Wauw Bokkers, wat een hoop lieve berichtjes!
Maar t gaat inderdaad niet goed. Helse pijn en flink beroerd. Gisteren hele dag op de seh gelegen en ondanks code zwart toch opgenomen, er was ook gewoon geen andere optie.
Vannacht paar uur op OK doorgebracht en flinke dosis morfine en andere zware pijnstillers gehad onder strenge controle van hart slag bloeddruk en hart bewaking. Door de zware pijnstillers helemaal van de wereld, maar wel wat geslapen uiteindelijk.
Vanochtend bloed geprikt en crp (infectie waarde) is fors verhoogd en snel (gisteren 15, nu 240 en mag maximaal 6 zijn). Leuco's zijn ook fors verhoogd, maar nog t zelfde als gisteren. Net weer terug van OK, weer flink opgeladen met morfine/ketamine en nu terug op de afdeling met morfine pomp.
Pijn is nu redelijk te doen, niet te veel ademhalen want dat is enorm pijnlijk. Er is veel overleg met Tilburg, bang voor hersenvliesontsteking, buikvliesontsteking en/of drain infectie. Alle drie niet zo goed dus. Laat staan alle drie...
T is maar afwachten, morgen in ieder geval weer wat onderzoeken. Probleem is alleen dat alle drie niet heel duidelijk te krijgen zijn, zonder te opereren. Ik heb ook geen idee hoe en wat nu verder. In ieder geval moet ik blijven, zonder de hoge dosis morfine kan ik sowieso niets behalve schreeuwen en huilen van de pijn.