Ik had niet het idee dat ik veel heb gedaan en toch zweet ik heel erg, heel vreemd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ik ga dag 13 doen!! Hopsa. En ik heb besloten, na het kijken van een aantal afleveringen van Losing it, dat ik NIET ga stoppen om even een paar seconden op adem te komen. Dat zal wel zwaar worden, maar wat zij kunnen, kan ik verdorie ook!! Now, LET'S GO
Sabini schreef:Goed zo Phor! Ben ook benieuwd.
Heb net hardgelopen. Wilde heel graag (en vind sneeuw zo leuk). Maar door een onoplettende auto ben ik nat gereden (hij reed door een plas van die vieze grijze drap en water![]()
). Ik was nog maar net de deur uit en was zo nat geworden, dat ik het niet meer warm kreeg. Ben na 10 minuten lopen omgekeerd en naar huis gegaan
![]()
Zware tegenvaller dus..
Nickolay schreef:Annash schreef:Ik ga dag 13 doen!! Hopsa. En ik heb besloten, na het kijken van een aantal afleveringen van Losing it, dat ik NIET ga stoppen om even een paar seconden op adem te komen. Dat zal wel zwaar worden, maar wat zij kunnen, kan ik verdorie ook!! Now, LET'S GO
ja super goede motivatie he een afl kijken voordat je gaat sporten.
Ik ga nu even mijn eten laten zakken en dan eindelijk dag 10 doen.
Als alles goed gaat vandaag dan ga ik morgen naar level 2
Dorus schreef:Als ik echt niet meer kan stop ik even drie seconden om daarna meteen weer verder te gaan. Ik merk wel dat dat moment steeds verder tegen het einde van de oefening komt. En als ik denk dat ik niet meer kan en Jillian begint af te tellen dan bijt ik nog even door.
Morgen wordt het echt vroeg. We gaan mijn man zijn nieuwe Kever ophalen en hij wil om 8u aanrijden. En ik Shred altijd in de ochtend
Judith_ schreef:Dat is inderdaad beter dan de oefening verkeerd doen. Een paar seconden rust kan nog niet zoveel kwaad.Dorus schreef:Als ik echt niet meer kan stop ik even drie seconden om daarna meteen weer verder te gaan. Ik merk wel dat dat moment steeds verder tegen het einde van de oefening komt. En als ik denk dat ik niet meer kan en Jillian begint af te tellen dan bijt ik nog even door.
Morgen wordt het echt vroeg. We gaan mijn man zijn nieuwe Kever ophalen en hij wil om 8u aanrijden. En ik Shred altijd in de ochtend
Als het heel zwaar wordt stop ik ook altijd even een paar tellen. Raak anders helemaal uit mijn ritme en ga de oefening verkeerd uit voeren. Dan liever heel eventjes stoppen en weer netjes opnieuw beginnen.