Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:52

Een app kan niet voor jou afvallen.
Motivatie kan je opdoen in dit topic, maar om af te vallen moet je inderdaad wel echt motivatie hebben omdat je het anders niet volhoudt.

Vertel eens wat meer over jezelf :)
Hoe oud ben je, hoeveel wil je afvallen?
Wat zijn je valkuilen? Sport je?
Misschien een lijstje met je eten plaatsen zodat wij je tips kunnen geven?

Een app die veel mensen in dit topic gebruiken is my fitness pal. Die kan je helpen om bewust te worden van wat je eet op een dag.

_Yasmine_

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:56

Kon een app maar afvallen voor ons!

Klik en *poef* spieren! :j
Lijkt me heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:58

Ja, maar dan was het ook niet meer leuk, dan zou iedereen er strak bijlopen :+ Nu kun je goed afsteken tegen de minder sportieve mensen :P

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:58

Hahaha dat zou wel een gat in de markt zijn :Y)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:59

Haha. Bedoel ok een ap die je helpt motiveren:)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:02

Ik ben 26(bijna27) wil minsnens. 15 kilo eraf
Sport. 1 a 2 x in de week.
Ik eet ( vind ik normaal
Ontbijt boterham
Lunh 2-3 boterhamwn
Avond. 1 bord vol.
Tusse door. Tomaatjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:03

doezel2 schreef:
Haha. Bedoel ok een ap die je helpt motiveren:)

Jefit

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:33

Ik heb nu bijna een jaar met mijn vriend en ik ben in die tussentijd 4 kilo aangekomen :'). Het is zo'n enorm vreetmonster en ik hou ook heeeel erg van eten dus ik at met alles mee. Toen had ik een bikini besteld online en keek ik in de spiegel en dacht ik dear lord :Y), dit kan echt niet meer.

Het had van hem niet gehoeven zei die, maar hij zei laatst wel dat ik nu sport en beter eet dat ik er een stuk gezonder uit zie, moet ik maar als compliment opvatten :)).

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:14

Ik voel mij apasolut niet happy. Manlief vreet alles aan elkaar( eet gerust hele zak chips leeg zonder gram aan te komen) ik heb. Nu ong 20 maande trug een zoonje gekregen.
Ik doe niets meer. Vriendinen heb ik niet. Ik moet alles Alleen doen. Die 2 sporten doe ik met mij ma. Dus als Ze niet kan ga ik ok niet( word straks. Ok niets ivm. Best ware tijden). Ik 'schaam' me. Als ik ging(1x gedaan) hardlopen. Ik weet her nu ff niet meer

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:36

om even wat op te klaren:
@greetje: ik heb idd wel soms vreetbuien, net zoals mijn zus en mama. Bij mij is het heel moeilijk om gewoon een koekje te eten,neen. nog 1,nog1...
totdat het hele pak leeg is, en dan nog zou ik daarna alle rest vh snoepgoed opeten dat we in huis hebbn.
En als er dan niets is heb ik zelfs een keer cakebeslag gemaakt en zo naar binnen gelepeld, ik vind wel altijd iets. En zo een pak (oreo)koeken is maar een tussendoortje, stel je voor wat ik allemaal op een dag eet/at. Soms bleven mijn maandstonden idd weg, vitaminentekort gok ik.. Nu heb ik ze gewoon, wel ietwat onregelmatig. Daarom ga ik aan de pil beginnen.
@Danique; dankjewel :) Ik vind mijn lichaam overigens gewon OK. Op de meeste momenten maakt het me helemaal niks uit, als ik voor de mcdonalds sta met amdere vriendinnen die wel wat lusten. Ik ben nooit 'verdrietig' over mijn lichaam. Maar daar ik in het buitenland woon, en zogoed als al mijn vriendinnen sprtfanaten zijn, baal ik wel dat mijn lichaam niet zo als het hunne is. Jongens maen al lachend opmerkingen over mijn 'buikje' maar het is wel zo..
@kayleigh: het gaat mij echt niet per se om mijn gewicht. al zou ik 60 kg wegen, maar het lichaam zou hebben wat ik wil, zou dat geen probleem zijn!
@emma; ik vind het goed of positief dat je me erop wijst. het schiet me dus niet in het verkeerde keelgat.
Mijn 2-jaar oudere zus heeft toch wel wat overgewicht, maar eet niet meer of ongezonder als mij. ik heb gewoon 'geluk' dat ik veel minder snel aankom, maar dit wil niet zeggen dat ik gezond ben, integendeel... Het is dat ik niet wat of ik nou goed eet of.. daarom meldde ik me hier, wel met de foute openingszinnen.
@gribaldi. ik wil niet streng lijnen, maar wel opletten de nodige voedingsstoffen binnenkrijgen. en neen ik ben ook niet 'dik', nieteens mollig. enkel wil ik van mijn 'babyvet' buike af.
Ben nu op school maar plaats mss straks een foto, of stuur die door naar de mensen die het wensen:)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:50

Ik lees nog steeds mee :D kom alleen niet toe aan meepraten :o

Een app die zorgt dat je afvalt dat wil ik ook hebben :))

Ben vorige begonnen met opbouwen voor het hardlopen :) hond aan de lijn en lekker het bos in. Vanmiddag een paar nieuwe hardloop schoenen gekocht en gaan met die banaan :D

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:09

Ik kom me hier ook melden!
Ik wil ook ontzettend graag een beetje afvallen maar ik mis de motivatie :o

Daarbij heb ik PDS en ik kan gewoon zo slecht tegen ongezond eten, een dagje niet zo gezond eten is nog niet zo'n probleem maar meer als dat kan ik niet hebben... En ik heb er gewoon zo veel last van dat ik nu echt van plan ben om goed op mijn voeding te letten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:28

doezel2 schreef:
:hallo. Mensen. Ik voel
Me depri. Wil afvallen. Maar lukt me niet geen motivatie. Is er een ap die dat evt doet?

Je wil afvallen omdat je je depri voelt? Zou eerder een leuke hobby nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:30

Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze depri is omdat ze wilt afvallen maar geen motivatie heeft

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:44

Danique_G schreef:
doezel2 schreef:
:hallo. Mensen. Ik voel
Me depri. Wil afvallen. Maar lukt me niet geen motivatie. Is er een ap die dat evt doet?

Je wil afvallen omdat je je depri voelt? Zou eerder een leuke hobby nemen.

Nee. Juist omdat het me niet lukt

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:45

Emmaa_ schreef:
Ik denk dat ze meer bedoelt dat ze depri is omdat ze wilt afvallen maar geen motivatie heeft

Dat bedoel ik ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:50

Weer een nieuwe PR! 3x10x130kg op de leg press, heeeeerlijk! Brandde wel flink in mijn glutes en quadriceps :D Een paar weken geleden was ik zo enorm trots op de 80kg die ik kon wegdrukken, nu is zelfs mijn warming up gewicht 40 kg meer :')

Was helaas te laat om de Bodypump te halen, dus heb even zelf een powertraining gedaan. Ging erg lekker!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:55

Linn, gaat 't nu vanavond nog steeds goed met je?

MevrouwtJ, ik hoefde niet naar de wc gelukkig. Wat een rijen inderdaad!

Yasmine, wat goed dat je een proefweek mag werken!
En mee eens, ik denk dat als je zelfvertrouwen uitstraalt, dat het meest aantrekkelijk is :j Of je dan 50, 70 of 90 kg weegt.

Emma, mee eens dat je er goed uit ziet!

Kayleigh, ik zou precies hetzelfde als jou hebben! Ik eet ook graag en als ik dan een vriend had die samen met me ging zitten eten heel de tijd...

A_nouk, fijn is dat he, hardlopen :) Heb je 't ooit eerder gedaan?

SophieFT, welkom.

Ik heb geen instagram en ook geen relatie helaas :') . Moet er ook niet aan denken trouwens dat je vriend gaat vertellen dat je te dik bent... Als hij me steunt in m'n afvallen, graag. Maar niet gaan vertellen dat ik moet afvallen ofzo :n

Vandaag wel een prima dagje gehad :) Gewerkt, gesport (XCO) en onder de zonnebank geweest. Nu nog even lezen in bed en morgen weer vroeg op. Kijken hoe 't hardlopen gaat.

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:11

Ik krijg onmiddellijk jeuk van vriendjes die hun vriendinnetjes (niet zo) subtiel vertellen dat ze niet goed zijn (te dik, te kort haar, verkeerde haarkleur). Heb dat zo vaak uit de hand zien lopen.
Nope, de eerste die mij probeert te vertellen dat er iets niet goed is kan onmiddellijk omdraaien en de deur weer uit _O-

Vandaag poging gedaan tot gezond eten (en gefaald)... morgen maar weer eens gaan hardlopen, eerste keer in mijn eentje dus ben benieuwd hoe dat me gaat bevallen :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:21

Ik ben vandaag best gezond geweest (op een beetje Milka na O:) ), voor mijn doen. Ik heb vakantie, dus de tijd voor goed ontbijt en ander soort lunch.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:23

Wat goed Kayleigh! Ik heb ook best fijn gesport net, het was upper body day voor mij en dat haat ik echt maar het ging best lekker.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:28

Ja het gaat gelukkig weer goed Tara, dankje! Toen ik vanmorgen eenmaal op school was aangekomen om 9 uur begon ik iets honger te krijgen, maar moest een workshop geven dus heb om 10.15 uur dan mijn yoghurt op die ik had meegenomen. De rest van de dag gewoon normaal gegeten zoals ik wilde doen, dus was gelukkig niet zo heel lang dat ik het had maar omdat ik het nooit eerder zo heb gehad was het toch wel even flink vervelend. Ik denk zelf dat het komt doordat ik vorige week gewoon best goed en gezond aan het eten was en ook minder en dan dit weekend op Texel opeens weer flink heb zitten eten, denk dat mijn lijf dat gewoon niet leuk meer vond.
Moet wel meteen weer wat wennen merk ik aan minder eten, maar dat komt wel weer goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:35

Lekker Eulogy! Zeker als je dan klaar bent voel je je goed he? :D

Ik heb vandaag ook qua eten een goede dag gehad. Gisteravond al een planning gemaakt en me daar volledig aan gehouden. Het fijne is dat ik totaal geen zin heb om te eten, ik ervaar geen honger dus moet echt mezelf aan mijn planning houden anders zou ik helemaal niet eten. Dus volgens mij is m'n lichaam gewend aan m'n eetschema, of misschien komt het wel omdat ik met de pil gestopt ben dat er van alles gaande is.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:49

Ja zo fijn inderdaad! Ik heb er ook nog wat cardio achteraan gegooid, heb nog nooit zo'n rode kop gehad :')

Ik heb een klein beetje gezondigd vandaag, stroopwafel en 3 dropjes haha. Maar m'n hoofdmaaltijden waren allemaal redelijk mager en bijna 2 uur gesport dus vond dat het wel kon.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 00:06

Ik had ook een redelijk goede dag. Tot ik moest oppassen.. handje m&ms een eierkoek en een bakje naturel chips :').. op naar morgen. Blij dat ik vanmorgen gesport had :=