Ik ga nu voor de tweede keer week 1 van Ripped doen. Hopelijk heb ik morgen niet zulke erge spierpijn als gister, want ik had op mijn werk nogal moeite met het op en af gaan van de trap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Het ligt er volgens mij aan wat je doet, solar. Ik heb hier idd langs zien komen dat je onbeperkt fruit mag eten, maar weet niet of dit vooral een gezondheidsding is of in een bepaald dieet past.
Het zal ook ongetwijfeld per persoon verschillen welk dieet werkt, khd arm of calorieën of good old SB. Imo moet iedereen doen waar hij zich goed bij voelt en voor mij is dat geen onbeperkt fruit of khd arm.
Linde_ schreef:Pfoe net dag 2 level 3 gedaan van 30DS. Het ging me al iets makkelijker af dan gisteren alleen vind ik die laatste buikspier oefening lastig om die correct uit te voeren. Iemand daar tips voor?
Ga nu maar even een eitje bakken denk ik voor de nodige eiwitten.
solarpleure schreef:Linde_ schreef:Pfoe net dag 2 level 3 gedaan van 30DS. Het ging me al iets makkelijker af dan gisteren alleen vind ik die laatste buikspier oefening lastig om die correct uit te voeren. Iemand daar tips voor?
Ga nu maar even een eitje bakken denk ik voor de nodige eiwitten.
De nodige eiwitten zijn niet hetzelfde als het eiwit uit je ei he?!
Ik heb vandaag een rustdag. Moest een uur overwerken, dus kon niet sporten voor het eten en na het eten heb en had ik verplichtingen. Morgen maar weer braafDeze week ook geen sportschool lessen
Citaat:Ik heb vandaag een hele bus van Modifast voor die pannenkoekjes gehaald (€28!!) en nu heb ik er eentje op en ik vind ze echt absoluut niet lekker. Dus is er hier iemand toevallig dol op die dingen die dan interesse heeft om die bus over te kopen? Want ik vind dit echt zonde van mijn geld.