Ja dat herken ik van die vader, ik geloof dat mijn vader dat ook wel eens over mij denkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:wemkelover schreef:
Jup ik.
Mag je met blokjes spelen, woordenschat, reken dingetjes ect. van niveau kleuter tot niveau universiteit.
Persoonlijkheidstest is een vragenlijst die in je moet vullen.
Chaos schreef:Nou bij mij is alles in gang gezet. Individuele gesprekken met psycholoog en psychiater, groepstherapie, een cursus vanaf morgen aan de concerta. Was het meest extreme geval die hij in behandeling heeft nu en hij had medelijden met me dat ik al jaren t tegen mezelf vecht om zo te zeggen. Nu mijn ouders weten dat ik zo'n extreem geval ben zijn mijn ouders ook veranderd in hun houding jegens ADHD. Tis dus geen add. En ik scoorde op de symptomen bij alles 9 van de 9.
Chaos schreef:dat ik al jaren t tegen mezelf vecht om zo te zeggen.
Ladybird schreef:Ik gebruik nu concerta, maar mij bevalt het eigenlijk niet.. Alleen jammer dat iedereen in mijn omgeving het wel als heeel prettig ervaart..
MarryAnneR schreef:Wie van jullie heeft net zoals ik geen eetlust met ritalin, ik vond het eigenlijk wel prettig om af te vallen maar nu ik inmiddels er flink aan gewend bent heb ik enrme vreetbuien in de avond omdat het dan is uitgewerkt.. ik neem na 5 uur ofzo geen ritalin meer omdat ik dan niet zo lekker slaap (alhoewel dat ook steeds beter lukt nu) Ik begin langzaam weer op mijn oude gewicht te komen en ben een beetje bang er ook overheen.... uiteraard slik ik geen ritalin om af te vallen, maar van die enorme vreetbuien wil ik wel af... hoe ervaren jullie dit?
Menino schreef:ik at gewoon niet meer. Moest toch afvallen... dus had ook geen vreetbuien.
Maar kan die strategie niet echt aanraden, ze dachten dat ik aan eetstoornis leed.....
Citaat:Stel: U woont op een onbewoond eiland. Wie wilt u er beslist wel en niet bij hebben?