Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyko schreef:Ik heb zelf ook nog totaal geen ervaring met psychologen/therapeuten. Het heeft nu ook erg lang geduurd voordat ik hulp ging zoeken, en dat uiteindelijk ook gedaan. Misschien heb ik er ook een verkeerd beeld bij, dat kan ook. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik na een gesprekje beter in mijn vel zou zitten.
En dan bij een vreemd iemand, die het eigenlijk toch niet interesseerd. En de hele dag al problemen van een ander aanhoort.
Misschien moet ik het idd eens gewoon doen, en valt het reuze mee.
Aan de medicijnen wil ik liever niet meer, ik voel me zoveel beter. Ik had zoveel klachten en bijwerkingen, dat dit dus het overwegen waard was. Financieel had ik helaas ook geen andere keuze. Dus dat heeft de extra doorslag gegeven. Maar vind het nu wel fijn dat ik gewoon op straat kan lopen en mijn urine kan ophouden. Niet normaal voor een 31 jarige toch.
Aria_zz schreef:Sorry dat ik even ego post, maar heb het idee dat ik stilaan gewoon wegglijd in niets willen en niets leuk vinden. Ik kan blij en opgewekt doen, en daarom ziet niemand iets. Ik kan mezelf gewoon niet meer aan school werk zetten, het kan me gewoon te weinig schelen, terwijl ik normaal zo'n goeie student ben.
Weet ook niet hoe het nu met mijn vriend moet, gaat ook niet zo goed tussen ons. Zou gewoon in bed willen blijven en niets meer doen.
Aria_zz schreef:Ik hoop dat het dat niet is. Voel me gewoon zo verdrietig en ik weet niet waarom. Maar sla gewoon in een knoop voor schoolwerk, ook al doe ik iets, ik weet gewoon dat het niet genoeg is.
En zelf als het depressie is, veel valt daar niet aan te doen denk ik he? Unif zal daar ook geen rekening mee houden veronderstel ik.
Joolien schreef:claudiadvx schreef:nou het gevoel is dus van 10 naar 0 gegaan vandaag. alweer ruzie met mijn vriendin. kan wel janken nu.
goede stap miranda:) ik moet morgen weer heen even mijn hart luchten en vertellen dat ik weer een trapje hoger ben
Waarom hebben jullie steeds ruzie dan?