten en vind het an sich geen verkeerde shop maar wel enorm commercieel en daardoor in veel dingen erg duur imo.
_Friemel schreef:Emmaa_ schreef:Gek dat je geweigerd werd, ik ben daar juist super goed geadviseerd. Ik heb mijn eerste tattoo bij Bodycult laten zetten en vind het an sich geen verkeerde shop maar wel enorm commercieel en daardoor in veel dingen erg duur imo.
Hier ook geweigerd, hij wilde mijn tong niet doen? Half jaar later had ik er 2 was niets aan de hand en hij wilde mijn septum vorig jaar ook niet doen. Deze zit uiteraard nu ook en perfect. Magic is prima als hij pierct maar imo te overdreven.
Pepperrr schreef:Ratties4life schreef:Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort op werkvakantie in Zweden, waar ik (Ja, vrijwillig ;p) in een tent ga slapen. Is het dan verstandig om mijn oor te laten piercen? Of kan ik beter nog even wachten tot erna? En is er een 'perfecte tijd om te laten piercen, qua winter/zomer?
Ik zou inderdaad wachten tot erna. Qua tijd is misschien wel het beste na de zomer aangezien je in de zomer vaak gaat zwemmen en je veel zweet vanwege de hitte.
karlli schreef:Erna, maar meer ivm alle viezigheid. Ik zou dit zelf de eerste paar weken toch liever niet al te veel willen hebben
Juangi schreef:Ik heb maandag een Daith laten zetten. Pijn bij zetten viel onwijs mee, net als het herstel tot zo ver. Is heel rustig, weinig zwelling.
Ik ga alleen 18 juni mee doen aan een Viking run (dus met veel modder en water) en heb daar niet echt over nagedacht bij de piercing.
Moet ik nog extra voorzorgsmaatregelen nemen? Oor afplakken ofzo? Of gewoon naderhand goed afspoelen
Pepperrr schreef:Suliko schreef:Mijn helixen stopte heel snel met zeiken toen ik er ringetjes in deed... die vormen meer mee met je oor dan een staafje en hoor ik ook regelmatig van anderen. Dus in mijn ervaring is dat wel echt het wisselen waard als je een rustige helix wilt.
Ringetje vind ik zelf idd ook fijner. Ik heb nu een half ringetje met een doodshoofdje eraan, zal zo even foto maken. Vind hem echt vett
___
Ik weet het hij zit ondersteboven, hij is voor het rechteroor maar ik heb hem links haha :p
[ [url=m/V1PstG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Juangi schreef:Ik heb maandag een Daith laten zetten. Pijn bij zetten viel onwijs mee, net als het herstel tot zo ver. Is heel rustig, weinig zwelling.
Ik ga alleen 18 juni mee doen aan een Viking run (dus met veel modder en water) en heb daar niet echt over nagedacht bij de piercing.
Moet ik nog extra voorzorgsmaatregelen nemen? Oor afplakken ofzo? Of gewoon naderhand goed afspoelen
Idd goed afplakken en naderhand even goed schoonmaken met zoutoplossing