Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:01

Suus, welke? Die van Hakuhodo?

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:03

Die ja :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:10

Die kun je maar bij 1 website kopen: http://hakuhodousa.com/ ze hebben ook geen winkel. Wel kun je ze bij bijv. Imats kopen maarja dat word hier niet gehouden en is meer voor make-up artisten. Ze zijn snel en heel betrouwbaar. En ja deze zijn beter dan Real Techniques. Daar zijn ze eigenlijk niet mee te vergelijken haha. De haren zijn zooooo zacht. Echt als je een kwast koopt wil je er meer :') Google er maar eens op. Er zijn filmpjes op youtube en veel revieuws te vinden. Heb geen een negatieve revieuw kunnen vinden. Iedereen die Hakuhodo koopt zweert erbij.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:14

Ze zijn duurder dan Mac? Wooow hahahaha

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:16

Hmm beetje vergelijkbaar eigenlijk. Ze hebben goedkopere maar ook veeeeeeeel duurdere.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:28

HET IS NEIT GELUKTTT !! |( |(
Laatst bijgewerkt door daniquexx op 21-05-13 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 21:29

excuses.. mijn geduld begint op te raken hier op de pc haha.. ;P

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 06:49

Ow wat irritant danique. Wat gaat er mis?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 23:32

daniquexx schreef:

Je had gister wel een foto hier staan?? Alleen stond hij gedraaid?

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 07:52

Ik ben al een tijdje een stille meelezer. Ik vroeg mij af of iemand hier een goed eyelinerkwastje weet. Ik gebruik regelmatig gelliner, maar heb nog niet echt een fijn en goed kwastje. Iemand suggesties?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:11

Ik gebruik er een schmink kwastje voor :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:20

Rena100 schreef:
Ik ben al een tijdje een stille meelezer. Ik vroeg mij af of iemand hier een goed eyelinerkwastje weet. Ik gebruik regelmatig gelliner, maar heb nog niet echt een fijn en goed kwastje. Iemand suggesties?
ik heb er een van catrice, die heeft aan de ene kant een wat breder schuinlopend kwastje en aan de andere kant een klein rond kwastje
Bevalt me prima!

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:59

Glossi schreef:
daniquexx schreef:

Je had gister wel een foto hier staan?? Alleen stond hij gedraaid?

Klopt, er moest een andere bij maar hij pakte steeds de verkeerde..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:13

Rena100 schreef:

Voor gelliner vind ik het schuin afgesneden eyelinerkwastje van de Hema erg fijn!

Hmm ik wil toch maar een goede kwastenset, merk dat ik niet zoveel kan met m'n cheap-ass Hema oogschaduwkwast/blendingbrush/etc. Behalve dan het linerkwastje ;).
Misschien toch maar RT bestellen bij Alicejo, zodra mijn vakantiegeld binnen is O:)!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:49

Real techniques kwasten zijn in bestelling. Ik heb ze via iherb.com besteld, ik heb de twee sets, en nog twee losse kwasten voor nog geen 40 euro. In een Nederlandse webshop betaal je veel meer.
Kwastje van catrice heb ik ook en vind ik dus waardeloos...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:52

Plein; kan je daar een strakke dunne eyeliner mee zetten?

Ik heb helaas geen cc :(

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 12:34

Rena100 schreef:
Real techniques kwasten zijn in bestelling. Ik heb ze via iherb.com besteld, ik heb de twee sets, en nog twee losse kwasten voor nog geen 40 euro. In een Nederlandse webshop betaal je veel meer.
Kwastje van catrice heb ik ook en vind ik dus waardeloos...

Heb je veel betaald voor verzenden? En hoe zit het met douanekosten? En welke kwasten heb je er los bij besteld? :D Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Eigenlijk wil ik een MAC collectie opbouwen maar dat duurt zo lang. :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 12:40

Via iherb kom ik voor die basic paarse kwastenset uit op 17euro inc. verzenden. Dat scheelt inderdaad een hoop geld zeg. Jammer dat je alleen met CC kan betalen en niet met Paypal.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 12:48

Wow echt goedkoop! :wow: Ik heb even beide setjes en een blush kwast geprobeerd en dat is maar €34. :D Denk dat de douanekosten dan ook nooit hoog kunnen zijn. :) Verzenden wordt nog of $4 en dan duurt het ong 10 dagen naar Europa (de goedkoopste), met DHL kost het $11.31 en dat duurt 2 tot 4 dagen. UPS is trouwens $24. Dus verzenden kan ook goedkoop. :D
Heb even zo'n site gebruikt die dat kan berekenen, maar inklaringskosten zouden dan nog €18.30 zijn. Vanaf €22 moet je die betalen, apart bestellen wordt dat dus. :+

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 13:51

Het kan zijn dat je douanekosten moet betalen, maar het komt ook vaak voor dat je die niet hoeft te betalen. Net geluk hebben. Ik wil het er wel op gokken, in het ergste geval betaal ik dan zo'n beetje de Nederlandse prijs...

Edit: inderdaad kan je ook twee bestellingen doen.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 10:26

na mijn vorige 'zogenaamde gala-look' ga ik het toch over een andere boeg gooien :') Compleet andere stijl, meer smokey-bruin-achtig-enzo :)

voorkant:
http://imageshack.us/a/img845/8874/img0983po.jpg

zijkant:
http://imageshack.us/a/img5/1032/img0970cy.jpg

close-up:
Afbeelding

edit: mijn haren ga ik waarschijnlijk ook in die stijl doen, geinspireerd door dit plaatje:
Afbeelding

edit2: let vooral niet op mijn gezichtsuitdrukking, ik bedoel, hoe moet je in godsnaam kijken als je een foto van jezelf maakt?!
edit3: Hebben jullie nog tips voor mijn wenkbrauwen? normaal vind ik het heel erg hard overkomen als ik ze bijteken, maar wat denken jullie? Kan het er bij?
edit4: Tips sowieso zijn erg welkom! (oke nu moet ik echt stoppen met editen :') )

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 15:53

Ik vind het een mooie look hoor. :) Misschien zou je nog iets onder je oog kunnen doen? Wat oogschaduw nog oid.
Wat voor oogpotlood gebruik je voor je wenkbrauwen? Ik zou gewoon een potlood voor blond haar nemen, dan zal het met de hardheid wel meevallen. Vind het altijd wel mooier, strakke wenkbrauwen. En waarschijnlijk valt die 'hardheid' jou meer op dan anderen. :D Haha en ik weet ook nooit hoe ik moet kijken als ik een foto van mezelf wil maken. :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:10

Loose schreef:
Ik vind het een mooie look hoor. :) Misschien zou je nog iets onder je oog kunnen doen? Wat oogschaduw nog oid.
Wat voor oogpotlood gebruik je voor je wenkbrauwen? Ik zou gewoon een potlood voor blond haar nemen, dan zal het met de hardheid wel meevallen. Vind het altijd wel mooier, strakke wenkbrauwen. En waarschijnlijk valt die 'hardheid' jou meer op dan anderen. :D Haha en ik weet ook nooit hoe ik moet kijken als ik een foto van mezelf wil maken. :')

ik heb een potlood van essence (een hele ouwe) in de lichtste kleur, en een wenkbrauwpoeder in de lichtste kleur, maar misschien kan ik alleen wat meer het binnenste inkleuren (en de randen met concealer strakker maken?)

en ja, foto's van jezelf :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 16:31

Ik vind het zonde dat je huid wat onregelmatig oogt, je hebt geen foundation op lijkt het? Ik zou dat persoonlijk zelf wel doen en dan met een mooie blush erbij :j Ook iets op je lippen en dan is je look mooi een geheel en af. Wenkbrauwen zou ik zeker wat bijtekenen, je hebt er een hele mooie vorm in, zonde om dat niet te benadrukken

Vind je ooglook wel mooi, vrij neutraal. Leuk haar heb je ook! :j

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:32

Ik wil me graag laten opmaken voor mijn gala in juni, wat vinden jullie een normale prijs? :)