Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:32

Nou, sommige oefeningen van level 3 zijn een stuk ingewikkelder, maar al met al is level 3 een eitje vergeleken met level 2. Als ik meteen met Nathalie mee kan doen op de eerste dag van m'n menstruatie, dan kunnen jullie het al helemaal :j

Ik had niet het idee dat ik veel heb gedaan en toch zweet ik heel erg, heel vreemd :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:34

Ik ben benieuwd Phor!

Ik mag nog 2 dagen level 2! Zo even paardjes voeren en dan ga ik maar eens beginnen met dag 19 :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:35

Zo net dag 2 gehad!! Denk dat ik morgen wel spierpijn heb, voel m. Kuiten nu al. En volgens mij kan ik een goudvis in mn rechter knie houden. Echt een zak vol vocht!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:43

Ik ga dag 13 doen!! Hopsa. En ik heb besloten, na het kijken van een aantal afleveringen van Losing it, dat ik NIET ga stoppen om even een paar seconden op adem te komen. Dat zal wel zwaar worden, maar wat zij kunnen, kan ik verdorie ook!! Now, LET'S GO :Y)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:45

Goed zo Phor! Ben ook benieuwd.

Heb net hardgelopen. Wilde heel graag (en vind sneeuw zo leuk). Maar door een onoplettende auto ben ik nat gereden (hij reed door een plas van die vieze grijze drap en water _-:( _-:( ). Ik was nog maar net de deur uit en was zo nat geworden, dat ik het niet meer warm kreeg. Ben na 10 minuten lopen omgekeerd en naar huis gegaan :brr:
Zware tegenvaller dus..

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:57

Annash schreef:
Ik ga dag 13 doen!! Hopsa. En ik heb besloten, na het kijken van een aantal afleveringen van Losing it, dat ik NIET ga stoppen om even een paar seconden op adem te komen. Dat zal wel zwaar worden, maar wat zij kunnen, kan ik verdorie ook!! Now, LET'S GO :Y)

ja super goede motivatie he een afl kijken voordat je gaat sporten.
Ik ga nu even mijn eten laten zakken en dan eindelijk dag 10 doen.
Als alles goed gaat vandaag dan ga ik morgen naar level 2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:08

Sportschoenen zijn besteld en als ik de zalando reclame mag geloven kan ik morgen dus met schoenen aan shredden. :+

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:12

Sabini schreef:
Goed zo Phor! Ben ook benieuwd.

Heb net hardgelopen. Wilde heel graag (en vind sneeuw zo leuk). Maar door een onoplettende auto ben ik nat gereden (hij reed door een plas van die vieze grijze drap en water _-:( _-:( ). Ik was nog maar net de deur uit en was zo nat geworden, dat ik het niet meer warm kreeg. Ben na 10 minuten lopen omgekeerd en naar huis gegaan :brr:
Zware tegenvaller dus..

Aaahw bah! := Volgende keer beter zullen we maar zeggen. :P

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:16

Zo, dag 15 gedaan! Eerste keer dat ik absoluut geen zin had om te shredden, kwam met flinke hoofdpijn thuis van werk. Toch maar gedaan en nu is mn hoofdpijn verdwenen! En alweer op de helft vandaag, nog maar 5 dagen level 2... Lijkt net alsof dit sneller gaat dan level 1...

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:16

Hè jekkes Sabini :roll: balen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:18

Nickolay schreef:
Annash schreef:

ja super goede motivatie he een afl kijken voordat je gaat sporten.
Ik ga nu even mijn eten laten zakken en dan eindelijk dag 10 doen.
Als alles goed gaat vandaag dan ga ik morgen naar level 2

HET IS GELUKT! :D
Haha nu ben ik echt trots op mezelf... gisteren stopte ik nog heel vaak maar ik heb vandaag mezelf net zo lang mentaal geschopt als ik wilde stoppen tot ik doorging! En alles op de Nathalie-manier, behalve de double jumprope want daar bak ik helemaal niks van _O- Dus heb gewone gedaan, maar wel hoog gesprongen.

Wauw, ik kan nauwelijks fatsoenlijk ademen nu maar wat voelt dit gaaf! :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:19

En ik had nog zo mn reflecterende jasje aan! Maar inderdaad, volgende keer beter ;)

Succes iedereen, met shredden vanavond!

TOP Annash! Dat voelt lekker he :D

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:20

Maar wat denk je dan op zo'n moment Annash?

Ik doe dan echt in mijn hoofd of ik doodga als ik niet stop... Ik kan me wel een beetje pushen maar op een keer echt niet meer.

Nu de 6e dag, maar als ik op de helft van level 1 ben wil ik wel alles goed kunnen doen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:24

Als ik echt niet meer kan stop ik even drie seconden om daarna meteen weer verder te gaan. Ik merk wel dat dat moment steeds verder tegen het einde van de oefening komt. En als ik denk dat ik niet meer kan en Jillian begint af te tellen dan bijt ik nog even door.

Morgen wordt het echt vroeg. We gaan mijn man zijn nieuwe Kever ophalen en hij wil om 8u aanrijden. En ik Shred altijd in de ochtend :O

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:24

Ik beeldde me in dat Jillian tegen me stond te schreeuwen :') Dacht alleen maar niet opgeven niet opgeven niet opgeven. Als die megadikke mensen dat kunnen, dan kan ik dat toch ook!!! Zolang ik niet neerval of zwart zie kan ik door... als ik maar wil!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:26

Dorus schreef:
Als ik echt niet meer kan stop ik even drie seconden om daarna meteen weer verder te gaan. Ik merk wel dat dat moment steeds verder tegen het einde van de oefening komt. En als ik denk dat ik niet meer kan en Jillian begint af te tellen dan bijt ik nog even door.

Morgen wordt het echt vroeg. We gaan mijn man zijn nieuwe Kever ophalen en hij wil om 8u aanrijden. En ik Shred altijd in de ochtend :O

Als het heel zwaar wordt stop ik ook altijd even een paar tellen. Raak anders helemaal uit mijn ritme en ga de oefening verkeerd uit voeren. Dan liever heel eventjes stoppen en weer netjes opnieuw beginnen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:26

Ik werd net nieuwsgierig naar m'n onderbuik (waar een heupbroek zit zeg maar), want die is sinds gisteren zo plat. Dus even opgemeten en in 5 dagen ben ik gewoon weer 2cm kwijt daar :oo En het is avond :oo En ik ben ongesteld :oo :)) M'n heupen meten nu 90 cm *\o/* De rest laat ik maar voor de dag na dag 30.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:28

Lekker is dat hè, Shanna?! :)
Dat heb ik met hardlopen, die enorme voldoening als je klaar bent.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:29

Judith_ schreef:
Dorus schreef:

Als het heel zwaar wordt stop ik ook altijd even een paar tellen. Raak anders helemaal uit mijn ritme en ga de oefening verkeerd uit voeren. Dan liever heel eventjes stoppen en weer netjes opnieuw beginnen.
Dat is inderdaad beter dan de oefening verkeerd doen. Een paar seconden rust kan nog niet zoveel kwaad.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:29

Hardlopen heb ik echt een schurfthekel aan... :D maar dan krijg ik ook erg last van mijn gewrichten. Volgens mij heb ik een vreemd loopje... :+

Maar idd, voelt hartstikke goed!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:30

Ik tel ook altijd "21, 22, 23" en dan MOET ik weer verder.

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:30

Holy moly, ik zit Losing it with Jillian te kijken :oo . She is scary :j !

Ik ga me zo acuut omkleden en shredden.....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:31

Ja, heel scary... hahaha. Ik vind haar echt briljant! Heel leuk en vooral heel knap om te zien hoe ze alles doet. Respect voor die vrouw!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:33

Haha inderdaad! Scary maar het werkt! Superveel respect voor Jillian! :D

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:39

Day 8 is a wrap :)
Heb nog steeds t gevoel alsof ik niet sterker word maargoed. Hoop over 2 dagen verschil te kunnen meten!