Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
animalwoman schreef:Ik ben 21 en heb 100D
Vind ze echt te groot
Maar heb geen last van mijn rug dus ik denk niet dat ik de kosten vergoed krijgen
Hoe duur is eigenlijk een borstverkleining
tamaramt schreef:@-Mondy_; heel herkenbaar.. dat heb ik soms ook.
In de winter vele malen erger als zomer idd.
Mijn operatie is nu 2,5 jaar geleden alweer inmiddels, de tijd vliegt voorbij
Li_lee_yang schreef:Volgens mij ben je alleen aan consulten al 600 kwijt.
Tigress schreef:Goeiemorgen allemaal![]()
Via een ander topic dit topic tegengekomen, dus bij deze meld ik mij ook.
Ik ben al naar de dokter toe geweest voor een doorverwijzing, en in het ziekenhuis geweest voor het bekijken van hoe en wat. Het (begrijpelijke) bericht was dat ik eerst nog moest afvallen (ik woog op dat moment 95 kilo, dus daar had ik al meer dan rekening mee gehouden)
als ik rond de 85 kilo zou wegen kon ik meteen in aanmerking komen voor de operatie. Nou is daar wat tijd overheen gegaan (zware tijden vol met stresseten) en ben ik nu opnieuw onderweg om af te vallen (Helaas moest het nu van nog verder weg komen, 100.3 kilo)
Nu heb ik mijn eerste vijf er al afEn we hebben als doel gesteld om richting december weer in de 80 te wegen. Wanneer ik 80 weeg wil ik nogmaals naar het ziekenhuis toe met een doorverwijzing, en als het goed is kan ik dan snel geholpen worden
Ik heb momenteel maat H/I. Knettergek word ik er van. Ik kan niet sporten doen zoals hardlopen bijvoorbeeld (te belastend)
Maargoed, de strijd met de kilo's is gaande, en mijn moeder helpt me ermee
Nu alleen nog de strijd om de operatie angst te overwinnen
Jorinda schreef:Overigens zou ik absoluut geen borstverkleining doen 'omdat het mooier is'. Mijn borsten zijn er namelijk met al die littekens nier mooier op geworden.
Jorinda schreef:Ik kan er ook absoluut niet tegen als ik met mijn vingertoppen over de onderkant van mijn borsten of mijn rechtertepel ga, die zijn namelijk nog gevoelloos... Dan krijg ik helemaal de rillingen en ik word er zelfs misselijk van.