Ah, je krijgt inderdaad wel genoeg binnen. Je sport ook redelijk veel volgens mij, toch? Dus het ligt niet aan jou levenstijl. Het is wel een goede van xAylie om eens te kijken of je ergens allergisch voor zou kunnen zijn. Want eigenlijk, als je bvb van chocolade puistjes krijgt, is dat gewoon een allergie omdat het niet bij iedereen op toepassing is.
Wat ik zelf wel doe is extra supllementen erbij slikken. Altijd als ik dit tegen mensen vertel krijg ik standaard scheve blikken omdat ik al zo gezond eet. Maar, hoe gezond en afwisselend je eet, je lang bij lange na niet alle stoffen binnen. Ik slik daarom mede voor mijn huid, haar maar ook voor mijn algeheel welbevinden Etos Vrouw supplementen. Ik ben er tevreden mee en ik merk ook echt als ik het niet slik (nagels worden slap, breekbaar, haar valt uit etc) En geloof me, ik eet ontzettend gevarieerd en veel groente en fruit!
Verder raad ik iedereen de vlog van Jetske Ultee aan. Mooi naslag werk waar je veel aan hebt. Ze heeft dit jaar ook een ontzettend goed boek uitgebracht (Het Huidboek) en eigenlijk een must om eens te lezen!!
Verder raad ik je ook af om direct te stoppen met scrubben!! Net zoals is gezegd is dit ZO slecht. Je verpest je huid uiteindelijk meer mee als je goed doet... En dat is het laatste wat we willen.. Ik raad je aan om een goede peeling te zoeken, die 1x in de week te gebruiken of elke dag, ligt er aan wat er word geadviseerd en wat voor product het is, en je zult al snel zien hoe goed er uit gaat zien. Ik ben het levende bewijs!
Welke merken gebruik je verder? Want, sinds ik eenvoud heb is mijn huid ontzettend verbeterd. Daarbij, milde producten is nu hier een echte must. Is het niet mild? Hoppa, weg ermee! Mild en eenvoud. Mijn 2 lievelings woorden wbt huidverzorging!