Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:21

HouVanUtopia schreef:
dat klinkt ook erg lekker zeg. Even onthouden wat voor groente doe je erbij

Meestal maak ik het einde vak de week met de restjes, maar iig ui, paprika en champignons. Verder kun je er eigenlijk alles ingooien: spinazie, erwten, snijbonen is allemaal lekker :)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:07

LizMD schreef:
Over 2 uurtjes heb ik m'n eerste wedstrijd! Spannend! En volgende week doe ik mee aan de electric run, maar dan meer voor het feestje :D

Beetje te laat om je succes te wensen, maar ben erg benieuwd hoe het gegaan is!

Ik kwam net tot een érg leuke conclusie. Mijn riem kan weer een gaatje strakker *\o/*

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:23

Ik ging als een trein! Uitslag volgt nog. Zit in ieder geval bij de eerste 50 als ik het vergelijk met vorig jaar. Bedankt voor de gelukswensen! Hier overigens ook 1.5kg kwijt!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:33

LizMD schreef:
Ik ging als een trein! Uitslag volgt nog. Zit in ieder geval bij de eerste 50 als ik het vergelijk met vorig jaar. Bedankt voor de gelukswensen! Hier overigens ook 1.5kg kwijt!

Vind ik leuk *\o/*

HouVanUtopia

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:45

Super goed zeg!

Ik heb net om t af te maken ook nog stuk appeltaart op. Mn feestje moet maandag beginnen heb dan zoveeeeel eet drang weekend ervoor. Maar wil me morgen en zondag echt streng houden.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:20

Ik ben 42e van de 108 geworden! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:27

Wauw super!!

Hier hadden we met de fanfare de laatste repetitie in ons vervangend repetitielokaal. Deze mensen hadden heel veel snacks gemaakt en daar heb ik er ook een paar van gehad. Nu wil ik sporten!!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 09:29

Super zeg!

Sportschool gaat hier om 9uur open net mn ontbijt op omkleden en dan even knallen voor ik moet werken.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:44

Oh wat gaan jullie snel zeg! Heb een paar dagen niet gelezen en moest een paar pagina's bij lezen.

Ik zit er over na te denken om dadelijk nog even te gaan sporten. Ik ben op zaterdag nooit zo vroeg wakker als nu en voel me fit. Vriendlief ligt nog lekker te slapen dus misschien dat ik toch nog een uurtje ga.

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:23

LizMD wat goed! Gefeliciteerd!

Gisteren heerlijk een uur gesport en in totaal 3 uur met de hond gewandeld! Vandaag denk ik geen tot weinig beweging, de sportschool is niet open en de hond wil niet naar buiten met regen, helaas!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:47

Goed bezig meiden!

Ik heb ook alweer 1,5uur geknald in de sportschool weer ff op de loopband gestaan na me kracht training viel niet tegen! 2.5km in 18min nu snel stofzuigen dwijlen douchen en gaan werken

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:09

Goed nieuws hier: -5 kg :):) (ik weet niet precies wanneer ik er serieus op ben gaan letten maar het zal ergens februari zijn geweest en 5 kg in 2 maanden vind ik dik prima)

Nu dat ik serieus resultaten zie wordt het misschien toch tijd om een eigen weegschaal te gaan aanschaffen (gebruik nu die van mijn huisgenoot). Hebben jullie nog aanraders, ik heb daar echt geen verstand van. Ik weet dat mijn ouders een fancy digitale hebben (die ook nog andere dingen meet), maar heeft dit toegevoegde waarde?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:27

Waah ik loop weer 6 pagina's achter.. dat geklets ook steeds :P

Gefeliciteerd!!!

De rust hier is wedergekeerd en ik ga vandaag weer naar de gym. Werd tijd. M'n energieniveau is ook weer wat hoger :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 13:40

Nee joh, gewoon een simpele digitale weegschaal kiezen. Die vetmetingen e.d. Op een weegschaal zijn volledig onbetrouwbaar.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:26

Wat goed renee! Wij hebben gisteren een simpele weegschaal bij de kruidvat gekocht. Was in de aanbieding en kostte maar €7.99

Sporten heb ik alsnog niet gedaan. Gisteren vaccinatie voor hepatitis a gehad en mn arm doet toch meer zeer als ik had gedacht vanochtend.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:16

Renee schreef:
Goed nieuws hier: -5 kg :):) (ik weet niet precies wanneer ik er serieus op ben gaan letten maar het zal ergens februari zijn geweest en 5 kg in 2 maanden vind ik dik prima)

Nu dat ik serieus resultaten zie wordt het misschien toch tijd om een eigen weegschaal te gaan aanschaffen (gebruik nu die van mijn huisgenoot). Hebben jullie nog aanraders, ik heb daar echt geen verstand van. Ik weet dat mijn ouders een fancy digitale hebben (die ook nog andere dingen meet), maar heeft dit toegevoegde waarde?

Netjes! :D
Mijn vetpercentage etc. laat ik wel in de sportschool meten, mijn weegschaal thuis weegt alleen kilo's.

Vandaag niet gesport in de traditionele zin van het woord. Wel een boel uitgemest, hele winter lang aan poep uit de wei halen, dat kost ook aardig wat moeite. :o Hopelijk krijg ik vandaag mijn portfolio's af en is het morgen mooi weer, dan kan ik morgen op paardlief stappen en/of een eind gaan wielrennen!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:32

Haha uitmesten op dat niveau is zeker een exercise

Afbeelding

Ik weet niet hoe accuraat deze getallen zijn maar het zal wel een redelijke richting geven :j

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 20:36

Ik merk nu al verschil van de teatox na avond eten!
Meestal was ik veel meer opgezet toen ik de thee niet dronk.
Door deze thee let ik ook meer op mijn eten :D
De weegschaal geeft alleen nog geen vershil maar dat is niet erg. Doe het pas sinds dinsdag.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:07

Ik vind het nog steeds super interessant klinken!

Maar waarom let je door de thee meer op wat je eet?

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:27

Haha leuk schema Renee! Alleen de betrouwbaarheid van de bron is misschien niet zo groot haha.

Vandaag benen en onderrug gedaan, maar ik voel dat ik nog niet 100% genezen ben. Was al uitgeput toen ik de gym binnen kwam. Maar goed, heb het wel netjes afgemaakt. Voel me nu echt belabberd. Dus zo maar eventjes bijslapen, douchen en dan alsnog een avondje stappen erachteraan gooien :')

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:30

Emita schreef:
Haha leuk schema Renee! Alleen de betrouwbaarheid van de bron is misschien niet zo groot haha.

Vandaag benen en onderrug gedaan, maar ik voel dat ik nog niet 100% genezen ben. Was al uitgeput toen ik de gym binnen kwam. Maar goed, heb het wel netjes afgemaakt. Voel me nu echt belabberd. Dus zo maar eventjes bijslapen, douchen en dan alsnog een avondje stappen erachteraan gooien :')

Haha, want niets zo genezend als een avondje stappen. :P

Zou erg leuk zijn als je schema zou kloppen Renee :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:31

haha avondje stappen met de nodige wijntjes?

Ik moest werken en er reden geen treinen waardoor ik met een NS bus moest. Vanmorgen was dit allemaal goed gekomen, maar vanavond toen ik klaar was ben ik perrongelijk in de verkeerde bus gestapt. Kwam uiteindelijk een stad verder uit. grr. mijn vader mij komen halen en was ik pas om half 8 thuis. Nu ben ik kapot maar moet een schop onder mijn kont hebben om mijn mondeling voor te bereiden....

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:12

Super goed Renee!! Knap hoor!
Wij (m'n vriend en ik) zijn ergens echt bar slecht bezig.. Morgenochtend gaan we weer hardlopen, maar we hebben allebei zo'n verschrikkelijke zin in een kapsalon dat we morgenavond een kapsalon gaan halen :+ Wel een kleine hoor, dat dan weer wel. Maar dan moet ik vanaf maandag maar weer even de knop omzetten en m'n best gaan doen :') Oh, verschrikkelijk.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 22:16

Een kapsalon :x Doe mij dan maar alleen het blaadje sla :') Nee een kapsalon is een van die dingen in het leven wat ik nooit begrepen heb