Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monique1983 schreef:de laaste kilo's zijn vaak het zwaarste zo moet je maar denken
hier was altijd dan viel je eind af stond ik weer stil dan viel je weer af en weer stil
en nu denk alles wat er nog af gaat is mooi mee genomen heb en streven voor nu 70 kilo gewoon
en dat wil ik eerst galen gewoon
en daarna zou het alleen nog maar mooi zijn gaat er nog meer af blijf gewoon sporten en op me eten letten
nOukjee schreef:Wauw Mi_Amore! Super knap!
Ik heb eens nagedacht en heb mijn probleem gevonden, denk ik. Overdag kan ik makkelijk gezond eten, lekker veel fruit en groente. Drinken is ook geen probleem: water, thee en soms Chrystal Clear. Maar 's avonds gaat het mis.. Iedere avond rond 9 uur krijg ik me toch een honger. En soms kan ik dit goed weerstaan en soms het gaat helemaal mis (zoals de afgelopen paar dagen).
Hebben hier meer mensen last van? En heeft iemand de gouden tip? Of moet ik gewoon wat strenger zijn en doorzetten.
Enjoy_s schreef:Hallo allemaal
Ik wil me hier ook melden/gaan mengen. Ik ben nu sinds 6 augustus aan het lijnen, dat zijn ongeveer 19 weken. Ben inmiddels 15,5 kg afgevallen, door in eerste instantie, normaal te blijven eten, niet te snoepen, geen tussendoortjes zoals snoep/chips etc, geen frisdrank te drinken enkel water en thee.
Nu houdt ik sinds een maand bij hoeveel calorieën ik per dag eet via een app op mijn phone, nu kom ik dagelijks tussen de 1000 en 1200 calorieën uit soms ietsjes meer. Maar ik begrijp dat je niet minder dan 1200 moet eten om je stofwisseling op gang te moeten houde, dus dat stemt me niet altijd tevreden bij mijn calorie inname.
Echter heb ik geen honger, en voel me goed sinds ik aan het lijnen ben, dus ik ga ervanuit dat minimale calorie inname per persoon weer anders is?
Ik heb ook geen zin om te eten om aan die 1200 te komen, want ik heb geen honger etc, wat is jullie ervaring hiermee?