[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:03

Ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he :')

Ratties4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 17:38

Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort op werkvakantie in Zweden, waar ik (Ja, vrijwillig ;p) in een tent ga slapen. Is het dan verstandig om mijn oor te laten piercen? Of kan ik beter nog even wachten tot erna? En is er een 'perfecte tijd om te laten piercen, qua winter/zomer?

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:23

Erna, maar meer ivm alle viezigheid. Ik zou dit zelf de eerste paar weken toch liever niet al te veel willen hebben :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 18:42

Ratties4life schreef:
Ik heb een vraagje, ik ga binnenkort op werkvakantie in Zweden, waar ik (Ja, vrijwillig ;p) in een tent ga slapen. Is het dan verstandig om mijn oor te laten piercen? Of kan ik beter nog even wachten tot erna? En is er een 'perfecte tijd om te laten piercen, qua winter/zomer?

Ik zou inderdaad wachten tot erna. Qua tijd is misschien wel het beste na de zomer aangezien je in de zomer vaak gaat zwemmen en je veel zweet vanwege de hitte.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:39

Hoi! Wil over twee weken een neuspiercing zetten, hebben mensen hier ervaring met Magic Piercing in Utrecht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 19:47

Yes, ben ik geweest. Meisje dat er destijds werkte was super vriendelijk en ze zijn lekker betaalbaar :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 20:46

Sheehan schreef:
Hoi! Wil over twee weken een neuspiercing zetten, hebben mensen hier ervaring met Magic Piercing in Utrecht?

Ik werd alleen maar geweigerd bij Magic ("nee dat ga ik niet bij je zetten en dat ook niet") Dus mijn piercings komen van bodycult vandaan. Zijn allemaal goed gezet en goed genezen) Kan je ook skinart aanraden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 21:46

Gek dat je geweigerd werd, ik ben daar juist super goed geadviseerd. Ik heb mijn eerste tattoo bij Bodycult laten zetten en vind het an sich geen verkeerde shop maar wel enorm commercieel en daardoor in veel dingen erg duur imo.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 21:58

Emmaa_ schreef:
Gek dat je geweigerd werd, ik ben daar juist super goed geadviseerd. Ik heb mijn eerste tattoo bij Bodycult laten zetten en vind het an sich geen verkeerde shop maar wel enorm commercieel en daardoor in veel dingen erg duur imo.

Ze zijn zo duur omdat de huur heel hoog is in die straat vertelde Skinart mij. Ben ook blij dat ik geweigerd werd, want ook skinart zei ik zou die tongpiercing nooit bij jou gezet hebben maar bodycult doet dat wel en gelukkig is het helemaal goed gegaan :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 22:52

Emmaa_ schreef:

Hier ook geweigerd, hij wilde mijn tong niet doen? Half jaar later had ik er 2 was niets aan de hand en hij wilde mijn septum vorig jaar ook niet doen. Deze zit uiteraard nu ook en perfect. Magic is prima als hij pierct maar imo te overdreven.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 23:38

_Friemel schreef:
Emmaa_ schreef:

Hier ook geweigerd, hij wilde mijn tong niet doen? Half jaar later had ik er 2 was niets aan de hand en hij wilde mijn septum vorig jaar ook niet doen. Deze zit uiteraard nu ook en perfect. Magic is prima als hij pierct maar imo te overdreven.

Eens :j

Ratties4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:35

Pepperrr schreef:
Ratties4life schreef:

Ik zou inderdaad wachten tot erna. Qua tijd is misschien wel het beste na de zomer aangezien je in de zomer vaak gaat zwemmen en je veel zweet vanwege de hitte.

karlli schreef:
Erna, maar meer ivm alle viezigheid. Ik zou dit zelf de eerste paar weken toch liever niet al te veel willen hebben :)

Dat dacht ik al, bedankt voor de reacties!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:36

Toen ik bij magic was was de eigenaar er überhaupt niet, misschien dat hij wat moeilijker doet. Ik heb er iig hele goede ervaring mee maar ik heb natuurlijk ook alleen een neuspiercing :))

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:00

Ik heb gestretched naar 2.0mm en dat deed best zeer haha.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 09:57

Ik heb maandag een Daith laten zetten. Pijn bij zetten viel onwijs mee, net als het herstel tot zo ver. Is heel rustig, weinig zwelling.

Ik ga alleen 18 juni mee doen aan een Viking run (dus met veel modder en water) en heb daar niet echt over nagedacht bij de piercing.

Moet ik nog extra voorzorgsmaatregelen nemen? Oor afplakken ofzo? Of gewoon naderhand goed afspoelen

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 10:16

Juangi schreef:
Ik heb maandag een Daith laten zetten. Pijn bij zetten viel onwijs mee, net als het herstel tot zo ver. Is heel rustig, weinig zwelling.

Ik ga alleen 18 juni mee doen aan een Viking run (dus met veel modder en water) en heb daar niet echt over nagedacht bij de piercing.

Moet ik nog extra voorzorgsmaatregelen nemen? Oor afplakken ofzo? Of gewoon naderhand goed afspoelen

Idd goed afplakken en naderhand even goed schoonmaken met zoutoplossing :)

croyslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 17:34

Pepperrr schreef:
Suliko schreef:
Mijn helixen stopte heel snel met zeiken toen ik er ringetjes in deed... die vormen meer mee met je oor dan een staafje en hoor ik ook regelmatig van anderen. Dus in mijn ervaring is dat wel echt het wisselen waard als je een rustige helix wilt. :)

Ringetje vind ik zelf idd ook fijner. Ik heb nu een half ringetje met een doodshoofdje eraan, zal zo even foto maken. Vind hem echt vett :)
___
Ik weet het hij zit ondersteboven, hij is voor het rechteroor maar ik heb hem links haha :p

[ [url=m/V1PstG.jpg]Afbeelding[/url] ]

ohh gaaf! waar heb je die gehaald?

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:09

Mn oor is ontstoken en het bloed ook. Oops. Iets te hard van stapel gelopen met het stretchen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:28

Van 0.8mm naar 2 mm is eigenlijk ook iets teveel. Handiger was toch geweest eerst naar 1.2m of naar 1.6 mm te gaan :(:)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:40

Wat een leuk topic! Ik vind piercings altijd heel mooi en begin er zelf een beetje verslaafd aan te raken. Dit zijn ze in mijn oor, volgende maand komt de volgende *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:03

Lous schreef:
Van 0.8mm naar 2 mm is eigenlijk ook iets teveel. Handiger was toch geweest eerst naar 1.2m of naar 1.6 mm te gaan :(:)

Was ook eerst naar 1.6mm gegaan. Maar kennelijk moest die nog meer helen. De andere is wel gewoon goed gegaan. :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:53

Pepperrr schreef:
Juangi schreef:

Idd goed afplakken en naderhand even goed schoonmaken met zoutoplossing :)

Ik zou juist niet afplakken. Komt er troep onder kan het nergens heen.

Ik zou het lekker open laten, en na de tijd goed schoonmaken. 18 juni duurt nog wel even, dus het kan nog een poosje helen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 23:08

Ik zou het juist ook open laten en naderhand goed spoelen. Afgeplakt kan het vuil inderdaad niet weg, plus het gaat wellicht zweten, broeien etc.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 11:56

Mars schreef:
Ik zou het juist ook open laten en naderhand goed spoelen. Afgeplakt kan het vuil inderdaad niet weg, plus het gaat wellicht zweten, broeien etc.

Ohh ja niet aan gedacht xd

white_flame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 11:57

Hallo,

Bij mij hebben ze 2x 1.2 gepierced in plaats van 1.6... waarvan een recht zit in plaats van schuin. Kan ik 1.6 hier wel in krijgen?
Nu ben ik en op zoek naar deze piercing

https://nl.aliexpress.com/item/HOT-1-pa ... 0.0.fhqsbf

Of een andere oplossing...