Hopelijk vind je alsnog een oplossing.Ik ben verder prima tevreden, behalve bovenstaande klachten die ik in dit topic aan gaf.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Voelbaar voor mijn vriend voornamelijk. Bij mij heel soms als het een houding is waar hij erg diep kan komen. Normaal kan hij dan tegen de baarmoedermond aan komen en die word dan wat weggedrukt richting de baarmoeder. Nu zit er iets in de baarmoeder, dus dan voelt het soms alsof het even knel zit. De spiraal zit goed, dat heeft de gyn gecontroleerd met een echo.
Als ik het hem vraag dan zegt ie meestal dat hij geen idee heeft wat hij voelt, dat hij ergens anders mee bezig is

dat ik zoiets niet in mijn lichaam wil hebben. Prima dat anderen daarmee tevreden zijn en het voor hen werkt. Voor mij geldt dat gewoon niet, net zoals een implanon (heet het zo?), ook niks voor mij. Ik kan gewoon niet wennen aan de gedachten om zoiets in mijn lichaam te laten zetten. Daarom gaf ik al aan, het is misschien wel kort door de bocht, maar gewoon geen optie voor mij. Mama_Rianne schreef:Mijne waren altijd wel voelbaar.![]()
Na mijn zwangerschap/miskraam met spiraal ben ik opzoek naar iets anders.. maar ik ben er nog steeds niet over uit. Ik kom elke x weer uit op een spiraaltje, omdat dit minste hormonen afgeeft en je hem dus ook niet kan vergeten.. maar aan de andere kant vertrouw ik dat ding ook niet meer.
Jammer dat je niet een afspraak kon vastzetten, want met een pil je kun je juist wel weer redelijk voorspellen wanneer het er weer is.