Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rena100 schreef:ik heb er een van catrice, die heeft aan de ene kant een wat breder schuinlopend kwastje en aan de andere kant een klein rond kwastjeIk ben al een tijdje een stille meelezer. Ik vroeg mij af of iemand hier een goed eyelinerkwastje weet. Ik gebruik regelmatig gelliner, maar heb nog niet echt een fijn en goed kwastje. Iemand suggesties?
Rena100 schreef:Ik ben al een tijdje een stille meelezer. Ik vroeg mij af of iemand hier een goed eyelinerkwastje weet. Ik gebruik regelmatig gelliner, maar heb nog niet echt een fijn en goed kwastje. Iemand suggesties?
Rena100 schreef:Real techniques kwasten zijn in bestelling. Ik heb ze via iherb.com besteld, ik heb de twee sets, en nog twee losse kwasten voor nog geen 40 euro. In een Nederlandse webshop betaal je veel meer.
Kwastje van catrice heb ik ook en vind ik dus waardeloos...
Loose schreef:Ik vind het een mooie look hoor.Misschien zou je nog iets onder je oog kunnen doen? Wat oogschaduw nog oid.
Wat voor oogpotlood gebruik je voor je wenkbrauwen? Ik zou gewoon een potlood voor blond haar nemen, dan zal het met de hardheid wel meevallen. Vind het altijd wel mooier, strakke wenkbrauwen. En waarschijnlijk valt die 'hardheid' jou meer op dan anderen.Haha en ik weet ook nooit hoe ik moet kijken als ik een foto van mezelf wil maken.