Kan wel even een fototje maken, al zit er nog een beetje een korst op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik moet zeggen dat ik 'm ook niet geweldig vind cp112 maar ben benieuwd naar nog een foto.
Kwam net deze tegen en vind het heel gaaf
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Moest meteen aan Lieveli haar tattoo denken
Zou zelf graag een korte tekst willen met aquarel eronder, maar heb geen idee naar welke shop ik dan toe moet.
Behalve naar die van Joolien in praag
cp112 schreef:Ik heb anderhalve week geleden een tattoage laten zetten. Nooit gedacht dat ik het ooit zou doen eigenlijk
Hij is gezet op de dag dat ik 5 jaar samen was met m'n vriend. Staat voor alle liefde in mijn leven.
Ik moet zeggen, het is wel verslavend en ik wil tzt nog 1. Maar ben er nog niet over uit wat precies en waar. Dus voorlopig laat ik het hier even bij
Net laten zetten:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7386_n.jpg
_Micha_ schreef:Ik moet zeggen dat ik 'm ook niet geweldig vind cp112 maar ben benieuwd naar nog een foto.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zou zelf graag een korte tekst willen met aquarel eronder, maar heb geen idee naar welke shop ik dan toe moet.
Spirit schreef:
ShauniBef schreef:cp112 schreef:Ik heb anderhalve week geleden een tattoage laten zetten. Nooit gedacht dat ik het ooit zou doen eigenlijk
Hij is gezet op de dag dat ik 5 jaar samen was met m'n vriend. Staat voor alle liefde in mijn leven.
Ik moet zeggen, het is wel verslavend en ik wil tzt nog 1. Maar ben er nog niet over uit wat precies en waar. Dus voorlopig laat ik het hier even bij
Net laten zetten:
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7386_n.jpg
Chan....... Niet zo mooi gezet
.. Sorry!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_Micha_ schreef:Gaaf![]()
Maar ik wil eigenlijk gewoon echt strak de letters en dan als 'achtergrond' aquarelachtig. En dit is voornamelijk echt schets.
Lieveli waar had jij je tattoo laten zetten?