ik wil me ook even melden:)
Ik ben nu +- 1.60 en weeg +- 80 kilo en wil er zo'n 20 kilo af.
mij werd verteld dat een dieetiste meeverzekering is in een aanvullende dekking... klopt dit?
Ik ben deze week begonnen en vind het nog wel lastig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Ik zit er trouwens weer over te denken om volledig koolhydraatarm te doen. Maar ik twijfel nog aangezien ik erg slecht reageerde op Atkins.
Zijn er hier mensen die Atkins of Dr Frank doen?
Mootje schreef:Die dingen heb ik altijd al mierzoet gevonden, ook de naturel dingen
Ik eet toch zeker wel 3 stuks fruit per dag en nu ook versgeperste jusIk halveerde daarvoor ook al de hoeveelheid suiker in bijvoorbeeld rabarber, taarten en zelfgemaakte pudding...
Dianta schreef:Red_Savage schreef:Ik zit er trouwens weer over te denken om volledig koolhydraatarm te doen. Maar ik twijfel nog aangezien ik erg slecht reageerde op Atkins.
Zijn er hier mensen die Atkins of Dr Frank doen?
Hoe reageerde je dan op Atkins?![]()
Hier zitten koolhydraatvrije bokkers: [HK] De Koolhydraatvrije bokkers
wiebke schreef:klinkt lekker hoor SSdesign! Ik heb altijd tussen 11:30 en 12:30 een dippie...dan krijg ik trek en pak ik af en toe een rozijntje (heb een klein bakje op mijn bureau staan)
ik vind het in de ochtend makkelijk om water te drinken.. maar in de middag en avond krijg ik het amper weg! Iemand nog een tip?
Dianta schreef:Red_Savage, misschien moest je de kh's geleidelijk aan afbouwen. Je kan altijd proberen!Southbeach dieet lijkt op Atkins maar daar mag je meer dingen eten omdat ze ook kijken naar de glycemische index en lading van een koolhydraat.
caj2008, welke zoetstof gebruik je? 2kg, goed zeg!
F_Orumster schreef:Mooi of nooit lekker gevonden? Haha.
Gekookte eieren zijn ook saai, maar prak ze eens met een beetje kerrie, peper zout paprikapoeder en een kneepje mayo. Of vul ze. Of bak een eier 'wrap' en vul deze met dingen die je lekker vind (bv kipfilet met ijsbergsla, tomaat, rucola, salami oid... Oprollen in alufoil en je hebt een wrap als lunch.
Flying_Angel schreef:Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen 1 met smeerkaas 20+ en 1 met sandwichspread komkommer + Glasje dubbelfriss + Water
T: -
L: 2 wraps met kip en paprika en nog wat dingen + kopje soep + water
T: Een soort koek ( Friese kruidkoek reep ) zo'n snelle jelle ding + Appel + Water
A: Aardappels zonder jus, prei en een vleesje geen idee wat + yoghurt
Verder water!
Flying_Angel schreef:Aah dankjewel!Zo probeer ik het ook. Vroeger at ik tussendoor nogal veel: ongezonde koeken als gevulde koek, van die roze koeken, roomboter custard cakejes en als grootste boosdoener chips 's avonds en nootjes en dat soort dingen. Daar ben ik mee gestopt en veel water!
Mjetterd schreef:Flying_Angel schreef:Aah dankjewel!Zo probeer ik het ook. Vroeger at ik tussendoor nogal veel: ongezonde koeken als gevulde koek, van die roze koeken, roomboter custard cakejes en als grootste boosdoener chips 's avonds en nootjes en dat soort dingen. Daar ben ik mee gestopt en veel water!
Oooh, die roomboter custard cakejes inderdaad, dat zijn toch met zo'n sterretje in het midden?
Wat jij omschrijft ken ik erg goed, helaas heb ik nog te vaak van dat soort dagen.
Niet zozeer de chips en nootjes s'avonds. Maar een ongezonde koek o.i.d. tussendoor.
Heb het niet dagelijks, maar nog wel te vaak